Die kan je in Rivet City wel verkopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik heb het over de merchants. Die hebben nooit meer dan +- 450 caps, en ik heb dan Alien Drone Cannons van 1199 caps die ik nooit kan verkopen.
IN dit geval is het de eerste keer hun, en de tweede keer hen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Mirel het volgende:
Oh ik doe gewoon aan de winterized armor.
En ik wil wél verkopen. Ik heb al 10.000 caps, heb alles wat ik nodig heb, ammunitie en stimpaks etc. Ik heb nog 5 alien drone weapons over, die zijn 1199 caps elk, en ik kan die bij niemand kwijt. De merchants hebben niet genoeg geld, en ik heb niks nodig van hun, dus ik zal niks kopen van hun zodat hun capsvoorraad omhoog gaat. (de hen/hun regel maakt me nu overigens GEK)
Even investeren bij Canterbury Commons.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Mirel het volgende:
Oh ik doe gewoon aan de winterized armor.
En ik wil wél verkopen. Ik heb al 10.000 caps, heb alles wat ik nodig heb, ammunitie en stimpaks etc. Ik heb nog 5 alien drone weapons over, die zijn 1199 caps elk, en ik kan die bij niemand kwijt. De merchants hebben niet genoeg geld, en ik heb niks nodig van hun, dus ik zal niks kopen van hun zodat hun capsvoorraad omhoog gaat. (de hen/hun regel maakt me nu overigens GEK)
Fawkes en Cross zijn leuk.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Pek het volgende:
Daar is een mod voor. Gekoppeld aan je charisma, dus hoger charisma = meer followers. Ik gebruik hem zelf niet, ik vind followers alleen maar lastig.
Ah, daar komt een leuke verrassing.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fawkes en Cross zijn leuk.![]()
Ik ga deze maand voor het eerst aan de add-ons beginnen. Ben nu bijna bij President Eden (main quest)
Dat weet ik niet, ik gebruik zelf nooit companions. Dan vind ik het zielig als ze doodgaan, en ik ben een echte Lone Wolf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Weet jij ook of het een probleem is om met Cross in Vault 87 te gaan? Ik lees iets over "ontslagen companions". Maar ze komt nog wel terug hoop ik?
Dat heb ik ook gelezen, maar ik ben dus al bij de uitgang van die Vault.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:24 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik gebruik zelf nooit companions. Dan vind ik het zielig als ze doodgaan, en ik ben een echte Lone Wolf.
Maar fallout wikia zegt,
- It is not recommended to enter Vault 87 with companions. They will be fired when the Enclave captures you. It is recommended that you set them to "wait" back at your house.
Dus zou het niet doen.
Die stellen sowieso niks voor. :xquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de verhaallijn gehaald en wat DLCs. M'n favoriete wapen tot nu toe is de Tesla dinges. Dan stellen die raidertjes ook niks meer voor.
Spullen krijg je voor zover ik weet altijd terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen, maar ik ben dus al bij de uitgang van die Vault.
En krijg ik mijn spullen ook terug als ik aan The Enclave ben ontsnapt?![]()
Ik heb liever 20 raiders dan 1 yao guai of een giant radscorpion. Klotebeesten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef DrDentz het volgende:
In het begin was ik er wel bang voor vers uit de Vault. Dan is alles eng. Nu een godheid met dikke armor en Tesla Cannon.
Mooi, want ik heb 5 dure (voorlopig dure) guns en scrap metal en dat wil ik niet kwijtraken. Power Armor wil ik ook niet kwijt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Spullen krijg je voor zover ik weet altijd terug.
Oh dat is helemaal vreselijk.quote:
Irritant ongedierte, vooral als ze in kuddes jagen in de ondergrondsequote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal vreselijk.
Ik heb 10x moeten loaden want blijkbaar zijn 5 criticals op z'n hoofd met een plasma rifle nog niet genoeg.
Wat ik meestal doe is dan saven, 20 frag mines voor z'n neus neerleggen en 'm dan lokken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |