Je bedoelt letterlijk lichter? Qua licht/donker?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Jmsls het volgende:
Fallout mag wel iets lichter vind ik, ik snap dat alles kapot is enzo en ik vind het ook tof maar soms gaat t wel iets te ver.
Laten die twee er nou net niet in zittenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
dat is toch met trollen en draken enzo?
Ik weet het niet zeker, t beeld kan lichter maar de omgeving ook. Ik bedoel eigenlijk dat er soms een plek in de omgeving waar je alles wat duidelijker kan zien (Ik heb wel een poep tv maar dat erbuiten)quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Je bedoelt letterlijk lichter? Qua licht/donker?
Die "actiefoto's" zijn genomen tijdens V.A.T.S. en die eerste/laatste door 3d person te kiezen en met de camera te draaienquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Hojdhopper het volgende:
@Pek
Hoe heb je eigenlijk die printscreens gemaakt? Ik krijg mijn character nooit zo in beeld.
Ja dat kon ik nog wel uit een paar opmaken, maar die eerste dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Die "actiefoto's" zijn genomen tijdens V.A.T.S. en die eerste/laatste door 3d person te kiezen en met de camera te draaien
En dat lukt alleen als je er iets beters voor teruggeeft, dus het ventje is er zelfs op vooruit gegaanquote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef Mirel het volgende:
Gepickpocket. Kids kan je niet doden.
Hoe kan je zoveel verkopen zonder dat de caps van de merchants opgaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een oud notitieboekje tegen waarin ik genoteerd had waar ik mijn shit gedumpt had (om later op te halen), omdat ik het niet meer bij me kon dragen. Natuurlijk totaal vergeten in de loop der tijdVanmiddag eens geleegd. Opbrengst: 11,500 caps
w00t!
Ahha oke.. Dan is het goed!quote:
Spullen terugkopen die je verbruikt (ammo, stimpacks, etc.) dus dan hebben de merchants en 'markets' weer caps.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hoe kan je zoveel verkopen zonder dat de caps van de merchants opgaan?
Maar dan kan je alsnog niet zoveel winst maken? Ik snap sowieso niet waarom er wapens zijn die 1000+ caps kosten. Ik heb zoveel geld nooit bij iemand gezien, dus dan heb ik ook niks aan de waarde van die wapens.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ahha oke.. Dan is het goed!
[..]
Spullen terugkopen die je verbruikt (ammo, stimpacks, etc.) dus dan hebben de merchants en 'markets' weer caps.
Nog nooit gezien? Ik heb 10000+ caps. Maar ik geef ze niet uit aan wapens, eigenlijk alleen aan ammo en shit voor mijn huis.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar dan kan je alsnog niet zoveel winst maken? Ik snap sowieso niet waarom er wapens zijn die 1000+ caps kosten. Ik heb zoveel geld nooit bij iemand gezien, dus dan heb ik ook niks aan de waarde van die wapens.
Ik heb het over de merchants. Die hebben nooit meer dan +- 450 caps, en ik heb dan Alien Drone Cannons van 1199 caps die ik nooit kan verkopen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nog nooit gezien? Ik heb 10000+ caps. Maar ik geef ze niet uit aan wapens, eigenlijk alleen aan ammo en shit voor mijn huis.
Overigens, vind ik het toch echt wel jammer dat je niet meerdere followers tegelijk kunt hebben, behalve Dogmeat + nog iemand. Kan dit niet getweaked worden via GECK ofzo?
Die kan je in Rivet City wel verkopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik heb het over de merchants. Die hebben nooit meer dan +- 450 caps, en ik heb dan Alien Drone Cannons van 1199 caps die ik nooit kan verkopen.
IN dit geval is het de eerste keer hun, en de tweede keer hen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Mirel het volgende:
Oh ik doe gewoon aan de winterized armor.
En ik wil wél verkopen. Ik heb al 10.000 caps, heb alles wat ik nodig heb, ammunitie en stimpaks etc. Ik heb nog 5 alien drone weapons over, die zijn 1199 caps elk, en ik kan die bij niemand kwijt. De merchants hebben niet genoeg geld, en ik heb niks nodig van hun, dus ik zal niks kopen van hun zodat hun capsvoorraad omhoog gaat. (de hen/hun regel maakt me nu overigens GEK)
Even investeren bij Canterbury Commons.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Mirel het volgende:
Oh ik doe gewoon aan de winterized armor.
En ik wil wél verkopen. Ik heb al 10.000 caps, heb alles wat ik nodig heb, ammunitie en stimpaks etc. Ik heb nog 5 alien drone weapons over, die zijn 1199 caps elk, en ik kan die bij niemand kwijt. De merchants hebben niet genoeg geld, en ik heb niks nodig van hun, dus ik zal niks kopen van hun zodat hun capsvoorraad omhoog gaat. (de hen/hun regel maakt me nu overigens GEK)
Fawkes en Cross zijn leuk.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Pek het volgende:
Daar is een mod voor. Gekoppeld aan je charisma, dus hoger charisma = meer followers. Ik gebruik hem zelf niet, ik vind followers alleen maar lastig.
Ah, daar komt een leuke verrassing.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fawkes en Cross zijn leuk.![]()
Ik ga deze maand voor het eerst aan de add-ons beginnen. Ben nu bijna bij President Eden (main quest)
Dat weet ik niet, ik gebruik zelf nooit companions. Dan vind ik het zielig als ze doodgaan, en ik ben een echte Lone Wolf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Weet jij ook of het een probleem is om met Cross in Vault 87 te gaan? Ik lees iets over "ontslagen companions". Maar ze komt nog wel terug hoop ik?
Dat heb ik ook gelezen, maar ik ben dus al bij de uitgang van die Vault.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:24 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik gebruik zelf nooit companions. Dan vind ik het zielig als ze doodgaan, en ik ben een echte Lone Wolf.
Maar fallout wikia zegt,
- It is not recommended to enter Vault 87 with companions. They will be fired when the Enclave captures you. It is recommended that you set them to "wait" back at your house.
Dus zou het niet doen.
Die stellen sowieso niks voor. :xquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de verhaallijn gehaald en wat DLCs. M'n favoriete wapen tot nu toe is de Tesla dinges. Dan stellen die raidertjes ook niks meer voor.
Spullen krijg je voor zover ik weet altijd terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen, maar ik ben dus al bij de uitgang van die Vault.
En krijg ik mijn spullen ook terug als ik aan The Enclave ben ontsnapt?![]()
Ik heb liever 20 raiders dan 1 yao guai of een giant radscorpion. Klotebeesten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef DrDentz het volgende:
In het begin was ik er wel bang voor vers uit de Vault. Dan is alles eng. Nu een godheid met dikke armor en Tesla Cannon.
Mooi, want ik heb 5 dure (voorlopig dure) guns en scrap metal en dat wil ik niet kwijtraken. Power Armor wil ik ook niet kwijt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Spullen krijg je voor zover ik weet altijd terug.
Oh dat is helemaal vreselijk.quote:
Irritant ongedierte, vooral als ze in kuddes jagen in de ondergrondsequote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal vreselijk.
Ik heb 10x moeten loaden want blijkbaar zijn 5 criticals op z'n hoofd met een plasma rifle nog niet genoeg.
Wat ik meestal doe is dan saven, 20 frag mines voor z'n neus neerleggen en 'm dan lokken.![]()
Jawel, ze gaan in de meeste gevallen gewoon terug naar de plek waar je ze gevonden hebt. Cross naar Citadel, Charon naar Underworld etc. Alleen Dogmeat gaat naar Vault 101 en Fawkes naar het Museum of History. En je kunt ze gewoon weer aannemen, mits je karma het toelaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Weet jij ook of het een probleem is om met Cross in Vault 87 te gaan? Ik lees iets over "ontslagen companions". Maar ze komt nog wel terug hoop ik?
Hendig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal deze boven m'n bed hangen.
Dat gezegd hebbende.![]()
![]()
De Chinezen hebben goed gemikt, maar je kunt de resten van de kelder nog bewonderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
is het mogelijk het Witte Huis in te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Is dat een goede reden om Op. Anchorage te doen vóór de overige DLC? Zodat je dat armor alvast hebt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef Mirel het volgende:
Alleen Broken Steele was nog leuk om te doen. Operation Anchorage was ook saai maar de Winterized Armor en Gauss Rifle maken het goed.
Ja, meteen vanuit de Vault. Wel een gamebreaker, trouwens. De lol is er snel af daarnaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Is dat een goede reden om Op. Anchorage te doen vóór de overige DLC? Zodat je dat armor alvast hebt?
Ik heb net The Enclave opgeblazen, dus ik ben al wat verder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, meteen vanuit de Vault. Wel een gamebreaker, trouwens. De lol is er snel af daarna
Ja, die staat op je te wachten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb net The Enclave opgeblazen, dus ik ben al wat verder.
Kan ik Fawkes nog terugkrijgen als ik terug kom uit Alaska?
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kom je aan Dogmeat? Ik heb de verhaallijn wel gehaald maar heb nooit een hond gehad.
Dat zou moeten werken, maar ik kreeg hem daar niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet denk ik naar Minefield voor die hond, ben daar wel eens geweest voor die Survival Guide maar verder niet.
Mja, normaliter bij Minefield (Scrapyard), als hij daar niet is bij: Rivet City, Vault 101, Raven Rock, of ergens anders.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Dogmeat kan je toch vinden in Paradise Falls??
Dogmeat vind je altijd bij Scrapyard idd, maar als je hem ergens laat staan, en hem vergeet of gewoon lang niet ophaalt, dan komt er uiteindelijk toch een message dat hij bij vault 101 op je wacht oid? Tenminste, ik heb nooit gehad dat hij bij Rivet City, Raven Rock of ergens anders wachtte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mja, normaliter bij Minefield (Scrapyard), als hij daar niet is bij: Rivet City, Vault 101, Raven Rock, of ergens anders.
Hoe is FOOK2?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Heatseeker het volgende:
Nog mensen die FOOK2 als overhaul gebruiken?
Ik vind het er stukke beter op worden.
Meestal is die te vinden bij de scrapyard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kom je aan Dogmeat? Ik heb de verhaallijn wel gehaald maar heb nooit een hond gehad.
Zoals het op de site staat, is het een complete overhaul qua weapons, items, gear enzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dogmeat vind je altijd bij Scrapyard idd, maar als je hem ergens laat staan, en hem vergeet of gewoon lang niet ophaalt, dan komt er uiteindelijk toch een message dat hij bij vault 101 op je wacht oid? Tenminste, ik heb nooit gehad dat hij bij Rivet City, Raven Rock of ergens anders wachtte.
[..]
Hoe is FOOK2?
Wat doet het nou precies allemaal?
Ik heb het altijd al eens willen proberen, maar ben er nooit aan toe gekomen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Btw, ik werk aan een lijst met post-apocalyptische films die sterk lijken op Fallout.
Wat ik nu heb:
The Postman
A Boy and His Dog
Mad Max 1 en 2
The Book of Eli
Ik weet dat er meer films zijn die in aanmerking komen, heeft iemand nog tips?
Ja, thanks.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
The Road![]()
Neem anders hier een kijkje: staat een gigantische lijst voor je:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dystopian_films
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:35 schreef Mirel het volgende:
Als je een interessante en originele post-apocalyptische film wilt, moet je Six String Samurai kijken. Daar speelt een Buddy Holly achtige man met een zwaard en gitaar. De film zit vol met rock 'n roll muziek en leuke vechtscenes.
En van The Road moet je ook nog het boek lezen, een aanrader![]()
Ik zat er ook aan te denken hoe nou het "beste" is. Eerst de main quest en daarna de DLC op volgordequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef CE_REAL het volgende:
Heb gister voor het eerst Fallout 3 de main quest uitgespeeld. Nu zijn er nog genoeg plekken te verkennen en sidequests te doen. Maar mijn vraag is, is het leuker om met de DLC's verder te spelen en vervolgens deze plekken te verkennen? Of hoe werkt dit precies, ik hoop er namelijk nog zoveel mogelijk speelplezier uit te halen!
Moet hem dit weekend maar weer eens doen, weet zo niet eens wat de main quest is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef Mirel het volgende:
Liever doe je alles behalve de Main en DLC quests als eerst, want met die krijg je veelste veel XP. Persoonlijk vind het spel minder leuk als ik al aan de top ben met Level 30.
Je kan beter even de MQ afmaken zodat de Enclave écht gaat meedoen, dmv van het willekeurig droppen van soldaten met Vertibirds, en dan hebben ze ook overal checkpoints.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef Pek het volgende:
Ik volg de MQ tot het punt dat de Enclave mee gaat doen, daarna laat ik hem liggen tot ik de rest gedaan heb, met Broken Steel als toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |