Behalve die tape met dat kutmuziekje, die laten ze dan weer heelquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wel gay dat als je de ghouls helpt, zelfs op de beste manier mogelijk, dat ze dan alsnog alles kapotmaken in die toren.
Wie? Jericho?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:10 schreef Pek het volgende:
[..]
En je hebt een goede companion opgeblazen![]()
Die ja. De enige die schijt heeft aan het rookverbod van 2277, held!quote:
Hm ik heb altijd te hoog karma gehad om hem als follower te kunnen nemen. Haha hoe weet je dat dan van dat rookverbod?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Die ja. De enige die schijt heeft aan het rookverbod van 2277, held!
De reward die je krijgt is wel weer ideaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wel gay dat als je de ghouls helpt, zelfs op de beste manier mogelijk, dat ze dan alsnog alles kapotmaken in die toren.
Dat maskertje is voor mij van mindere waarde dan een een van de weinige nette woonomgevingen in de wasteland. Ook al is het suburb-heaven qua buren, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
De reward die je krijgt is wel weer ideaal
grappigquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat maskertje is voor mij van mindere waarde dan een een van de weinige nette woonomgevingen in de wasteland. Ook al is het suburb-heaven qua buren, maar dat maakt niet uit.
Tesla Cannon is pas koning. En Deathclaws heb je op lv.30 bijna geen last meer van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:53 schreef numero_uno het volgende:
Trouwens nog een tip voor iedereen die last heeft van Deathclaws...
Bouw een Dart Gun, die crippelen de benen waardoor dat beest niet meer zo snel op je afgerend komt.
Daarnaast vond ik Operation Anchorage een leuke add-on en Mothership Zeta domweg kut.
De backwater rifle vind ik trouwens echt koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |