abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80534811
Maar niet voor mij

Dit was mijn laatste post namelijk:
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wehehe zal ik mijn puntjes eens noemen waarom ik er niet heen zou willen?

- ik hou niet van warmte, bij 25 graden gedij ik nog goed, rond de 30 wordt problematisch
- ik kampeer heel graag
- de hond moet mee
- ik kook graag zelf en eenvoudig
- ik zwem niet graag, zeker niet in chloor
- ik lig niet graag de hele dag naast een zwembad/op een strand
- ik trek er graag iedere dag op uit maar wil niet helemaal precies plannen wat ik ga doen
- ik vind Noord Europa zo mooi...

pi_80534852
Voor mij ook niet! Lekker tussen de wijngaarden zelf koken!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80534950
ik heb het nog nooit gedaan maar t trekt mij, en de mr trouwens ook, totaal niet.

kan mij voorstellen wat mensen er plezant aan vinden (bijv als er kinderen ) zijn maar verder kan ik er niets leuks aan verzinnen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80534953
ik ga nooit op vakantie
pi_80534976
Zo thuis
pi_80535022
hahaha ok, ieder zijn ding!

Ik heb kamperen ook leuk gevonden! 18 jaar gedaan, iedere hoek van Frankrijk gehad en toen ik dat allemaal gezien had; nog een keer
Met de fam in een Canvas tent, 's nachts eruit om naar de wc's te lopen of als het regende op de pot te piesen in de tent haha. Ik was toen nog wel ietsjes jonger hè?
Om de dag naar een grot, waterval of berg beklimmen. En 's avonds met een lege pan naar de snackbar lopen om em daar te laten vullen met patat. Toen ik nog klein was en de snackbarman iets aan mij vroeg toen ik de soeppan omhoog hield raakte ik in paniek omdat ik hem niet verstond. Toen ben ik huilend teruggelopen naar de tent met een lege soeppan, tot hilariteit van de rest van de familie
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80535154
Oh ik kan niet wachten tot ik mijn 'vakantiehuisje' weer ergens op een klein koddig campinkje kan zetten
pi_80535294
dit is ook wat hahhahaha:

EL DORADO - Een kantoor van de wegenpolitie in Californië is ontruimd na een bomalarm. Bij nader inzien bleek het echter niet om een bom te gaan, maar om een ander trillend voorwerp...

In de broekzak van de 60-jarige Steven Ferrini, die was gearresteerd wegens drugsbezit, bleek een bedraad apparaat te zitten met een schakelaar. De agenten dachten meteen aan een bom. Het kantoor werd daarop ontruimd. Dat meldden Amerikaanse media.

Later bleek dat dat de draad leidde naar een vibrator die in het achterste van de arrestant zat. De politie nam de zaak in eerste instantie serieus, omdat de arrestant claimde dat hij een bomexpert was.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:36:46 #9
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80535324
Oe vakanties zijn leuk
Dit jaar helaas niet mare heb vlg week vrij ( en dan nog 9 weken en ADV (ATV) over )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80535401
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:28 schreef Laydina het volgende:
ik ga nooit op vakantie
idem
Maar we zitten nu toch te kijken wat er kan
pi_80535538
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef freecell het volgende:

[..]

idem
Maar we zitten nu toch te kijken wat er kan
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..
Waar denken jullie aan?
pi_80535606
quote:
Mijn arm heeft nog bloed en 10 is rijk, nu dus nog rijker.

Klinkt een beetje als een slechte boter reclame ofzo NU nog rijker
pi_80535680
Ik vind het altijd de ownage om in je eentje met 1 rugzak aan benodigtheden het vliegtuig te pakken naar mensen die je vaag kent maar waar je het wel heel goed mee kunt vinden in 1 of ander ver land.

Italië, North Carolina, New York,

echt een leuke tijd gehad en you get to zien de world
pi_80535730
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..
Waar denken jullie aan?
Autootje. En hij is stuk lager stuk. En even geen geld om hem te repareren.

Maar anders kamperen ergens in Nederland (probleem: tent in auto=auto vol en er moet meer mee dan een tent ) of anders gewoon een stacaravan/huisje ergens oid.
pi_80535766
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een slechte boter reclame ofzo NU nog rijker
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80535802
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Autootje. En hij is stuk lager stuk. En even geen geld om hem te repareren.

Maar anders kamperen ergens in Nederland (probleem: tent in auto=auto vol en er moet meer mee dan een tent ) of anders gewoon een stacaravan/huisje ergens oid.
Woningruil/woning oppassen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80535863
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.
Wat een.. zin
pi_80535944
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef Laydina het volgende:

[..]

Wat een.. zin
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536070
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:

Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.
Bedoel meer dat het klinkt als 'politiek correcte woorden gebruiken'
pi_80536270
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.
Bedoel meer dat het klinkt als 'politiek correcte woorden gebruiken'
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536292
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Woningruil/woning oppassen?
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaad

Ik ken nog 2 leuke mensen ergens in België, bij een toffe studentenstad, misschien willen die wel een weekje hier naar Zuid Scandinavië?
pi_80536318
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.
die scan;
dunne vrouw woog 56 kg
de gevuldere vrouw woog 113 kg

de ene is gewoon dun dus logisch toch als je daar niet op lijkt?
pi_80536344
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaad

Ik ken nog 2 leuke mensen ergens in België, bij een toffe studentenstad, misschien willen die wel een weekje hier naar Zuid Scandinavië?
LOL! Zuid Scandinavie!
Er zijn ook organisaties voor.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536349
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
pi_80536377
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die scan;
dunne vrouw woog 56 kg
de gevuldere vrouw woog 113 kg

de ene is gewoon dun dus logisch toch als je daar niet op lijkt?
Ik lijk meer op die andere.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536415
Goeieavond allemaal EEn hele SC er door heen gedraaid terwijl ik niet online was Doen jullie goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80536418
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
*SGOP*
Hup, even afwassen! Daarna mag je terugkomen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536445
Ben trouwens trots op mezelf Heb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80536449
Hoi PdeH !
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536464
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelf Heb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
Goed gedaan!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80536571
Lol de onderburen hebben ruzie
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:04:31 #32
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80536640
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
((((((((((((((((((SCHOP)))))))))))))))))))
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80536765
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
En als je dit nu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
pi_80536956
Wij gaan kamperen in Spanje
pi_80536977
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En als je dit nu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
Nou...ik stond niet te maar ik was wel tevreden Ook met het feit dat ik maar 1x een bord pasta ben gaan halen
pi_80537000
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou...ik stond niet te maar ik was wel tevreden Ook met het feit dat ik maar 1x een bord pasta ben gaan halen
netjes. Volhouden nu!!
pi_80537043
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

netjes. Volhouden nu!!
Ja Morgen wokken...da's dan wel weer wat minder
pi_80537076
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Groente en mager vlees is prima toch?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80537094
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijden
pi_80537149
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80537187
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
Ohh goeie!!
pi_80537528
Ik ben best verslaafd aan fitness. Maar dat is voor de helft omdat ik het idee heb, dat ik nu eens eindelijk controle over pijn heb. Al is het maar spierpijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80537634
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Groente en mager vlees is prima toch?
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijden
Wokrestaurant, dames Ik wacht het even af, maar de collega's van 3voor12 hebben het uitgezocht volgens het concept: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel voor weinug
pi_80537704
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Wokrestaurant, dames Ik wacht het even af, maar de collega's van 3voor12 hebben het uitgezocht volgens het concept: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel voor weinug
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
pi_80537781
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
Ok dan Dan is het wel positief
pi_80537888
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
pi_80537960
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik voel een bende heel gezonde en fitte CULlers aankomen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80538026
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
Beter suiker dan vet. P heeft natuurlijk wel energie nodig, met al dat late opblijven voor concerten. En het natuurlijk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80538127
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaal EEn hele SC er door heen gedraaid terwijl ik niet online was Doen jullie goed
Heb ik meer dan 1 topic gemist Alweer?

Ik had het vannacht heel erg moeilijk om wakker te blijven en ik geef de cetirizine (tegen de hooikoorts) de schuld Dus ik was blij thuis te zijn en te slapen Vervolgens word ik verdorie door mijn vriend om 1 uur het bed uitgesleept om wow te komen spelen want ze hadden me nodig (en ja, zombie isa ging ook nog). Daarna prompt weer in slaap gevallen en nu net weer wakker

Ik kampeer overigens ook graag! Mits alles bij je is kamperen best heel erg leuk. Tentje in het bos of op een weide tussen bergtoppen In Zweden mocht je zelfs 1 nacht gratis je tent opslaan op speciale kampeerplekken langs meren! En daar hebben ze alvast vuurplaatsen ingericht voor je pyromane neiginge, zooooo tof.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:35:52 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80538148
Rust bij de CL.
Even teruglezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80538153
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:

Ik denk alleen altijd: je moet en nergens allergische voor zijn en niet vegetarisch
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80538158
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hoog neemt zo'n heerlijke rambo houding aan met twee camera's omhoog ipv 2 gunz
pi_80538213
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kampeer overigens ook graag! Mits alles bij je is kamperen best heel erg leuk. Tentje in het bos of op een weide tussen bergtoppen In Zweden mocht je zelfs 1 nacht gratis je tent opslaan op speciale kampeerplekken langs meren! En daar hebben ze alvast vuurplaatsen ingericht voor je pyromane neiginge, zooooo tof.
Ohh gaaf he!! In Schotland kan dat ook op bepaalde plekken en in Noorwegen ook! Ik heb dat nog niet gedaan, maar wie weet ooit..
pi_80538243
ik heb niets met kamperen, een keer gedaan en vond t vreselijk.

geef mij maar een hotelletje, hotel of een leuke b&b ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80538276
quote:

[..]

Ik had het vannacht heel erg moeilijk om wakker te blijven en ik geef de cetirizine (tegen de hooikoorts) de schuld Dus ik was blij thuis te zijn en te slapen Vervolgens word ik verdorie door mijn vriend om 1 uur het bed uitgesleept om wow te komen spelen want ze hadden me nodig (en ja, zombie isa ging ook nog). Daarna prompt weer in slaap gevallen en nu net weer wakker

Ik heb altijd gedacht dat ik een huismus was met behoefte aan comfort. Daar was niks van waar toen ik begon met kamperen. Kamperen is zoooo leuk, ook het idee dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt.
En met een vuur is het allermooiste!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:38:40 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80538299
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb niets met kamperen, een keer gedaan en vond t vreselijk.
Dan heb je het niet goed gedaan
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:38:41 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80538302
Als je met een luxe grote camper met airco rondtrekken ook kamperen vindt, dan is het wel te doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80538321
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Als je met een luxe grote camper met airco rondtrekken ook kamperen vindt, dan is het wel te doen.
dat is niet kamperen!
pi_80538350
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
oh dat lijkt mij dan ook wel wat...

wel met douche en toilet he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80538362
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Hoog neemt zo'n heerlijke rambo houding aan met twee camera's omhoog ipv 2 gunz
Nee hoor, Rambo danst niet. Gewoon 2 camera's ipv die 2 roze pomponnetjes!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80538365
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh gaaf he!! In Schotland kan dat ook op bepaalde plekken en in Noorwegen ook! Ik heb dat nog niet gedaan, maar wie weet ooit..
Een enorme aanrader Het is voor mij al veel te lang geleden, maar ik kan zo intens genieten van de stilte en het geluid van water en knappend vuur en buiten zitten met een dekentje omdat de zwoele zomeravond net iets te fris werd voor je korte broekje en t-shirt. En met een wijntje uit een pak. En 's nachts onweer en regen op je tentje en dan de volgende ochtend alles fris, maar de zon alweer stralend aan de blauwe lucht. En de vogels die om 5 uur al volop aan het kwetteren zijn.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:40:14 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80538377
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:

dat is niet kamperen!
Jawel, want ik moest hem soms ook op een kampeerterrein neerzetten en aankoppelen aan de elektra.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80538401
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als ik de hele dag van alle koekjes afblijf, ga ik daar niet op letten als je het niet erg vind Heb ik vandaag ook niet gedaan Ze hadden pasta met een champignonroomsaus Een bordje vond ik wel kunnen
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:40:47 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80538402
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:

Uiteraard.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80538406
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dan heb je het niet goed gedaan
zal best maar mijn idee van vakantie is niet in een tentje kruipen, naar de wc lopen met een wc rol onder mijn arm etc etc...

leuk dat zoveel mensen het leuk vinden maar tis niets voor mij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80538459
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een huismus was met behoefte aan comfort. Daar was niks van waar toen ik begon met kamperen. Kamperen is zoooo leuk, ook het idee dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt.
En met een vuur is het allermooiste!
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerd
De meeste campings (met jongerendisco, winkeltje of 3 en 24/7 entertainment!) vind ik overigens echte horror.
pi_80538500
quote:

[..]

En toch, afgelopen topic ging best langzaam
pi_80538511
Net lekker luxe een parkeerplek bij Schiphol gereserveerd voor volgende week Die treinverbinding is hopeloos vanuit Delft zag ik alweer
pi_80538522
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Braamyo het volgende:
En toch, afgelopen topic ging best langzaam
Ja, als je de hele dag op fok woont
pi_80538542
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh dat lijkt mij dan ook wel wat...

Kamperen is afzien !
pi_80538567
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Net lekker luxe een parkeerplek bij Schiphol gereserveerd voor volgende week Die treinverbinding is hopeloos vanuit Delft zag ik alweer
Schiphol?! Is dat niet die plek in de buurt van onze hoofdstad waar je vliegtuigen aan de grond kan bekijken en waar je slaapt op stretchers in een grote hal? Nee, dan kan je echt beter camperen hoor!
pi_80538579
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, als je de hele dag op fok woont
alleen onder werkuren
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:45:49 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80538668
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zal best maar mijn idee van vakantie is niet in een tentje kruipen, naar de wc lopen met een wc rol onder mijn arm etc etc...

leuk dat zoveel mensen het leuk vinden maar tis niets voor mij.
tentjes kruipen, tsk. Je moet ook wel op stand kamperen natuurlijk

En waarom wil toch altijd iedereen met een wc rol lopen? Kom tegenwoordig alleen nog maar campings tegen waar dit niet nodig is
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80538682
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef Braamyo het volgende:

alleen onder werkuren
Werk jij nog laat zeg
pi_80538684
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schiphol?! Is dat niet die plek in de buurt van onze hoofdstad waar je vliegtuigen aan de grond kan bekijken en waar je slaapt op stretchers in een grote hal? Nee, dan kan je echt beter camperen hoor!
Klopt Maar ik hoop serieus dat ze die overdreven grote camping toch maandag wel opgedoekt hebben Praag wacht nl. op mij en mijn camera
pi_80538700
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerd
De meeste campings (met jongerendisco, winkeltje of 3 en 24/7 entertainment!) vind ik overigens echte horror.
Absoluut! Dat soort campings probeer ik ook altijd te vermijden. Vreselijk!!
Nee, geef mij maar wat je eerder beschreef! Heerlijk!!

Oh en DE: in onze tent hoef je niet te kruipen hoor! En je kan ook een klein stukje wc papier in de broekzak steken mocht je de pech hebben een Nederlandse camping zonder rollen te treffen (ja dat is echt iets Hollandsch vrees ik..)
pi_80538711
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:

tentjes kruipen, tsk. Je moet ook wel op stand kamperen natuurlijk

En waarom wil toch altijd iedereen met een wc rol lopen? Kom tegenwoordig alleen nog maar campings tegen waar dit niet nodig is
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen is
pi_80538738
quote:

[..]

Afgezien van het vuur, hoe simpeler de camping, hoe leuker. En hoe leuker de mensen ook vaak.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80538767
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:

Klopt Maar ik hoop serieus dat ze die overdreven grote camping toch maandag wel opgedoekt hebben Praag wacht nl. op mij en mijn camera
Je gaat de Praagse lente fotograferen? Misschien kan je met m'n ouders meereizen, die vertrekken volgende week richting Tsjechie (mocht er nog meer aswolk overkomen )
pi_80538768
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!
pi_80538790
Oh ik haaaat papers schrijven met anderen. ik mailen dat het handig is om van de week af te spreken om de conclusie e.d. te typen mailze terug, ik kan morgen wel na mn rijles maar moet om 14uur naar de ortho, dan hebben we een uurtje, een uurtje heeft toch geen nut
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:48:40 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80538801
quote:

[..]

Goed sanitair en een niet gereguleerd veld, meer moet er eigenlijk niet zijn.
pi_80538802
kamperen graag met toilet ja. Douche is handig maar hoeft niet, toilet zou leuk zijn.
Eén camping van Canvas waar we naartoe gingen had in de 'tuin' naast iedere tent een schuurtje met een douche en toilet.. beter
pi_80538820
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijk
pi_80538827
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er geen last van, maar tegenwoordig hebben veel campings papier hangen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80538840
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

frankrijk, spanje en italië ook
pi_80538885
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Afgezien van het vuur, hoe simpeler de camping, hoe leuker. En hoe leuker de mensen ook vaak.
helemaal mee eens!! Ik heb bij voorkeur een toilet (mag zo'n eco-gat met bril zijn) en een douche nodig (zeker als ik ergens een week wil blijven), liefst wel warm want ik ga graag naar minder tropische oorden waar je soms een warme douche nodig hebt. Maar verder ben ik zeer tevreden met een vlak stukkie grond en een mooi uitzicht
pi_80538894
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

op de campings waar ik zat wel, langs de snelweg niet.... dat die gebouwtjes nog niet ontploft zijn van de stank en ranzigheid
pi_80538908
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:

Een enorme aanrader Het is voor mij al veel te lang geleden, maar ik kan zo intens genieten van de stilte en het geluid van water en knappend vuur en buiten zitten met een dekentje omdat de zwoele zomeravond net iets te fris werd voor je korte broekje en t-shirt. En met een wijntje uit een pak. En 's nachts onweer en regen op je tentje en dan de volgende ochtend alles fris, maar de zon alweer stralend aan de blauwe lucht. En de vogels die om 5 uur al volop aan het kwetteren zijn.
Owwww, sweet memories hier. In Engeland gedaan.
In de buurt van Land's end, met uitzicht op St. Michaels Mount, Cornwall, eind jaren 70 toen het nog mocht/kon
Met mijn allereerste vriendje
pi_80538910
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:

Goed sanitair en een niet gereguleerd veld, meer moet er eigenlijk niet zijn.
En die campings zijn er ook vol op (en dan heerlijk zonder tieners en zo want te saai )
Ik heb gekampeerd in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Zweden en Luxemburg en altijd op van die natuurgerichte campings.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:50:36 #91
63722 z80
I fink you freaky
pi_80538912
kramperen is niets voor mij.
met de vakantie naar spanje (hele gezin met de auto) op gemeente campings gestaan in Frankrijk.
ik vond het niets.
geef mij maar een echt bed en eigen badkamer met wc.
en verder moet er wel iets te doen zijn, iets te zien zijn.
bv Griekenland in een betonen bouwval slapen, en overdag het eiland rond zwerven.
en afgelopen jaar een last minute reis naar Thailand is ook goed bevallen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_80538929
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80538980
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Owwww, sweet memories hier. In Engeland gedaan.
In de buurt van Land's end, met uitzicht op St. Michaels Mount, Cornwall, eind jaren 70 toen het nog mocht/kon
Met mijn allereerste vriendje

Klinkt goed!

Wildcamperen is echt super! En er zijn maar weinig landen waar het gewoon mag.
pi_80539041
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En die campings zijn er ook vol op (en dan heerlijk zonder tieners en zo want te saai )
Ik heb gekampeerd in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Zweden en Luxemburg en altijd op van die natuurgerichte campings.
als in naturisten campings?
pi_80539084
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Het is jammer dat je daar bloot moet, want het zijn vaak wel de mooiste campings!!! Maar ik vind dat toch net ff te..
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:53:46 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80539086
wat mij vaak opvalt: de meeste mensen die tegen mij roepen dat ze camperen niets vinden hebben echt op vreselijke campings in veel te kleine tenten gestaan.

Ik haat gezinscampings en ik ga ook geen 2 weken in een krap tentje zitten. Maar op een mooie camping (gewoon een veld in de natuur) en in onze enorme de Waard met alle gear (geen stroom, maar wel een goed kookstel, een koelbox op gas, fatsoenlijke stoelen etc) die we bij ons hebben vind ik het echt super. Ik slaap nergens zo lekker als in onze tent.
pi_80539106
Tezz, nu begrijp ik 't, waarom je naar Turkije wilt! Wat zal het dan speciaal zijn, deze keer!

Ik vind kamperen best leuk eigenlijk. Niet in een al te klein tentje en ik vind het ook nog wel fijn om klapstoeltjes en een tweepitskookstelletje te hebben, maar het is wel leuk Alleen gebruiken wij tegenwoordig altijd onze vakantie om allerlei uithoeken van de wereld te zien, en dan is het meestal niet zo handig meer

Enne, Freecell, dat aanbod staat, hoor! Kunnen jullie in september? Dan zijn wij de hele maand weg
pi_80539110
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:

Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.
Zo klinkt het echt vreselijk, krak

Wij gaan overigens dit jaar niet kamperen oid. Wij gaan naar Ross' familievilla met zwembad in Portugal
Je kan best goedkoop vanaf Maastricht naar Faro vliegen (vanaf 5 euro pp). Wordt pas in het najaar, want de familie verhuurt de villa in de zomer.
pi_80539120
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:

pi_80539125
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Meestal wel
pi_80539133
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je gaat de Praagse lente fotograferen? Misschien kan je met m'n ouders meereizen, die vertrekken volgende week richting Tsjechie (mocht er nog meer aswolk overkomen )
Cool We zullen zien Ik hoorde trouwens mijn collega maandag ook vertellen....die zat dus in Praag en kon niet meer terug komen Hij heeft er 18 uur over gedaan met de trein. Hij had EIN-DE-LIJK eens tijd voor zijn boek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')