En su ist maar krektquote:
gewoon 'zwarten' dekt bij deze de hele ladingquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef BigRedKane het volgende:
MarktplaatsHet stikt daar van de oplichters/zwarten/tokkievolk
ding dit topic niet over het verkopen van een brommer en/of gitaar op marktplaats i.p.v.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Stevennn het volgende:
/
Wat zie ik daar?! is het... IS HET 'M? is DAT 'm?
Laten we even inzoomwn
[ afbeelding ]
HET IS 'M
Ontopic:quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
ding dit topic niet over het verkopen van een brommer en/of gitaar op marktplaats i.p.v.
[ afbeelding ]
wat denkst zelluf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet iemand hier nog een brommerof gitaar kopen? Ik heb ook nog een wokset
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
wat denkst zelluf.
ik kom niet uut LIWWADDEN!
Oh, dan ben ik hier toch goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
nee. het gaat over het verkopen van een wokset.
zeker.quote:
het gemiddelde IQ neemt dramatisch toe nu jij hebt gereageerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gooi dan gewoon je vraagprijs met ¤6,00 omhoog.
Ik hoor dat soort dingen vaker. Het IQ is ook inwisselbaar voor 'de (internet)penislengte'. Nee hoor, dat niet. Ik heb maar een gemiddelde penis.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
het gemiddelde IQ neemt dramatisch toe nu jij hebt gereageerd.
bedankt daarvoor
gelukkig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen vaker. Het IQ is ook inwisselbaar voor 'de (internet)penislengte'. Nee hoor, dat niet. Ik heb maar een gemiddelde penis.
Maar ik heb het toch gekocht?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
zeker.
je kunt hier ook terrecht voor een gitaar en/of brommert. kan helaas niet via marktplaats. dan moet je 6 euro betalen voor het deropzetten van die advertentie.
Zolang het maar niet Liwwadden is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Stevennn het volgende:
[..]
WAT heb ik gemist?! wat is er kapotgestampt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |