quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef BigRedKane het volgende:
MarktplaatsHet stikt daar van de oplichters/zwarten/tokkievolk
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Aron7120 het volgende:
Ik dacht dat marktplaats altijd gratis is?
Thanks voor de tipquote:
Toevallig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef electronique het volgende:
ik was net van plan om mn elektrische gitaar te verkopen via marktplaats
2ehands.nl ookquote:
Och heden. wat un genot. Skaaf mut bliefe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
alleen as ik deur de straten loop.
En su ist maar krektquote:
gewoon 'zwarten' dekt bij deze de hele ladingquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef BigRedKane het volgende:
MarktplaatsHet stikt daar van de oplichters/zwarten/tokkievolk
ding dit topic niet over het verkopen van een brommer en/of gitaar op marktplaats i.p.v.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Stevennn het volgende:
/
Wat zie ik daar?! is het... IS HET 'M? is DAT 'm?
Laten we even inzoomwn
[ afbeelding ]
HET IS 'M
Ontopic:quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
ding dit topic niet over het verkopen van een brommer en/of gitaar op marktplaats i.p.v.
[ afbeelding ]
wat denkst zelluf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet iemand hier nog een brommerof gitaar kopen? Ik heb ook nog een wokset
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
wat denkst zelluf.
ik kom niet uut LIWWADDEN!
Oh, dan ben ik hier toch goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
nee. het gaat over het verkopen van een wokset.
zeker.quote:
het gemiddelde IQ neemt dramatisch toe nu jij hebt gereageerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gooi dan gewoon je vraagprijs met ¤6,00 omhoog.
Ik hoor dat soort dingen vaker. Het IQ is ook inwisselbaar voor 'de (internet)penislengte'. Nee hoor, dat niet. Ik heb maar een gemiddelde penis.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
het gemiddelde IQ neemt dramatisch toe nu jij hebt gereageerd.
bedankt daarvoor
gelukkig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen vaker. Het IQ is ook inwisselbaar voor 'de (internet)penislengte'. Nee hoor, dat niet. Ik heb maar een gemiddelde penis.
Maar ik heb het toch gekocht?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
zeker.
je kunt hier ook terrecht voor een gitaar en/of brommert. kan helaas niet via marktplaats. dan moet je 6 euro betalen voor het deropzetten van die advertentie.
Zolang het maar niet Liwwadden is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Stevennn het volgende:
[..]
WAT heb ik gemist?! wat is er kapotgestampt?
nee nou, dat sou niet best wezequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Liwwadden is.
Dat is gewoon te triest.quote:hallo ik ben daantje
ik wordt al zo 3 maanden lastig gevallen door mensen die wat op marktplaats willen kopen maar dan mijn aderes krijgen en dus voor niets aan de deur staan wat ook voor die mensen zeer vervelend is
als ik vraag hoe zijn jullie hier gekomen is het andwoord via marktplaats als ik dan om een email of tellefoon nummer vraagt hebben ze dat niet het komt nu zo 8 keer per week voor ik zelf heb niet op marktplaats te koop staan maar dit wordt wel heel vervelend en de politie die kan niets doen zonder telefoonnummer of email
ik weet niet of deze oproep hier goed staat maar als meer mensen hier last van hebben hoe ga je hier mee om ?
groetjes daantje
helaas. je bent bij de verkeerde topique.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:20 schreef Koko_Banana het volgende:
Weer een topic over marktplaats?
Wel terecht natuurlijk, daar zitten een paar echte randdebielen.
Een ding must wel wete; die persoan die't Liwwadden plat gooit, is 'n dooien één.quote:
Ik bied 10 euro inclusiefquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
234 euro
edit: ja, ik had hem moeten poetsen
beetje raar verhaal. ik wil best geloven dat iemand met mensen van martkplaats op zijn adres afspreekt, maar ze hebben geen van alle een email adres of telefoon nummer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:23 schreef Koko_Banana het volgende:
http://www.marktplaatsoplichting.nl/viewtopic.php?f=2&t=1576
[..]
Dat is gewoon te triest.![]()
![]()
![]()
Flessenpostquote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef ukga het volgende:
[..]
beetje raar verhaal. ik wil best geloven dat iemand met mensen van martkplaats op zijn adres afspreekt, maar ze hebben geen van alle een email adres of telefoon nummer.
hoe hebbe ze het adres dan door gekregen? per post-duif?
weest wel hoe dat gaat hier in liwwaddenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Een ding must wel wete; die persoan die't Liwwadden plat gooit, is 'n dooien één.
Wer bist jung? Volges mij woonst helemaal niet in Liwwaddenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
weest wel hoe dat gaat hier in liwwadden
Ik oek niet (want in Utrecht), mar dat maakt niet uut. Liwwaddenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wer bist jung? Volges mij woonst helemaal niet in Liwwadden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |