Is hij uberhaupt nog ergens gesignaleerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef ManAtWork het volgende:
Hij is er weeeeeer!
Startsalarissen Big 4- kantoren - alleen voor fiscalisten
Kijken hoe lang het duurt voor s3wage reageert op de antwoorden.
Ik vond het al verdacht stil,...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Is hij uberhaupt nog ergens gesignaleerd
Je hebt nu ook een 'fossiel' icoontje achter je naamquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik hou nog heldhaftig vast aan silver.
Dat vraagt om een screenshot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een 'fossiel' icoontje achter je naam
Dat had ik begrepen, ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een 'fossiel' icoontje achter je naam
Iemand verveelt zich?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben al op leeftijd he? En dan kost het wat meer tijd om oude gewoontes af te lerenquote:
Ze is weer terug! Yeahhh!quote:
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef ManAtWork het volgende:
Gooien we vandaag de langst lopende SC van WGR dicht?
Five_Horizons ook (hij gebruikt nog steeds de Fok! Silver-layout uit 1795), dus ik denk dat je TVP's hier niet zo snel weggemod wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ben al op leeftijd he? En dan kost het wat meer tijd om oude gewoontes af te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |