ah wat liefquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot hij 7 was zeiden wij bij het slapen gaan altijd: ik hou van jou, alleen van jou KUSJE!!
En dat zei die ook in die rap. God zeg als een klein kind zitten huilen
quote:
Ik meestal niet, vaak is het al kapot voor het thuis isquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
Vet gaaf zo'n zelf gemaakt nummer
Ik hou van zelfgemaakte dingetjes
Huppelkind is dan ook wel heel liefquote:
Zelfs tegen mij wel eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede lapo trouwens stoep![]()
[..]
Ik meestal niet, vaak is het al kapot voor het thuis is![]()
[..]
Huppelkind is dan ook wel heel liefbehalve tegen Ezechielk
* Huppelmuts gaat even een goed gesprek met huppelkind hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelfs tegen mij wel eens
En nu relaxed luieren op de bank met een film
Oh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Huppelkind is dan ook wel heel liefbehalve tegen Ezechielk
haal voor mij effe een hasjiequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GiertjeIk ben ff weg. Wiet halen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik zap net langs rtl 8 en daar is een film She's to young.
Ik moest aan pedobear denken
Hier niet hoor. Ik kreeg van de week een zelfgemaakte narcisquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
dat is waarquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of jij postte laat weer in het topic
hey een kloonquote:
Die van mij maakt niet zo veel meer op schoolquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Ik kreeg van de week een zelfgemaakte narcis
whehequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
ik dacht nog wel dat ik een tvp had gezet in het begin
Nee goh gek he? Jouw zoon is 2 keer zo oud als de mijnequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Die van mij maakt niet zo veel meer op school
heb ik met me slaperige kop dus niet gedaan en dus moest ik net gaan zoeken waar jullie zatenquote:
we zijn onmisbaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik met me slaperige kop dus niet gedaan en dus moest ik net gaan zoeken waar jullie zaten
Whehe net controle daar door politie.quote:
dat zou teveel eer zijnquote:
Aaaahquote:
Dank.quote:
4 jaar, ze weten het niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaaahgecondoleerd. Hoe oud is hij of zij geworden en waaraan is je konijntje gestorven?
dat is klotequote:
Bijna het huis uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee goh gek he? Jouw zoon is 2 keer zo oud als de mijne
Hoe oud worden ze normaal? Of vind je het vervelend dat ik die vragen stel?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dank.
[..]
4 jaar, ze weten het niet.
Gaan we zometeen doen, moeder komt zo terug van de dierenarts.quote:
Bijna het huis uit? Hoop jequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna het huis uit![]()
Als ik zondag naar adam kom neem ik hem mee, dan wil hij vast wel een prinsessenjurkje van DW
Deze site zegt 5 tot 10 jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe oud worden ze normaal? Of vind je het vervelend dat ik die vragen stel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |