Bobblehead stand zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
In het huis dat je in Megaton krijgt staat een of ander apparaat maar ik kan er niks mee omdat er iets niet voor heb ofzo
Ik denk dat je de Bobblehead machine bedoelt, daar kun je de verzamelde Bobbleheads in zetten. Dat zijn een soort poppetjes die je extra stats geven, er zijn er 20 van, door het spel heen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
In het huis dat je in Megaton krijgt staat een of ander apparaat maar ik kan er niks mee omdat er iets niet voor heb ofzo
Ik vermoed dat je een mod als FWE (Fallout Wanderers Edition) er tussen hebt zitten, die een aantal basisdingen wijzigt. Zo moet je eten en drinken om in leven te blijven enzo, daar zullen die configs wel mee te maken hebben, denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb het al weten op te lossen min of meer.
Maar nu krijg ik steeds zo'n irritante meldingen die maar blijven komen dat ik bepaalde mods moet configureren omtrent eten/drinken/slaap en die zooi. Niet tof
Ja, het Washington monument bedoel je? Je kan zelfs helemaal naar bovenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:58 schreef larry_flynt het volgende:
In Washington staat tegen over het Lincol monument die pilaar met een hek eromheen en bewakers. Is er een mogelijkheid om daar bij te komen? Er is namelijk wel een poort waar je een code moet intikken....
Oh... Heb de mainquest en, voorzover ik dacht, alle side quests uitgespeeld, maar ben nooit deze quest tegengekomen...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja, het Washington monument bedoel je? Je kan zelfs helemaal naar boven. In een van de eerdere missie's van de main-quest vraagt Three Dog je om bovenaan een antenne oid te herstellen in ruil voor informatie. Ik weet niet of je ook naar binnen kan zonder die quest.
http://fallout.wikia.com/wiki/Washington_Monument
Dan mis je bepaalde meshes/textures, opnieuw installeren wil vaak wel helpen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
nieuwe figuren worden weergegeven als een grote rode driehoek met een wit uitroepteken erin.
Niet dus helaas, dit was al mijn derde installatiequote:Op zondag 9 mei 2010 13:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan mis je bepaalde meshes/textures, opnieuw installeren wil vaak wel helpen.
Ja je kan hem overslaan, misschien Three Dog nog een bezoekje brengen anders.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh... Heb de mainquest en, voorzover ik dacht, alle side quests uitgespeeld, maar ben nooit deze quest tegengekomen...
Heb ook point lookout en the pitt al uitgespeeld.
Waar kan ik die dude vinden?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja je kan hem overslaan, misschien Three Dog nog een bezoekje brengen anders.
Bij het Galaxy News Radio station, je moet volgens mij sowieso met hem gepraat hebben tijdens de Main quest. Tip: Zijn headwrap is één van de betere items in het spel.quote:
Hoeft niet, je kunt dat allemaal overslaan door direct naar Rivet City te gaan om met dr. Li te pratenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Bij het Galaxy News Radio station, je moet volgens mij sowieso met hem gepraat hebben tijdens de Main quest.
Loop je wel flink wat XP mis.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Pek het volgende:
Hoeft niet, je kunt dat allemaal overslaan door direct naar Rivet City te gaan om met dr. Li te praten
ok, ik kan ze dus gewoon doen wanneer ik wil?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Point Lookout zou ik sowieso even mee wachten, daar overleef je het niet al te lang met een net begonnen character denk ik.. maar ik kan het fout hebbenBroken Steel is pas aan het einde van de main quest dus daar hoef je je ook niet al te druk om maken.
De rest neem ik aan van wel maar eerste keer dat ik aan een dlc begon was ik wel lvl10 geloof ik. Ik zou zeggen save je game, probeer het uit en wie weet komt het goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ok, ik kan ze dus gewoon doen wanneer ik wil?
OT: Mooie icon heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |