quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe zal ik mijn puntjes eens noemen waarom ik er niet heen zou willen?![]()
- ik hou niet van warmte, bij 25 graden gedij ik nog goed, rond de 30 wordt problematisch
- ik kampeer heel graag
- de hond moet mee
- ik kook graag zelf en eenvoudig
- ik zwem niet graag, zeker niet in chloor
- ik lig niet graag de hele dag naast een zwembad/op een strand
- ik trek er graag iedere dag op uit maar wil niet helemaal precies plannen wat ik ga doen
- ik vind Noord Europa zo mooi...
![]()
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Maar we zitten nu toch te kijken wat er kan
quote:Mijn arm heeft nog bloed en 10 is rijk, nu dus nog rijker.
Autootje. En hij is stukquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..
Waar denken jullie aan?
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een slechte boter reclame ofzoNU nog rijker
Woningruil/woning oppassen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Autootje. En hij is stuklager stuk. En even geen geld om hem te repareren.
Maar anders kamperen ergens in Nederland (probleem: tent in auto=auto vol en er moet meer mee dan een tent) of anders gewoon een stacaravan/huisje ergens oid.
Wat een..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.quote:
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.
Bedoel meer dat het klinkt als 'politiek correcte woorden gebruiken'
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaadquote:
die scan;quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.
LOL! Zuid Scandinavie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaad![]()
Ik ken nog 2 leuke mensen ergens in België, bij een toffe studentenstad, misschien willen die wel een weekje hier naar Zuid Scandinavië?
Ik lijk meer op die andere.......quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die scan;
dunne vrouw woog 56 kg
de gevuldere vrouw woog 113 kg
de ene is gewoon dun dus logisch toch als je daar niet op lijkt?
*SGOP*quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelfHeb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
((((((((((((((((((SCHOP)))))))))))))))))))quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand mij alsjeblieft naar de keuken schoppen? ik moet al 2 uur afwassen en zit hier nog
En als je ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ben trouwens trots op mezelfHeb alle koekjes weten te negeren tijdens de cursus en ook nog eens de warme snack om 5 uur
Nou...ik stond niet tequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als je ditnu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...ik stond niet temaar ik was wel tevreden
Ook met het feit dat ik maar 1x een bord pasta ben gaan halen
Jaquote:
Groente en mager vlees is prima toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen wokken...da's dan wel weer wat minder
Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen wokken...da's dan wel weer wat minder
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als je ditnu ook daadwerkelijk in de kamer staat te doen ben je helemaaaal goed bezig!!
![]()
![]()
Ohh goeie!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Groente en mager vlees is prima toch?
Wokrestaurant, damesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoezo? Wokken kan heel gezond en verantwoord hoor.. juist wokken leent zich goed voor gezonde maaltijden
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Wokrestaurant, damesIk wacht het even af, maar de collega's van 3voor12 hebben het uitgezocht volgens het concept: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel voor weinug
Ok danquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijkquote:
Ik voel een bende heel gezonde en fitte CULlers aankomen!quote:
Beter suiker dan vet. P heeft natuurlijk wel energie nodig, met al dat late opblijven voor concerten. En hetquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
Heb ik meer dan 1 topic gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalEEn hele SC er door heen gedraaid terwijl ik niet online was
Doen jullie goed
Ik denk alleen altijd: je moet en nergens allergische voor zijn en niet vegetarischquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
Ja? In een wokrestaurant geef je de chinees toch een bordje met verse groenten en vlees/vis en mikt die het even in kokend water en in de wok? Als je het hapjes buffet met gebakken banaan overslaat is het hartstikke gezond toch?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: P aan het dansen. Met voor extra effect 2 oude camera's als gewichten in z'n handen!
Ohh gaaf he!! In Schotland kan dat ook op bepaalde plekken en in Noorwegen ook! Ik heb dat nog niet gedaan, maar wie weet ooit..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kampeer overigens ook graag! Mits alles bij je is kamperen best heel erg leuk. Tentje in het bos of op een weide tussen bergtoppenIn Zweden mocht je zelfs 1 nacht gratis je tent opslaan op speciale kampeerplekken langs meren! En daar hebben ze alvast vuurplaatsen ingericht voor je pyromane neiginge, zooooo tof.
Ik heb altijd gedacht dat ik een huismus was met behoefte aan comfort. Daar was niks van waar toen ik begon met kamperen. Kamperen is zoooo leuk, ook het idee dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik meer dan 1 topic gemistAlweer?
Ik had het vannacht heel erg moeilijk om wakker te blijven en ik geef de cetirizine (tegen de hooikoorts) de schuldDus ik was blij thuis te zijn en te slapen
Vervolgens word ik verdorie door mijn vriend om 1 uur het bed uitgesleept om wow te komen spelen want ze hadden me nodig (en ja, zombie isa ging ook nog). Daarna prompt weer in slaap gevallen en nu net weer wakker
Ik kampeer overigens ook graag! Mits alles bij je is kamperen best heel erg leuk. Tentje in het bos of op een weide tussen bergtoppenIn Zweden mocht je zelfs 1 nacht gratis je tent opslaan op speciale kampeerplekken langs meren! En daar hebben ze alvast vuurplaatsen ingericht voor je pyromane neiginge, zooooo tof.
Dan heb je het niet goed gedaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb niets met kamperen, een keer gedaan en vond t vreselijk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Als je met een luxe grote camper met airco rondtrekken ook kamperen vindt, dan is het wel te doen.
oh dat lijkt mij dan ook wel wat...quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Als je met een luxe grote camper met airco rondtrekken ook kamperen vindt, dan is het wel te doen.
Nee hoor, Rambo danst niet. Gewoon 2 camera's ipv die 2 roze pomponnetjes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoog neemt zo'n heerlijke rambo houding aan met twee camera's omhoog ipv 2 gunz
Een enorme aanraderquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh gaaf he!! In Schotland kan dat ook op bepaalde plekken en in Noorwegen ook! Ik heb dat nog niet gedaan, maar wie weet ooit..
Jawel, want ik moest hem soms ook op een kampeerterrein neerzetten en aankoppelen aan de elektra.quote:
Als ik de hele dag van alle koekjes afblijf, ga ik daar niet op letten als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, gewoon veel groente opstapelen en de rijst/deegwaren wat minder. Enige nadeel is dat de sauzen vaak wat veel suiker bevatten, maar ok.. het hoeft allemaal niet meteen perfect natuurlijk
Uiteraard.quote:
zal best maar mijn idee van vakantie is niet in een tentje kruipen, naar de wc lopen met een wc rol onder mijn arm etc etc...quote:
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerdquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een huismus was met behoefte aan comfort. Daar was niks van waar toen ik begon met kamperen. Kamperen is zoooo leuk, ook het idee dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt.
En met een vuur is het allermooiste!
En toch, afgelopen topic ging best langzaamquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik meer dan 1 topic gemistAlweer?
Ja, als je de hele dag op fok woontquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Braamyo het volgende:
En toch, afgelopen topic ging best langzaam
Kamperen is afzien !quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij dan ook wel wat...
wel met douche en toilet he?
Schiphol?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Net lekker luxe een parkeerplek bij Schiphol gereserveerd voor volgende weekDie treinverbinding is hopeloos vanuit Delft zag ik alweer
tentjes kruipen, tsk. Je moet ook wel op stand kamperen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal best maar mijn idee van vakantie is niet in een tentje kruipen, naar de wc lopen met een wc rol onder mijn arm etc etc...
leuk dat zoveel mensen het leuk vinden maar tis niets voor mij.
Werk jij nog laat zegquote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schiphol?!Is dat niet die plek in de buurt van onze hoofdstad waar je vliegtuigen aan de grond kan bekijken en waar je slaapt op stretchers in een grote hal? Nee, dan kan je echt beter camperen hoor!
Absoluut! Dat soort campings probeer ik ook altijd te vermijden. Vreselijk!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerd
De meeste campings (met jongerendisco, winkeltje of 3 en 24/7 entertainment!) vind ik overigens echte horror.
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen isquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
tentjes kruipen, tsk. Je moet ook wel op stand kamperen natuurlijk![]()
En waarom wil toch altijd iedereen met een wc rol lopen? Kom tegenwoordig alleen nog maar campings tegen waar dit niet nodig is
Afgezien van het vuur, hoe simpeler de camping, hoe leuker. En hoe leuker de mensen ook vaak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat kan dan dus nooit in Nederland en zo, want hier moet alles strak gereguleerd
De meeste campings (met jongerendisco, winkeltje of 3 en 24/7 entertainment!) vind ik overigens echte horror.
Je gaat de Praagse lente fotograferen? Misschien kan je met m'n ouders meereizen, die vertrekken volgende week richting Tsjechiequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
KloptMaar ik hoop serieus dat ze die overdreven grote camping toch maandag wel opgedoekt hebben
Praag wacht nl. op mij en mijn camera
Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen is
Goed sanitair en een niet gereguleerd veld, meer moet er eigenlijk niet zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!
Ik heb er geen last van, maar tegenwoordig hebben veel campings papier hangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een wc-rol lopen de grote verschrikking voor veel mensen is
frankrijk, spanje en italië ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap daar werkelijk niets van!! Wat daar nu toch zo erg aan is.. En zoals Thijs al zegt: in het buitenland, iig GB en Duitsland, zijn de toiletten gewoon van papier voorzien, zoals het hoort!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Afgezien van het vuur, hoe simpeler de camping, hoe leuker. En hoe leuker de mensen ook vaak.
op de campings waar ik zat wel, langs de snelweg niet.... dat die gebouwtjes nog niet ontploft zijn van de stank en ranzigheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijk
Owwww, sweet memories hier. In Engeland gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Een enorme aanraderHet is voor mij al veel te lang geleden, maar ik kan zo intens genieten van de stilte en het geluid van water en knappend vuur en buiten zitten met een dekentje omdat de zwoele zomeravond net iets te fris werd voor je korte broekje en t-shirt. En met een wijntje uit een pak. En 's nachts onweer en regen op je tentje
![]()
en dan de volgende ochtend alles fris, maar de zon alweer stralend aan de blauwe lucht. En de vogels die om 5 uur al volop aan het kwetteren zijn.
En die campings zijn er ook vol opquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
Goed sanitair en een niet gereguleerd veld, meer moet er eigenlijk niet zijn.
Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste toiletten hebben idd gewoon wc-papier. Behalve in Frankrijk
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Owwww, sweet memories hier. In Engeland gedaan.
In de buurt van Land's end, met uitzicht op St. Michaels Mount, Cornwall, eind jaren 70 toen het nog mocht/kon
Met mijn allereerste vriendje
als in naturisten campings?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die campings zijn er ook vol op(en dan heerlijk zonder tieners en zo want te saai
)
Ik heb gekampeerd in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Zweden en Luxemburg en altijd op van die natuurgerichte campings.
Het is jammer dat je daar bloot moet, want het zijn vaak wel de mooiste campings!!! Maar ik vind dat toch net ff te..quote:
Zo klinkt het echt vreselijk, krakquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Openbare toiletten wel. Van dat bakpapier. Maar ik heb laatst de truc daarvoor gelezen. Zacht papier vouw je op, frans papier verfrommel je. Want daarmee doe je niet vegen, maar schrapen.
Meestal welquote:
Coolquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat de Praagse lente fotograferen? Misschien kan je met m'n ouders meereizen, die vertrekken volgende week richting Tsjechie(mocht er nog meer aswolk overkomen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |