Sneak attacksquote:Op maandag 13 september 2010 07:36 schreef Jmsls het volgende:
Damn zit bij Broken Steel zonder aid vast ergens in een ondergrondse tunnel vol enclaves met 2 streepjes hpIk ben te ver om nog terug te gaan, heeft iemand een tip?
Is Broken Steel een add-on ofzo (lees: geld betalen)?quote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef Jmsls het volgende:
Klopt is echt idioot, met Broken Steel kan je verder spelen of je moet met een oude save game.
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Splobber het volgende:
[..]
Hmm, en dan kan ik ook nog de side-quests afmaken?
voor mij ook de enige reden dat ik broken steel heb aangeschaft, voor het afmaken van de side questsquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Splobber het volgende:
[..]
Hmm, en dan kan ik ook nog de side-quests afmaken?
Ik ben hem kwijtttt....quote:
Waarom? Wachtende op New Vegas?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef Silv het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om hem weer opnieuw te spelen.
ik heb nog een exemplaar over... had F3 gekocht en een maand later kreeg ik de GOTYquote:
Mijn vrije tijd gaat er kapot aan. Wilde hem weer opnieuw spelen, maar zag dat ik hem al verkocht had een keer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom? Wachtende op New Vegas?
12.50 incl?quote:
Waar moet je vandaan komenquote:
Uhm regio EHV, DB en TB. Nee de normalequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Vast het oosten ofzo.
Jullie hebben niet toevallig the game of the year edition?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |