Jawel, ze gaan in de meeste gevallen gewoon terug naar de plek waar je ze gevonden hebt. Cross naar Citadel, Charon naar Underworld etc. Alleen Dogmeat gaat naar Vault 101 en Fawkes naar het Museum of History. En je kunt ze gewoon weer aannemen, mits je karma het toelaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Weet jij ook of het een probleem is om met Cross in Vault 87 te gaan? Ik lees iets over "ontslagen companions". Maar ze komt nog wel terug hoop ik?
Hendig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal deze boven m'n bed hangen.
Dat gezegd hebbende.![]()
![]()
De Chinezen hebben goed gemikt, maar je kunt de resten van de kelder nog bewonderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
is het mogelijk het Witte Huis in te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Is dat een goede reden om Op. Anchorage te doen vóór de overige DLC? Zodat je dat armor alvast hebt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef Mirel het volgende:
Alleen Broken Steele was nog leuk om te doen. Operation Anchorage was ook saai maar de Winterized Armor en Gauss Rifle maken het goed.
Ja, meteen vanuit de Vault. Wel een gamebreaker, trouwens. De lol is er snel af daarnaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Is dat een goede reden om Op. Anchorage te doen vóór de overige DLC? Zodat je dat armor alvast hebt?
Ik heb net The Enclave opgeblazen, dus ik ben al wat verder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, meteen vanuit de Vault. Wel een gamebreaker, trouwens. De lol is er snel af daarna
Ja, die staat op je te wachten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb net The Enclave opgeblazen, dus ik ben al wat verder.
Kan ik Fawkes nog terugkrijgen als ik terug kom uit Alaska?
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kom je aan Dogmeat? Ik heb de verhaallijn wel gehaald maar heb nooit een hond gehad.
Dat zou moeten werken, maar ik kreeg hem daar niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet denk ik naar Minefield voor die hond, ben daar wel eens geweest voor die Survival Guide maar verder niet.
Mja, normaliter bij Minefield (Scrapyard), als hij daar niet is bij: Rivet City, Vault 101, Raven Rock, of ergens anders.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Dogmeat kan je toch vinden in Paradise Falls??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |