quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe zal ik mijn puntjes eens noemen waarom ik er niet heen zou willen?![]()
- ik hou niet van warmte, bij 25 graden gedij ik nog goed, rond de 30 wordt problematisch
- ik kampeer heel graag
- de hond moet mee
- ik kook graag zelf en eenvoudig
- ik zwem niet graag, zeker niet in chloor
- ik lig niet graag de hele dag naast een zwembad/op een strand
- ik trek er graag iedere dag op uit maar wil niet helemaal precies plannen wat ik ga doen
- ik vind Noord Europa zo mooi...
![]()
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Maar we zitten nu toch te kijken wat er kan
quote:Mijn arm heeft nog bloed en 10 is rijk, nu dus nog rijker.
Autootje. En hij is stukquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..
Waar denken jullie aan?
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een slechte boter reclame ofzoNU nog rijker
Woningruil/woning oppassen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Autootje. En hij is stuklager stuk. En even geen geld om hem te repareren.
Maar anders kamperen ergens in Nederland (probleem: tent in auto=auto vol en er moet meer mee dan een tent) of anders gewoon een stacaravan/huisje ergens oid.
Wat een..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.quote:
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.
Bedoel meer dat het klinkt als 'politiek correcte woorden gebruiken'
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaadquote:
die scan;quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.
LOL! Zuid Scandinavie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaad![]()
Ik ken nog 2 leuke mensen ergens in België, bij een toffe studentenstad, misschien willen die wel een weekje hier naar Zuid Scandinavië?
Ik lijk meer op die andere.......quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die scan;
dunne vrouw woog 56 kg
de gevuldere vrouw woog 113 kg
de ene is gewoon dun dus logisch toch als je daar niet op lijkt?
*SGOP*quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelfHeb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
((((((((((((((((((SCHOP)))))))))))))))))))quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
En als je ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelfHeb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
Nou...ik stond niet tequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als je ditnu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...ik stond niet temaar ik was wel tevreden
Ook met het feit dat ik maar 1x een bord pasta ben gaan halen
Jaquote:
Groente en mager vlees is prima toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen wokken...da's dan wel weer wat minder
Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen wokken...da's dan wel weer wat minder
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als je ditnu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
![]()
![]()
Ohh goeie!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Groente en mager vlees is prima toch?
Wokrestaurant, damesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijden
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Wokrestaurant, damesIk wacht het even af, maar de collega's van 3voor12 hebben het uitgezocht volgens het concept: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel voor weinug
Ok danquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijkquote:
Ik voel een bende heel gezonde en fitte CULlers aankomen!quote:
Beter suiker dan vet. P heeft natuurlijk wel energie nodig, met al dat late opblijven voor concerten. En hetquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
Heb ik meer dan 1 topic gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalEEn hele SC er door heen gedraaid terwijl ik niet online was
Doen jullie goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |