Ik denk dat het een zéér slecht plan is.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik ben in ieder geval een groot voostander van een meer planmatige manier van wereldbestuur. Ik hoop in de vorm van een meritocratische democratie. Besluiten moeten vanuit kennis worden genomen, niet vanuit onderbuik, meeste stemmen gelden of politiek opportunisme.
Omdat xandernieuws dat vindt? Want die hebben altijd gelijk en begrijpen het veel beter?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een zéér slecht plan is.
http://xandernieuws.punt.nl/?id=635049&r=1
Interessant, maar in mijn beleving onhaalbaar, tenzij je alle verschillen tussen individuele welvaart weg kunt nemen. Bijvoorbeeld via TVP-achtige samenlevingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Exact. En dat is een van de redenen dat ik ben voor zowel een systeem als een gedachtegoed waar macht geen rol speelt.
Ach de duivel heeft overal advocaten.. ze weten vaak zelf niet dat ze meedoen met het corruptiseren van een goed idee.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach de duivel heeft overal advocaten.. ze weten vaak zelf niet dat ze meedoen met het corruptiseren van een goed idee.
Is het volgens jou dan volledig uitgesloten dat een wereldregering de huidige staat van de wereldsamenleving kan verbeteren?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach de duivel heeft overal advocaten.. ze weten vaak zelf niet dat ze meedoen met het corruptiseren van een goed idee.
Mooi voorbeeld van het niet goed lezen van een duidelijk zin.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is het volgens jou dan volledig uitgesloten dat een wereldregering de huidige staat van de wereldsamenleving kan verbeteren?
En denk dan even verder dan het schrikbeeld dat je hebt van de NWO.
Een soort nazi bestuur, maar dan zal iedere 'crimineel' vervolgd worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van het niet goed lezen van een duidelijk zin.
"ze weten vaak zelf niet dat ze meedoen met het corruptiseren van een goed idee"
Het corruptiseren van een goed idee houdt namelijk in dat het idee, dus eenheid, positief is. Een nieuwe wereld orde, is daarintegen een politiek stelsel niet gemaakt ter verbetering van de mensheid, maar ter controle en dominatie van de massa door de hoogste leider.
Eenheid vormen kan op zoveel verschillende manieren, toch accepteren en slikken wij de eerste de beste vorm die ons door de strot wordt geduwd... wantja vooruitgang toch?
Third Reich?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is het volgens jou dan volledig uitgesloten dat een wereldregering de huidige staat van de wereldsamenleving kan verbeteren?
Dus sluit je niet uit dat een vorm van wereldeenheid goed kan zijn. Nou, dan zijn we er. Je hebt kennelijk bij de term 'NWO' een heel nauw beeld in je hoofd van hoe dat er uit zou zien. Dat nauwe beeld verblind de mogelijkheid om wel tot een goede samenwerking op global level te komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van het niet goed lezen van een duidelijk zin.
"ze weten vaak zelf niet dat ze meedoen met het corruptiseren van een goed idee"
Het corruptiseren van een goed idee houdt namelijk in dat het idee, dus eenheid, positief is. Een nieuwe wereld orde, is daarintegen een politiek stelsel niet gemaakt ter verbetering van de mensheid, maar ter controle en dominatie van de massa door de hoogste leider.
Eenheid vormen kan op zoveel verschillende manieren, toch accepteren en slikken wij de eerste de beste vorm die ons door de strot wordt geduwd... wantja vooruitgang toch?
En dat van iemand die vindt dat mensen die het niet met hem eens zijn een nauwe geest hebben. Treurig.quote:
Welke 'huidige NWO'? Heb jij mensen gesproken en bevraagd op hun ideeën? Weet je wat er wordt besproken bij de Bilderbergconferenties, bijvoorbeeld? Of laat je je teveel beïnvloeden door vage websites die vergezochte verbanden leggen?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Het misleiden van volkeren via 'eenheid' is inderdaad dé tactiek van de aglosaksische rhodesian idioten. Oftewel de huidige new world order.
Meen je serieus dat er potentie zit in al die maatregels.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus sluit je niet uit dat een vorm van wereldeenheid goed kan zijn. Nou, dan zijn we er. Je hebt kennelijk bij de term 'NWO' een heel nauw beeld in je hoofd van hoe dat er uit zou zien. Dat nauwe beeld verblind de mogelijkheid om wel tot een goede samenwerking op global level te komen.
Jij denkt bij NWO aan onderdrukking, ik denk aan het benutten van het potentieel dat we met zijn allen hebben.
[..]
En dat van iemand die vindt dat mensen die het niet met hem eens zijn een nauwe geest hebben. Treurig.
[..]
Welke 'huidige NWO'? Heb jij mensen gesproken en bevraagd op hun ideeën? Weet je wat er wordt besproken bij de Bilderbergconferenties, bijvoorbeeld? Of laat je je teveel beïnvloeden door vage websites die vergezochte verbanden leggen?
Het is mij duidelijk dat een aantal mensen hier zich laat sturen door ongefundeerde angst. Jammer, want je vermoord daarmee de mogelijkheden en potentie van de mensheid.
Ga alsjeblieft eens lezen. Ik heb het niet over potentie in maatregelen, maar over potentie in mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meen je serieus dat er potentie zit in al die maatregels.
Ga alsjeblieft solliciteren voor TSA medewerker!
quote:Hoger beroep Assange van start
dinsdag 12 juli 2011 | 06:14
LONDEN (ANP) - Het hoger beroep tegen de uitzetting van WikiLeaks-voorman Julian Assange naar Zweden begint dinsdag bij het gerechtshof in de Britse hoofdstad Londen. Assange wil voorkomen dat hij van Groot-Brittannië naar Zweden wordt uitgezet. Justitie wil hem daar vervolgen wegens vermeende zedendelicten.
Het hoger beroep tegen de 40-jarige Australiër duurt twee dagen. In februari werden Assange's bezwaren tegen de uitzetting al door een lagere rechtbank van de hand gewezen.
Assange wordt er in Zweden van beschuldigd afgelopen augustus twee vrouwelijke vrijwilligers bij WikiLeaks te hebben aangerand en verkracht. Hij ontkent dit en zegt dat de aantijgingen politiek gemotiveerd zijn. Hij vreest dat Zweden hem uiteindelijk aan de Verenigde Staten wil uitleveren, waar hij door de onthulling van geheime overheidsdocumenten via WikiLeaks veel machtige vijanden heeft gemaakt.
http://www.pzc.nl/algemee(...)ssange-van-start.ece
quote:Tijdens deze driedaagse samenkomst voeren ze rituelen uit waarbij ze een grote uil aanbidden. Deze uil staat voor Moloch (of Molech) – de Godheid (Entiteit) die eist dat bij voorkeur de eerstgeboren zoon of dochter aan hem wordt geofferd. Aan deze Godheid werden de kinderen verschillende stammen in de oudheid ritueel levend verbrand – en volgens mij gebeurt dit nog steeds, teveel vermiste kinderen worden nooit teruggevonden.
Nu is het zo dat de ene onderzoeker beweert dat dit ritueel wordt nagespeeld, dat er niet een echt kind maar een pop wordt verbrand; terwijl er aan de andere kant onderzoekers zijn die vertellen dat er werkelijk kinderen levend worden verbrand – de seksslaven die middels Mindcontroll worden geconditioneerd om door de machtige mensen seksueel misbruikt te worden of vermoord te worden tijdens een mensenjacht. Gezien mijn ervaring van de laatste vijftien jaar en wat ik allemaal heb gehoord, gelezen en gezien, ga ik uit van het laatste: dat er werkelijk kinderen worden geofferd aan Moloch – de Uil.
Een vrijgekomen mindcontroll-slavin, Cathy O'Brien, vertelt in haar boek "Trance-Formation Of Amerika" hoe zij en andere slaven gedwongen werden om op Bohemain Grove mee te doen aan de perversiteiten. Zoals satanische rituelen, kinderoffers, folteringen en het drinken van bloed. Zij zegt dat slaven die te oud zijn of anderszins niet meer voldoen, ritueel worden vermoord in de omliggende bossen. Er zijn op Bohemian Grove verschillende ruimtes voor de verschillende perversiteiten. Zo is er een "Dark Room", een "Leather Room", een "Necrophilia Room" en een "Underground Lounge" - volgens het bordje gespeld als "U.N.derground". (bron: Children of the Matrix - David icke)
Een lokaal nieuwsblad, The Santa Rosa Sun, berichtte in 1993 over de Cultus van Cannaan en de legende van Moloch in Bohemian Grove, en dat er moorden waren gepleegd. Het politieonderzoek leidde nergens toe, en als je kijkt naar een aantal namen van mensen die geregeld naar Bohemian Grove gaan en gingen, begrijp ik wel waarom…
http://snips.home.xs4all.nl/snips/conspiracy/bohemian.htm
Of het ongefundeerd is weet ik niet en zal nog moeten blijken. Maar je ziet toch ook wel om je heen dat er steeds meer controle komt op alles dat je doet. Het simpel feit dat rokers verketterd worden, je geen vuurtje mag stoken, je niet te dik mag zijn, je medisch dossier straks voor het oprapen ligt, het gepamper door de staat, je met 2 moet werken om nog wat luxe te kunnen hebben etc etc is daar toch een voorbode van. Gooi de mix met de digitale wereld erbij en het communistisch gedrocht Brussel(EU)en de inval in Irak dat wel degelijk bewezen is dat het om een leugen ging dan is die angst goed te begrijpen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het is mij duidelijk dat een aantal mensen hier zich laat sturen door ongefundeerde angst. Jammer, want je vermoord daarmee de mogelijkheden en potentie van de mensheid.
De eenheid van 'the American dream'....quote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Het misleiden van volkeren via 'eenheid' is inderdaad dé tactiek van de aglosaksische rhodesian idioten. Oftewel de huidige new world order.
quote:What we had to have was no mere surface unity, but a passionate belief in the justice of America's cause that should weld the people of the United States into one white-hot mass instinct with fraternity, devotion, courage, and deathless determination.
Ik vind dat een stupide en/of irrelevante vraag.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
quote:China vindt dat er ‘internationale controle moet komen op de Amerikaanse dollar. Een nieuwe, stabiele en beveiligde richtmunteenheid zou ook een mogelijkheid kunnen zijn om een ramp, veroorzaakt door één enkel land, af te wenden’.
bron
complot wordt langzamerhand geen complot meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef Dlocks het volgende:
Wie maakt er eigenlijk geen deel uit van het NWO complot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |