quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe zal ik mijn puntjes eens noemen waarom ik er niet heen zou willen?![]()
- ik hou niet van warmte, bij 25 graden gedij ik nog goed, rond de 30 wordt problematisch
- ik kampeer heel graag
- de hond moet mee
- ik kook graag zelf en eenvoudig
- ik zwem niet graag, zeker niet in chloor
- ik lig niet graag de hele dag naast een zwembad/op een strand
- ik trek er graag iedere dag op uit maar wil niet helemaal precies plannen wat ik ga doen
- ik vind Noord Europa zo mooi...
![]()
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Maar we zitten nu toch te kijken wat er kan
quote:Mijn arm heeft nog bloed en 10 is rijk, nu dus nog rijker.
Autootje. En hij is stukquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..
Waar denken jullie aan?
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een slechte boter reclame ofzoNU nog rijker
Woningruil/woning oppassen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Autootje. En hij is stuklager stuk. En even geen geld om hem te repareren.
Maar anders kamperen ergens in Nederland (probleem: tent in auto=auto vol en er moet meer mee dan een tent) of anders gewoon een stacaravan/huisje ergens oid.
Wat een..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.quote:
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.
Bedoel meer dat het klinkt als 'politiek correcte woorden gebruiken'
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaadquote:
die scan;quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.
LOL! Zuid Scandinavie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaad![]()
Ik ken nog 2 leuke mensen ergens in België, bij een toffe studentenstad, misschien willen die wel een weekje hier naar Zuid Scandinavië?
Ik lijk meer op die andere.......quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die scan;
dunne vrouw woog 56 kg
de gevuldere vrouw woog 113 kg
de ene is gewoon dun dus logisch toch als je daar niet op lijkt?
*SGOP*quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelfHeb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
((((((((((((((((((SCHOP)))))))))))))))))))quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
En als je ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelfHeb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
Nou...ik stond niet tequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als je ditnu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...ik stond niet temaar ik was wel tevreden
Ook met het feit dat ik maar 1x een bord pasta ben gaan halen
Jaquote:
Groente en mager vlees is prima toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen wokken...da's dan wel weer wat minder
Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen wokken...da's dan wel weer wat minder
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als je ditnu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
![]()
![]()
Ohh goeie!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Groente en mager vlees is prima toch?
Wokrestaurant, damesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijden
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Wokrestaurant, damesIk wacht het even af, maar de collega's van 3voor12 hebben het uitgezocht volgens het concept: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel voor weinug
Ok danquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijkquote:
Ik voel een bende heel gezonde en fitte CULlers aankomen!quote:
Beter suiker dan vet. P heeft natuurlijk wel energie nodig, met al dat late opblijven voor concerten. En hetquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
Heb ik meer dan 1 topic gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalEEn hele SC er door heen gedraaid terwijl ik niet online was
Doen jullie goed
Ik denk alleen altijd: je moet en nergens allergische voor zijn en niet vegetarischquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
Ohh gaaf he!! In Schotland kan dat ook op bepaalde plekken en in Noorwegen ook! Ik heb dat nog niet gedaan, maar wie weet ooit..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kampeer overigens ook graag! Mits alles bij je is kamperen best heel erg leuk. Tentje in het bos of op een weide tussen bergtoppenIn Zweden mocht je zelfs 1 nacht gratis je tent opslaan op speciale kampeerplekken langs meren! En daar hebben ze alvast vuurplaatsen ingericht voor je pyromane neiginge, zooooo tof.
Ik heb altijd gedacht dat ik een huismus was met behoefte aan comfort. Daar was niks van waar toen ik begon met kamperen. Kamperen is zoooo leuk, ook het idee dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik meer dan 1 topic gemistAlweer?
Ik had het vannacht heel erg moeilijk om wakker te blijven en ik geef de cetirizine (tegen de hooikoorts) de schuldDus ik was blij thuis te zijn en te slapen
Vervolgens word ik verdorie door mijn vriend om 1 uur het bed uitgesleept om wow te komen spelen want ze hadden me nodig (en ja, zombie isa ging ook nog). Daarna prompt weer in slaap gevallen en nu net weer wakker
Ik kampeer overigens ook graag! Mits alles bij je is kamperen best heel erg leuk. Tentje in het bos of op een weide tussen bergtoppenIn Zweden mocht je zelfs 1 nacht gratis je tent opslaan op speciale kampeerplekken langs meren! En daar hebben ze alvast vuurplaatsen ingericht voor je pyromane neiginge, zooooo tof.
Dan heb je het niet goed gedaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb niets met kamperen, een keer gedaan en vond t vreselijk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Als je met een luxe grote camper met airco rondtrekken ook kamperen vindt, dan is het wel te doen.
oh dat lijkt mij dan ook wel wat...quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Als je met een luxe grote camper met airco rondtrekken ook kamperen vindt, dan is het wel te doen.
Nee hoor, Rambo danst niet. Gewoon 2 camera's ipv die 2 roze pomponnetjes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoog neemt zo'n heerlijke rambo houding aan met twee camera's omhoog ipv 2 gunz
Een enorme aanraderquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh gaaf he!! In Schotland kan dat ook op bepaalde plekken en in Noorwegen ook! Ik heb dat nog niet gedaan, maar wie weet ooit..
Jawel, want ik moest hem soms ook op een kampeerterrein neerzetten en aankoppelen aan de elektra.quote:
Als ik de hele dag van alle koekjes afblijf, ga ik daar niet op letten als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
Uiteraard.quote:
zal best maar mijn idee van vakantie is niet in een tentje kruipen, naar de wc lopen met een wc rol onder mijn arm etc etc...quote:
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerdquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een huismus was met behoefte aan comfort. Daar was niks van waar toen ik begon met kamperen. Kamperen is zoooo leuk, ook het idee dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt.
En met een vuur is het allermooiste!
En toch, afgelopen topic ging best langzaamquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik meer dan 1 topic gemistAlweer?
Ja, als je de hele dag op fok woontquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Braamyo het volgende:
En toch, afgelopen topic ging best langzaam
Kamperen is afzien !quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij dan ook wel wat...
wel met douche en toilet he?
Schiphol?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Net lekker luxe een parkeerplek bij Schiphol gereserveerd voor volgende weekDie treinverbinding is hopeloos vanuit Delft zag ik alweer
tentjes kruipen, tsk. Je moet ook wel op stand kamperen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal best maar mijn idee van vakantie is niet in een tentje kruipen, naar de wc lopen met een wc rol onder mijn arm etc etc...
leuk dat zoveel mensen het leuk vinden maar tis niets voor mij.
Werk jij nog laat zegquote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schiphol?!Is dat niet die plek in de buurt van onze hoofdstad waar je vliegtuigen aan de grond kan bekijken en waar je slaapt op stretchers in een grote hal? Nee, dan kan je echt beter camperen hoor!
Absoluut! Dat soort campings probeer ik ook altijd te vermijden. Vreselijk!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerd
De meeste campings (met jongerendisco, winkeltje of 3 en 24/7 entertainment!) vind ik overigens echte horror.
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen isquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
tentjes kruipen, tsk. Je moet ook wel op stand kamperen natuurlijk![]()
En waarom wil toch altijd iedereen met een wc rol lopen? Kom tegenwoordig alleen nog maar campings tegen waar dit niet nodig is
Afgezien van het vuur, hoe simpeler de camping, hoe leuker. En hoe leuker de mensen ook vaak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerd
De meeste campings (met jongerendisco, winkeltje of 3 en 24/7 entertainment!) vind ik overigens echte horror.
Je gaat de Praagse lente fotograferen? Misschien kan je met m'n ouders meereizen, die vertrekken volgende week richting Tsjechiequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
KloptMaar ik hoop serieus dat ze die overdreven grote camping toch maandag wel opgedoekt hebben
Praag wacht nl. op mij en mijn camera
Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen is
Goed sanitair en een niet gereguleerd veld, meer moet er eigenlijk niet zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!
Ik heb er geen last van, maar tegenwoordig hebben veel campings papier hangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen is
frankrijk, spanje en italië ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Afgezien van het vuur, hoe simpeler de camping, hoe leuker. En hoe leuker de mensen ook vaak.
op de campings waar ik zat wel, langs de snelweg niet.... dat die gebouwtjes nog niet ontploft zijn van de stank en ranzigheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijk
Owwww, sweet memories hier. In Engeland gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Een enorme aanraderHet is voor mij al veel te lang geleden, maar ik kan zo intens genieten van de stilte en het geluid van water en knappend vuur en buiten zitten met een dekentje omdat de zwoele zomeravond net iets te fris werd voor je korte broekje en t-shirt. En met een wijntje uit een pak. En 's nachts onweer en regen op je tentje
![]()
en dan de volgende ochtend alles fris, maar de zon alweer stralend aan de blauwe lucht. En de vogels die om 5 uur al volop aan het kwetteren zijn.
En die campings zijn er ook vol opquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
Goed sanitair en een niet gereguleerd veld, meer moet er eigenlijk niet zijn.
Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijk
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Owwww, sweet memories hier. In Engeland gedaan.
In de buurt van Land's end, met uitzicht op St. Michaels Mount, Cornwall, eind jaren 70 toen het nog mocht/kon
Met mijn allereerste vriendje
als in naturisten campings?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die campings zijn er ook vol op(en dan heerlijk zonder tieners en zo want te saai
)
Ik heb gekampeerd in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Zweden en Luxemburg en altijd op van die natuurgerichte campings.
Het is jammer dat je daar bloot moet, want het zijn vaak wel de mooiste campings!!! Maar ik vind dat toch net ff te..quote:
Zo klinkt het echt vreselijk, krakquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.
Meestal welquote:
Coolquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat de Praagse lente fotograferen? Misschien kan je met m'n ouders meereizen, die vertrekken volgende week richting Tsjechie(mocht er nog meer aswolk overkomen
)
Op de kazerne kan ik nergens heen, dus.... ik vind dit werkquote:
Wat was er met Tezz?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Om nog even terug te komen op het verhaal van Tezz, wat vreselijk om dat te moeten doormaken en dan ook nog in het buitenland. Turken staan erom bekend dol te zijn op kinderen, dus met het begrip zat dat w.s. wel goed, alleen die taal![]()
Ohhh hoe herkenbaar!! ik kan de Sonnie van pakembeet 10-15 jaar terug wel in elkaar rossen dat ze toen zo onzeker wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Toen vond ik mezelf dik, nu kijk ik naar die foto met weemoed dat ik zo'n prachtig figuur had. (foto werd later opgestuurd)
Euh... is Zutphen ook nog Achterhoek?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
Ik val even onbijgelezen binnen.![]()
Met een vraag: wij zitten aankomend weekend in Winterswijk en willen op zondag iets in de omgeving gaan doen. Iemand aanraders voor de Achterhoek?
http://www.aaltensemusea.nl/quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
Met een vraag: wij zitten aankomend weekend in Winterswijk en willen op zondag iets in de omgeving gaan doen. Iemand aanraders voor de Achterhoek?
Tavkapquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Prachtig he Bluezz!!
het uitzicht vanaf de top is ook mooi:
[ afbeelding ]
ging over een miskraam en een hele vakantie vol luxe te moeten missen door in een ziekenhuis met vreemde vrouwenarts (die amper engels kon) en vreemde zusters die het helemaal niet spraken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er met Tezz?
En FFT, hele albums volMaar dan echte en niet online. En ik heb in m'n blote kont in een Duits naturistenmagazine gestaan terwijl ik aan het jeu de boulen was
Toen vond ik mezelf dik, nu kijk ik naar die foto met weemoed dat ik zo'n prachtig figuur had. (foto werd later opgestuurd)
Tja, het is daar erg mooi wandelen en fietsen. Ben bang dat er verder niet zo heel veel te doen is in die omgeving op zondag..quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
Ja, en inderdaad een aanrader. Leuk stadje!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euh... is Zutphen ook nog Achterhoek?
Is de Holterberg in de buurt? vond ik heel mooi!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euh... is Zutphen ook nog Achterhoek?
quote:
leuk! de vakantiebeurs dit jaar had een stand centraal staan, speciaal over naturistenverblijven. Goed dat dat erg open was. In de brochures zag het er mooi, leuk en gezellig uit. Ik denk dat je op een gegeven moment niet meer door hebt dat iedereen bloot is (net als in de sauna, gelijk aan gewend). Alleen als je verbrand raakt op edele delen lijkt mij iets minderquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er met Tezz?
En FFT, hele albums volMaar dan echte en niet online. En ik heb in m'n blote kont in een Duits naturistenmagazine gestaan terwijl ik aan het jeu de boulen was
Ik was ooit afgevallen tot een skinny 68k. Vond ik dat ik een dikke kont hadquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh hoe herkenbaar!! ik kan de Sonnie van pakembeet 10-15 jaar terug wel in elkaar rossen dat ze toen zo onzeker wasdom wicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw, dat klinkt inderdaad heel erg naar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Braamyo het volgende:
ging over een miskraam en een hele vakantie vol luxe te moeten missen door in een ziekenhuis met vreemde vrouwenarts (die amper engels kon) en vreemde zusters die het helemaal niet spraken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is de Holterberg in de buurt? vond ik heel mooi!
Dat is nog best een stukkie rijden.. Dat is Salland, Overijssel. Ligt voor ze wel op de weg naar huis als ze niet via Duitsland rijdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook dat, maar de essentie was volgens mij meer dat er ook een paar vliegtuigen in 2 hoge torens waren gevlogen en dat je dan op dat moment heel erg met jezelf bezig bent en achteraf pas weer een beetje 'naar buiten' kan kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Braamyo het volgende:
ging over een miskraam en een hele vakantie vol luxe te moeten missen door in een ziekenhuis met vreemde vrouwenarts (die amper engels kon) en vreemde zusters die het helemaal niet spraken.
Je hebt het ook helemaal niet door en het grote verschil is dat de mensen vaak heel erg vriendelijk, behulpzaam en leuk zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk! de vakantiebeurs dit jaar had een stand centraal staan, speciaal over naturistenverblijven. Goed dat dat erg open was. In de brochures zag het er mooi, leuk en gezellig uit. Ik denk dat je op een gegeven moment niet meer door hebt dat iedereen bloot is (net als in de sauna, gelijk aan gewend). Alleen als je verbrand raakt op edele delen lijkt mij iets minder
Het haar wat je nu hebt staat leukerquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef TAV74 het volgende:
Ja, met wel erg kort haar en zelfs ik ben inmiddels een stuk minder dun (nog dun, maar niet meer zo
Lago Bracciano, vlak boven Rome, 34 graden toenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ziet er warm uit Lielie! Waar is dat?
Is hetzelfde haar hoor, alleen langerquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt het ook helemaal niet door en het grote verschil is dat de mensen vaak heel erg vriendelijk, behulpzaam en leuk zijn![]()
Mijn ouders waren per ongeluk op zo'n camping terecht gekomen ('s avonds laat nog een camping zoeken in Zweden, eindelijk gevonden en dan de volgende ochtend mijn pa die naar buiten gaat en verbijsterd 'erm, Hennie...dit geloof je nooit' zei) We zijn niet weg gegaan
dan heb ik de achterliggende gedachte verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook dat, maar de essentie was volgens mij meer dat er ook een paar vliegtuigen in 2 hoge torens waren gevlogen en dat je dan op dat moment heel erg met jezelf bezig bent en achteraf pas weer een beetje 'naar buiten' kan kijken.
Ah, dacht al in de richting van Italië ja..quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lago Bracciano, vlak boven Rome, 34 graden toen
Per topic leer jij minstens 2 dingen over het leven bij, alleen maar goed tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Braamyo het volgende:
dan heb ik de achterliggende gedachte verkeerd begrepen
Nee dat is meer Twente dacht ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
\quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt het ook helemaal niet door en het grote verschil is dat de mensen vaak heel erg vriendelijk, behulpzaam en leuk zijn![]()
Mijn ouders waren per ongeluk op zo'n camping terecht gekomen ('s avonds laat nog een camping zoeken in Zweden, eindelijk gevonden en dan de volgende ochtend mijn pa die naar buiten gaat en verbijsterd 'erm, Hennie...dit geloof je nooit' zei) We zijn niet weg gegaan
Op een kilometer of 5 na is het Twente, ligt net in Sallandquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee dat is meer Twente dacht ik.
Zutphen is inderdaad ook wel leuk om weer eens naartoe te gaan.
Coolquote:
De buurt is niks mis mee. Maar het wordt zo wel wat prijzig ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef cybermans het volgende:
daar is ik weer,
Huisje is op de fotos toch echt wat groter, morgen maar bellen voor een aantal andere apartementen in zelfde flat. Deze was ex huur en vorige bewoners waren rokers geweet dus alles heeft en beetje een gele tint, twijfel zelfs over het gebouw zelf aangezien de voormalig bezitter ervan (verhuur corporatie) geen reserves heeft opgebouwd als bezitter, moet dat dus nu gebeuren (zijn ze al een jaar of 6 mee bezig), maar VVE bijdrage is fucking 180 eur... en dat is best wel veel, aangezien er ook 160 service kosten zijn (dus 340 + gas/water/licht/internet etc + hypotheek :S) vind dat wel prijzig worden op die manier. Maar wel enkele bewoners gesproken (niet diegene die aan het verhuizen waren) en die waren wel enthousiast over de buurt.
Enneh waar is dat dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
CoolGrappig trouwens dat er zo'n overeenkomst is met Mont St. Michel
Zelfs de naam
Daar zijn we geweest! Die is ook mooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfs de naam
Het ligt er ook 'tegenover'. Als je GB aan Frankrijk vast plakt, zoals het ooit schijnt te hebben gezeten, dan zitten de eilanden bijna op de zelfde plek!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfs de naam
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Per topic leer jij minstens 2 dingen over het leven bij, alleen maar goed toch
Nou we hadden het wel over vakanties natuurlijk
Bretagnequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Enneh waar is dat dan?
DIe foto is van het net hoor, ik heb geen enkele foto van onze vakanties in die tijd.
Of we ze nou niet gemaakt hebben of dat ik ze gewoon niet gekregen heb, heel veel uit die tijd is blanc![]()
Mjamja, baas boven baasquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BretagneBij Normandie
http://www.peterdehoog.nl(...)090728_pano_0004.jpg
De hand van de meesterquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
BretagneBij Normandie
http://www.peterdehoog.nl(...)090728_pano_0004.jpg
Lijkt mij helemaal niets. Ik ga wel meestal hier naar het naaktstrand in Bloemendaal, maar verplicht op een camping in je blootje te moeten recreëren en rond te moeten lopen staat mij tegen.quote:
Ik weet niet wat voor sites jij allemaal bezoekt, maar ik zie dat soort foto's en films anders nooit hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Je ziet altijd van die foto's en films van volleyballende mensen op de naturistencampuings. Mannen waarvan het klokkenspel alle kanten op zwabbert.
en uit ervaring kan ik zeggen dat zwemmen ook niet echt lekker is zonder zwembroek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niets. Ik ga wel meestal hier naar het naaktstrand in Bloemendaal, maar verplicht op een camping in je blootje te moeten recreëren en rond te moeten lopen staat mij tegen.
Je ziet altijd van die foto's en films van volleyballende mensen op de naturistencampuings. Mannen waarvan het klokkenspel alle kanten op zwabbert.
quote:
quote:
I knowquote:
altijd? Ik niet hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja te gek!! Fijn is dat he, eigen werk aan de muren?? Wij hebben inmiddels bijna alleen nog maar eigen werk + het schilderij wat mijn moeder voor ons gemaakt heeft hangen en staan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:I knowAls ik mijn pa zo ver krijg dat-ie ff wat gaten komt boren voor extra schroeven hangt-ie binnenkort 2 meter breed boven mijn bureau
(overblijfsel van mijn expo
)
Ik alleen nog maar eigen werkquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja te gek!! Fijn is dat he, eigen werk aan de muren?? Wij hebben inmiddels bijna alleen nog maar eigen werk + het schilderij wat mijn moeder voor ons gemaakt heeft hangen en staan.
Heerlijk in je nakie zwemmenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:29 schreef z80 het volgende:
en uit ervaring kan ik zeggen dat zwemmen ook niet echt lekker is zonder zwembroek.![]()
dobberen gaat wel.
Ik kom er net achter dat ik dat ook gewoon hebquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed. Nou ja lig es al in (handig hoor wifi op je tel) trusten allemaal!
Die slaan wij over. Ik slinger Great British Menu en Herrie in de Huiskamer er nog even doorheen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh god! Een 'hoe staat het er nu mee' aflevering van de Rijdende Rechter.. Ik ben benieuwd
En als mensen op een naaktstrand naar het water lopen zwabbert er niks?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niets. Ik ga wel meestal hier naar het naaktstrand in Bloemendaal, maar verplicht op een camping in je blootje te moeten recreëren en rond te moeten lopen staat mij tegen.
Thnx. En slaap lekker, DEquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt hele mooie foto is dat van de vorige pagina
Tis wel te hopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
En als mensen op een naaktstrand naar het water lopen zwabbert er niks?
Het zal wel aan mij liggen. Maar daar let ik nooit op.quote:
Dat zijn we gestopt te volgen, die Jamie in Aussie. Leek te veel op al die andere fifteen-programma's van hem.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef borisz het volgende:
WTF? Jamies Kitchen Australie zou komen om 22.30. Ik begon wat later met kijken ivm voetbal en andere dingetjes maar het blijkt dat ze bouwval gezocht gaan uitzenden. De serie is nog niet eens afgelopen. RTL
Ik heb de rest maar even gedownload.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn we gestopt te volgen, die Jamie in Aussie. Leek te veel op al die andere fifteen-programma's van hem.
We hebben nu nog Herrie op de DVD voor zometeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen![]()
![]()
en doe morgen wel teruglezen.
Confidence through competence
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Mja
(stipjesachtig gezeur warning!)slaap lekker Steer en droom zachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen![]()
![]()
en doe morgen wel teruglezen.
enne je denkt er teveel over, over je moves, wat te doen enzo.. als je dat nu iets minder probeert en iets meer doet, dan komt het volgens mij wel goed
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Dat kan niet, want ik heb pas vandaag aan m'n danspartner verteld dat ik haar huisgenootje's nummer had gescoord dit weekend.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat je danspartner, haar huisgenootje dus, met haar over jou praat trouwens
Mja, hadden jullie dit anderhalf jaar geleden ook niet al tegen me gezegd?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:40 schreef MissHobje het volgende:
enne je denkt er teveel over, over je moves, wat te doen enzo.. als je dat nu iets minder probeert en iets meer doet, dan komt het volgens mij wel goed
Ik ben bang dat we het over anderhalf jaar nog steeds tegen je moeten zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, hadden jullie dit anderhalf jaar geleden ook niet al tegen me gezegd?Ik blijf wel authentiek he?
![]()
![]()
En zij heeft dat niet aan je dansp. gemeld? Dat geloof ik gewoon nietquote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Dat kan niet, want ik heb pas vandaag aan m'n danspartner verteld dat ik haar huisgenootje's nummer had gescoord dit weekend.
*vladder vladder*quote:
Jij vladdert.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
*vladder vladder*
*MEP*
Geen hartjes of vlindertjes gaarne totdat ze in m'n bed ligt.
Afraid so.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we het over anderhalf jaar nog steeds tegen je moeten zeggen.
Mijn danspartner woont daar sinds een maand. Haar vriend is de 'echte' huisgenoot van 'die meid'quote:Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zij heeft dat niet aan je dansp. gemeld? Dat geloof ik gewoon niet
Dus afstandelijk is "die meid" haar middle finger namequote:Op woensdag 21 april 2010 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn danspartner woont daar sinds een maand. Haar vriend is de 'echte' huisgenoot van 'die meid'en 'die meid' zelf woont daar pas 4 maanden. Zoals m'n danspartner zei: 'Ik vind haar een ontzettend leuke meid, maar we hebben nog geen kans gehad echt close te zijn'.
recept wat ik van het weekend half had gemaakt (aardappelpuree niet dusquote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef DarkElf het volgende:
oh ja nootmuskaat is wel een idee natuurlijk.
Misschien bij de buren vragen of d ebrief even nalezenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:56 schreef kaasplankje het volgende:
Morning popkes
Er komt hier ineens geen water uit de kraan!We hadden wel een brief van de provincie voor bodemonderzoek maar dat is pas 26/28e
jum lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 08:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
recept wat ik van het weekend half had gemaakt (aardappelpuree niet dus) ging er parmazaanse kaas en olijfolie doorheen
misschien (hoop ik voor je) over een half uurtje weer wel.. kan soms gebeuren.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:56 schreef kaasplankje het volgende:
Morning popkes
Er komt hier ineens geen water uit de kraan!We hadden wel een brief van de provincie voor bodemonderzoek maar dat is pas 26/28e
Ik heb de brief net nagelezen en er staat niets in over waterafsluiting.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:56 schreef Laydina het volgende:
Misschien bij de buren vragen of d ebrief even nalezen
en anders toch maar even langs de wikel wat water halen
We betalen GWL aan de verhuurder, die betaalt de rekening.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef Laydina het volgende:
Hij heeft gewoon de rekening niet betaald.. zal je zien
Ik betaal huur inclusief gas/water/licht en huur particulierquote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef Laydina het volgende:
Hij heeft gewoon de rekening niet betaald.. zal je zien
kut is dat ja, ik leef met je mee. blijf gewoon proberen, gaat vanzelf wel weer aan.. (ooit)quote:Op woensdag 21 april 2010 09:07 schreef Leintjeuh het volgende:
MehIk wil m'n tanden poetsen. En de wc doorspoelen
![]()
Ja laten we het hopenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
kut is dat ja, ik leef met je mee. blijf gewoon proberen, gaat vanzelf wel weer aan.. (ooit)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet hem er niet uit te halenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:03 schreef kaasplankje het volgende:
maar even een emmer in 't kanaal gooien om het toilet door te spoelen![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]ooooooh dus ze heet LenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Grmpf al had ik dat gisteravond geweten had ik even wat flessen gevuldquote:Op woensdag 21 april 2010 09:12 schreef Laydina het volgende:
Vergeet hem er niet uit te halenDie emmer
Het is zeer kut!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
Grmpf al had ik dat gisteravond geweten had ik even wat flessen gevuldlekker is dit
Heb jij wel eens een telefoonnummer aan een relatief onbekende meegegeven die je via-via kende, en er daarna spijt van gehad? Of zeg je dan meteen nee?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Denk dat hij gewoon de tip geeft om dat meiske te bellen
Als hij me niet leuk lijkt zou ik mijn nummer niet gevenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:17 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij wel eens een telefoonnummer aan een relatief onbekende meegegeven die je via-via kende, en er daarna spijt van gehad? Of zeg je dan meteen nee?
Hier is de zonquote:Op woensdag 21 april 2010 09:20 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Waar is die verdomde zon?
Ik moet even wat voor school doen, en dan ga ik de vloer olieën
Wat je mooie plannen noemtquote:Op woensdag 21 april 2010 09:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hier is de zon
Je hebt mooie plannen voor vandaag
Daarna wordt het toch heel mooi?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat je mooie plannen noemt
Eerst achter de computer en dan op handen en knieën door de kamer om plank voor plank de vloer in te wrijven met olie.
ik ken er 2 met die naamquote:Op woensdag 21 april 2010 09:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Dat zou een baggernaam geweest zijn
word pas echt vervelend als je ouders zo vriendelijk zijn geweest om je Eucalypta te noemenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Dat zou een baggernaam geweest zijn
haha ken je er één? ik moest afgelopen zondag tennissen tegen Chrysanta...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
word pas echt vervelend als je ouders zo vriendelijk zijn geweest om je Eucalypta te noemen
Ohquote:
Ik ken ook een Lieve, maar vind het best een schattige naam eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik ken een (Gode)Lieve, en dat vind ik ook raar. Ouderwets he.
nope, heb je haar wel hard ingemaakt?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ken je er één? ik moest afgelopen zondag tennissen tegen Chrysanta...
volgens mij moet je dan wel het woord komma gaan uitsprekenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken ook een Lieve, maar vind het best een schattige naam eigenlijk
Apocalyptaquote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
word pas echt vervelend als je ouders zo vriendelijk zijn geweest om je Eucalypta te noemen
Ja! 6-1 6-2quote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
nope, heb je haar wel hard ingemaakt?
Mja de planning was om nu te vertrekken, we gaan op bezoek bij de moeder van Kaas en die woont in Drenthe. Lang rijden. Maar we stoppen ook nog even bij Isabeau, die woont daar ook in de buurt. En we nemen mijn auto, die maakt veel minder kabaal dan die van Kaas.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
worden jullie eindelijk schoon
Drenthequote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja de planning was om nu te vertrekken, we gaan op bezoek bij de moeder van Kaas en die woont in Drenthe. Lang rijden. Maar we stoppen ook nog even bij Isabeau, die woont daar ook in de buurt. En we nemen mijn auto, die maakt veel minder kabaal dan die van Kaas.
Dikke kus aan Isaquote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja de planning was om nu te vertrekken, we gaan op bezoek bij de moeder van Kaas en die woont in Drenthe. Lang rijden. Maar we stoppen ook nog even bij Isabeau, die woont daar ook in de buurt. En we nemen mijn auto, die maakt veel minder kabaal dan die van Kaas.
Ach, hemelsbreed is het naar mij een kilometer of 20, dat is wel te overzwaaien toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pffft. Ik moet bij Zwolle ook al naar Zus, Zwager en Paard zwaaien
Op je knietjesquote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef LieLie het volgende:
Ik ga die kant maar eens op, vloer boenen.
salaris weer binnen zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:
Mijn pumps hebben weer nopjesen ik heb eten en dat maar eens uit gaan pakken en dan op naar de stad om te shoppen
foeiquote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee die pas over enkele dagen en die gaat naar een rekening![]()
maar nu shoppen van spaargeld
in eerste instantie minder, maar ik ga nog verder kijken bij andere huizen in het zelfde complex. Als iets leegstaat is het soms wat minder makkelijk dingen in te schattenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, jullie ook allemaal een stuk maand over? Hier ook even, na dure vakantie en Meneer die weer een deuk in de auto reed
Zeg cyber, ik heb het vast gemist, maar hoe was het huis eigenlijk?
Ik vind Lieve trouwens echt een leuke naam! Heel schattig. En heel Vlaams
Het zit hem in de maand denk ik. Het geld vloog er hier ook met bakken tegelijk uitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik sta een weekje rood, teveel geld uitgegeven deze maand![]()
volgende week dinsdag komt dat weer goed
SMS desnoods, maar schiet eens op manquote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo lekker gewerkt. Nu sporten, lunchen bellen en dan studeren
ok, ben niet de enige dusquote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zit hem in de maand denk ik. Het geld vloog er hier ook met bakken tegelijk uit
Ongeduldig zijn jullie zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
SMS desnoods, maar schiet eens op man
Ach, 4 lowlandskaarten, een laptop, beurt voor de auto en een wasmachine.....quote:
Je hoeft alleen maar te bellen, ze wordt niet bewaakt door een vuurspuwende draak die je moet ovewinnenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*shouders recht* *kin vooruit*
HOE'A!
dat verdien ik niet eens in een half jaarquote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, 4 lowlandskaarten, een laptop, beurt voor de auto en een wasmachine.....
gaat lekker hard dan jaquote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, 4 lowlandskaarten, een laptop, beurt voor de auto en een wasmachine.....
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te bellen, ze wordt niet bewaakt door een vuurspuwende draak die je moet ovewinnen
laten we het er maar op houden dat het maar goed is dat ik aardig verdienquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat verdien ik niet eens in een half jaar
Die schoenen en dat pak kunnen wel een maandje mee toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef cybermans het volgende:
[..]
gaat lekker hard dan ja
ging bij mij ook over budget maar nieuw budget is weer binnen en dat gelijk maar even recht getrokken. Komende maanden toch maar even wat extra sparen
"Steer! But the princess is in another castle!"quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te bellen, ze wordt niet bewaakt door een vuurspuwende draak die je moet ovewinnen
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat het maar goed is dat ik aardig verdien
Valt mee, maar het is niet mijn droombaan inderdaad. Maar ja, die ligt op een vakgebied waar ik niet goed genoeg ben om er van te leven.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ik zie je zo vaak zuchten en steunen over je werk dat ik soms denk dat als je iets vindt waarmee je evenveel kunt verdienen maar veel leuker vindt, je ook meteen weg bent.
dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die schoenen en dat pak kunnen wel een maandje mee toch?
ik heb het leuk hier maar verdien te weinig bruto voor mijn leeftijd en functie. daarom overweeg ik weg te gaan want anders kan ik mn koppie niet boven water houdenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ik zie je zo vaak zuchten en steunen over je werk dat ik soms denk dat als je iets vindt waarmee je evenveel kunt verdienen maar veel leuker vindt, je ook meteen weg bent.
Als je netto maar genoeg hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het leuk hier maar verdien te weinig bruto voor mijn leeftijd en functie.
gewoon duidelijk aangeven bij je werkgever. Doet die er niets aan ->quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het leuk hier maar verdien te weinig bruto voor mijn leeftijd en functie. daarom overweeg ik weg te gaan want anders kan ik mn koppie niet boven water houden
Kun je niet fulltime artiest worden?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het leuk hier maar verdien te weinig bruto voor mijn leeftijd en functie. daarom overweeg ik weg te gaan want anders kan ik mn koppie niet boven water houden
Zoekt Bassie niet een nieuwe sidekick?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je niet fulltime artiest worden?
hij zei; ik wou dat ik je beter nieuws kon geven maar ik heb geen mogelijkheden ertoe..quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon duidelijk aangeven bij je werkgever. Doet die er niets aan ->
nee, dat hou ik liever 'parttime'quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je niet fulltime artiest worden?
is Adriaan dood dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoekt Bassie niet een nieuwe sidekick?
Nou ja, bij ons zijn de mogelijkheden ook beperkt om individueel iets te regelen, alles ligt vast in CAo en functieprofielen. Hoogui in extra beloning en/of periodieken valt iets te doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij zei; ik wou dat ik je beter nieuws kon geven maar ik heb geen mogelijkheden ertoe..
alhoewel ik daar niks van snap.. ga dat toch eens vragen
Nee, maar met zijn lichaam kun je hem nog moeilijk acrobaat noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |