abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:48:56 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81155288
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Het werkt tot nu toe ook nog
Zullen we daar morgen een oordeel over vellen?
The line is a dot to you!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:54:15 #127
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81155646
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef kepler het volgende:

[..]

Zullen we daar morgen een oordeel over vellen?
Als je dat al kan. Er zijn zoveel aanpassingen dat je niet kunt zeggen welke de winst nu opgeleverd heeft
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:57:53 #128
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81155847
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je dat al kan. Er zijn zoveel aanpassingen dat je niet kunt zeggen welke de winst nu opgeleverd heeft
Ook waar
The line is a dot to you!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:58:53 #129
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_81155910
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Foto op de baan:
[ afbeelding ]

Ik vind het echt geen gezicht.
Wel leuk gevonden.
Ben het met je eens.

Mooie vonst, maar trekt op geen kloten
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 05:51:32 #130
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_81168339
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef kepler het volgende:

[..]

Zullen we daar morgen een oordeel over vellen?
de Merc lijkt op je avatar
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 10 mei 2010 @ 00:15:42 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81236908
Teams agree to ban F-ducts in 2011
quote:
Formula One teams have agreed to ban the F-duct concept next year. In Sunday morning's FOTA meeting, most of the teams were in favor to ban the system, even though McLaren tried to convince some teams to keep it within the rules.
McLaren enjoyed an early season advantage on its rivals after it invented a driver controlled stalling of the rear wing over the winter.

While it was knee-operated in the McLaren, newer systems introduced by Sauber and Ferrari allowed the driver to block the duct and stall the wing with his hand. This led to situations where at times drivers are running at more than 200 km/h with one or even no hands on the steering wheel.

Most of the teams believed that costs for next year's designs would spiral out of control and are not worth the security risk drivers would be exposed to with the new system. As a simple majority of teams decides in FOTA meetings, neither of the teams will implement the system in 2011.

Mercedes GP CEO Nick Fry told Autosport that he supported the ban on F-Ducts because the designs brought little to the sport.

"I personally think that it is sensible to nip in the bud technologies that, on the face of it, don't really have a relevance for use outside of F1."

"By the end of the year I know we, and I am sure most of the other teams, will have an F-Duct on their car and that neutralises the advantage of having it."

He added: "I know it is disappointing for those who invent these ideas, but I think what people have to get used to is, like the double diffuser idea, they may be fairly short lived. What we should be encouraging is stuff that we can be using elsewhere, and I am personally a big proponent of KERS because of that."
pi_81239037
Opzich heeft Nick Fry wel gelijk, maar het levert op de rechte stukken wel een brandstofbesparing op lijkt me. Al is dit denk ik niet direct toepasbaar op gewone straatauto's, zoals KERS dat wel was.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 10 mei 2010 @ 07:50:32 #133
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_81241201
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef kepler het volgende:

[..]

Zullen we daar morgen een oordeel over vellen?
bij deze ;-)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_81243789
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Opzich heeft Nick Fry wel gelijk, maar het levert op de rechte stukken wel een brandstofbesparing op lijkt me. Al is dit denk ik niet direct toepasbaar op gewone straatauto's, zoals KERS dat wel was.
Kun je beter verstelbare achtervleugels gebruiken die op het rechte stuk vlak gelegd kunnen worden zodat er geen drag is. Zelfde effect en goedkoper (denk ik).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 10 mei 2010 @ 18:56:26 #135
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81263123
quote:
Op maandag 10 mei 2010 07:50 schreef bodylotion het volgende:

[..]

bij deze ;-)
haha, ik moet er nog over na denken
The line is a dot to you!
  maandag 10 mei 2010 @ 18:57:25 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81263165
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef Tarado het volgende:
Teams agree to ban F-ducts in 2011
[..]




Ik snap niet waarom ze zulke dingen verbieden... Zo duur lijkt het me nu ook weer niet
The line is a dot to you!
  maandag 10 mei 2010 @ 19:17:35 #137
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_81264128
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef kepler het volgende:

[..]



Ik snap niet waarom ze zulke dingen verbieden... Zo duur lijkt het me nu ook weer niet
Hoe Alonso dat ding gebruikt sloeg werkelijk nergens op
Tegensturen met één hand en soms zonder handen omdat hij met rechts de rembalans deed
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 10 mei 2010 @ 19:26:36 #138
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81264566
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Hoe Alonso dat ding gebruikt sloeg werkelijk nergens op
Tegensturen met één hand en soms zonder handen omdat hij met rechts de rembalans deed
Dan moeten ze dat verbieden, niet het principe zelf. Met de knie werkt het prima
The line is a dot to you!
pi_81300259
Where facts are few, experts are many.
pi_81332168
Reminder voor de fans; Vrije trainingen Monaco zijn morgen, donderdag
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 mei 2010 @ 11:12:37 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81332292
De geruchten worden steeds wilder in de F1. Het schijnt dat Ferrari, Mercedes en McLaren samenwerken om de geheimen van de Red Bull RB6 te ontrafelen.

http://www.bild.de/BILD/s(...)n-red-bull-star.html
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:14:14 #142
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81332350
iemand die weet waar je de trainingen online kunt kijken?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81332366
Geheimen Je doet net of het een soap is.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:25:03 #144
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81332759
De geruchten die in Barcelona de ronde deden in de paddock over de hoogte van de RBR waren als volgt.

Het schijnt dat er ergens een rubberen ring zit die een bepaalde elasticiteit heeft. Dus met veel brandstof laag bij de grond en met weinig brandstof hoger.

Het schijnt echter dat deze rubberen ring snel 'veroudert' bij RBR waardoor deze de elasticiteit verliest. Dat zou betekenen dat hij niet meer uitveert wanneer de auto lichter wordt, maar dus laag blijft (lager dus dan de Ferrari en McLaren).

Dat zou verklaren waarom RBR met name in de kwali veel sneller is dan tov het racetempo.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81332859
Nog geen topic voor Monaco? Wilde net een hommage geven aan een van de spannendste races daar, met een bijzondere winnaar:
pi_81332874
Dat zou het niet verklaren, want dan zou hij met name in de kwalificatie hoog staan. Hij is dan nog niet verouderd en kan dus nog volledig elastisch uitzetten. Of zie ik dit verkeerd?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_81333258
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Waffle het volgende:
Dat zou het niet verklaren, want dan zou hij met name in de kwalificatie hoog staan. Hij is dan nog niet verouderd en kan dus nog volledig elastisch uitzetten. Of zie ik dit verkeerd?
Ik zie het andersom. Door de druk veert de ring in, waardoor de auto laag bij de grond ligt tijdens de kwalificatie. Gedurende de nacht veroudert de ring, waardoor hij nog wel wordt ingedrukt door de hoeveelheid brandstof en niet meer omhoog komt als de wagen lichter wordt, omdat er geen elasticiteit inzit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:38:15 #148
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81333322
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Waffle het volgende:
Dat zou het niet verklaren, want dan zou hij met name in de kwalificatie hoog staan. Hij is dan nog niet verouderd en kan dus nog volledig elastisch uitzetten. Of zie ik dit verkeerd?
Ze hebben dan vaak al een hele vrijdag gereden en beginnen Q3 met een zware auto. Voordat je in Q1 bent is er dan schijnbaar al een hele veroudering in het rubber.

Nogmaals; het zijn geruchten die bij een team in de paddock de ronde deden in Barca. Het waren geruchten onder de engineers en monteurs, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 mei 2010 @ 11:40:53 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81333421
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef LeXX het volgende:
Nog geen topic voor Monaco? Wilde net een hommage geven aan een van de spannendste races daar, met een bijzondere winnaar:
[ afbeelding ]
Vanavond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_81333531
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vanavond
Tof
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')