Yessss?quote:
Indeed I does. For monneys.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Die Marjolein Keuning en Jan Kooiman!![]()
Cougarstyleeeeee
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Sjors Verbaan is zwanger!
Ze kent die vent pas 6 maanden en is 3 maanden zwanger
Die doen het met elkaar in GTST!quote:
Wie is Sjors?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Hij is leuk he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Crutch het volgende:
![]()
![]()
Nog een keertje!!!!
I gotta tell you how I feel abouuuuut you!!!
Godver ik mis ook alles, ik zit aan de administraaaasssiequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doen het met elkaar in GTST!
En het is nog sekseh ook om te zien, zie RTL4 nu ook
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Is dat die met dat rode haar uit o.a. Baantjerquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Marjolein Keuning is en blijft toch gewoon 'iets' hebben. Vond ik 8 jaar terug ofzo al een mooie vrouw, toen was ik dus een puber en was ze bijna 40
Marjolein is gewoon de keuning van de sekssene haha snap je 'mquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik kijk dus echt nooit GTST en eind vorige week zag ik het, die scene tussen die twee, en mjam!![]()
Het komt gewoon nog geloofwaardig over ook, hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Marjolein Keuning is en blijft toch gewoon 'iets' hebben. Vond ik 8 jaar terug ofzo al een mooie vrouw, toen was ik dus een puber en was ze bijna 40
Die van "Het gevoel van..."quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat die met dat rode haar uit o.a. BaantjerDie vond ik altijd zooooooo fapbaar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, leg es uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Marjolein is gewoon de keuning van de sekssene haha snap je 'm
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van "Het gevoel van..."![]()
![]()
![]()
En ze heeft wel iets roods ja.Nee, marjolein mudder ofzo was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee nog geen box
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nouuuuu?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh weten jullie trouwens wie gevraagd is voor de band van Caro Emerald.
HINT: het is een bekende
Hihi, roze gevalquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik druk op de AT en is het waar dat Greys d'r roze geval in de wasmachine heeft gestopt??
Haar tijd en datum stonden niet goed. Dus half uurtje op 30 graden wassen en naspoelen met Lactacyd should do the trickquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik druk op de AT en is het waar dat Greys d'r roze geval in de wasmachine heeft gestopt??
Laat je niet bedottenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik was er vandaag. Zag de aanbieding. Had geen bonuskaart bij me.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
boodschapjes binnen, porto leeg
die Ah had teveel leuke aanbiedingen.
B&J ijs, lekkere yoghurt en ga zo maar door
Samengevat: ze was overtijd en spoelt het nu van zich af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haar tijd en datum stonden niet goed. Dus half uurtje op 30 graden wassen en naspoelen met Lactacyd should do the trick
De persoon achter je in de rij toch wel? En anders hebben ze bij de kassa een code daarvoor hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag. Zag de aanbieding. Had geen bonuskaart bij me.
Suffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag. Zag de aanbieding. Had geen bonuskaart bij me.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Zijn die roze?? Hoe frivool!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist de TT niet meer en zag een ander roze accessoire voor me
Me tarzan, you jane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, weten we ook weer welke kleur jouw Tarzan heeft![]()
+48678646![]()
Nah, tis de kosmos die me zegt dat ik moet matigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De persoon achter je in de rij toch wel? En anders hebben ze bij de kassa een code daarvoor hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook nog. In de diepvries.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Suffieandere keer weer
heb NY super fudge chunk..
quote:
Liever voor de schermen dan erachterquote:
Natuurlijk. Ik ben het op al die foto's! De eyeliner is wel op de computer toegevoegdquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Erik, die foto in je FB met "hoofddoek" en eyeliner, ben jij dat? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Liever voor de schermen dan erachter
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben het op al die foto's! De eyeliner is wel op de computer toegevoegd.
.
Ja maar het komt uit een goed hartquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Je bent ook een beetje een sukkeltje. En toch hou ik van je (zelfs al zeg je geen homo te zijn).
Wat dat betreft is het net de NS hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
En geloof ze maar niet hoor Co, ze zijn af en toe het spoor gewoon een beetje bijster
Inclusief vertraging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net de NS hier.
Hier had ik wel de schminkdoos opengetrokkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, jammer ik dacht dat je echt had zitten "krijten", maar toch issie wel heul +2
Spreek voor jezelf hé Greysjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
En geloof ze maar niet hoor Co, ze zijn af en toe het spoor gewoon een beetje bijster
Jaja, dat zal welquote:
So he says.quote:No homo!
Ja, vroeger liep jij zeker als enige in de maat toen je nog majorettemeisje was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Smaakt ie?quote:
Ik bedoelde uiteraard die pipo's die mij m'n netbook wilden laten wassenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard die pipo's die mij m'n netbook wilden laten wassen
De eerste helft vorige week wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier had ik wel de schminkdoos opengetrokken.
http://i.fok.nl/userpics//85235/donkerklein.jpg
Alleen dan nog wel iets versterkt in photoshop.
Het wordt gezellig de 15e!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh die tsja daar maak ik allang geen woorden meer aan vuil
Misschien...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto doet me denken aan een poppetje uit het spelletje Thief
Komen er nog nieuwe pics, in het FB, aan met nieuwe kapsels en lokken?
Shut upquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste helft vorige week wel.
What the hell... ik ga hem vanaaf opmaken!
Zal de hele dag geen suiker aanrakenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien.... Ik heb een beetje het gevoel dat ik niet meer zo fotogeniek ben
![]()
. Dus ik moet even geniale inspiratie krijgen
.
HAP !quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan de opstekende middelvinger idd.
Ik vroeg me al af in welke broekzak dat ding paste, ik weet dat ze niet groot zijn die bookjes, maar toch.......ben blij dat het meevalt!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee er wordt niet gehapt aan mijn middelvinger.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan zou ik 'm niet opsteken of zorgen dat er eten is
Volgens mij ga je het dan druk krijgen.quote:
Zal het wel laten weten als ik nieuwe dingen maakquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alMaar je bent wel heul fotogeniek man
Maar ik wacht geduldig af tot er weer iets verschijnt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal het wel laten weten als ik nieuwe dingen maak.
Ik was B&J uit de diepvries aan het halen.quote:
Ben je malquote:
Maar hier welquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben je malheb wel genoeg gebouwd en ze gaan binnenkort weer beginnen hier.
NCIS, wil je een biertje Dirkh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar hier wel![]()
Ik moet zorgen dat ik hier thuis weer wat controle ga krijgen. Kut tvmakelaar, wat een dom programma. Hallo Froukje
Slijmbal!quote:
Met open ogen Dirkh... met open ogenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, laten we wat anders gaan doen. Klote tv
Tja... DFKAB he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met open ogen Dirkh... met open ogen![]()
Valt me tegen van je
Ik ben niet zo moeilijk, als zij zegt spring, dan vraag ik hoe vaak, hoe hoog, hoe ver etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slijmbal!
Zo lokt ze je Dirkh, maar voor je het weet heeft ze de controle over je pinpas en loopt ze te mekkeren over ontbrekende bonnetje bij je nieuwe zonnebril
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, als zij zegt spring, dan vraag ik hoe vaak, hoe hoog, hoe ver etc.
quote:
Je moet nog een hoop leren, stort 100 euro op de rekening, laat de pinpas slingeren en je kan heel wat streepjes zetten op de turflijst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met open ogen Dirkh... met open ogen![]()
Valt me tegen van je
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slijmbal!
Zo lokt ze je Dirkh, maar voor je het weet heeft ze de controle over je pinpas en loopt ze te mekkeren over ontbrekende bonnetje bij je nieuwe zonnebril
Bedoel je nu te zeggen dat vrouwen alles doen voor geld?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet nog een hoop leren, stort 100 euro op de rekening, laat de pinpas slingeren en je kan heel wat streepjes zetten op de turflijst.
Ja in tegenstelling wat jij denkt zit ik niet hevig aan de zuipquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je geheugen doet het ieg wel prima.
Ow en heb mijn Mr's pinpas niet..die kreeg ik net met moeite losgepeuterd voor de boodschappen
Nee, zoiets heb ik al eens gezegd, en kijk wat voor kleurtje ik nu heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat vrouwen alles doen voor geld?
Kortom;
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet nog een hoop leren, stort 100 euro op de rekening, laat de pinpas slingeren en je kan heel wat streepjes zetten op de turflijst.
Je bedoelt dat alle vrouwen ........ zijn?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, zoiets heb ik al eens gezegd, en kijk wat voor kleurtje ik nu heb.
Ja, ik kan wel schijnheilig zitten doen en zeggen dat je zo'n goed karakter hebt, en dat je zo leuk bent en bladiebladiebla... maar dat duurt allemaal te lang.quote:
Niet allemaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alle vrouwen ........ zijn?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel schijnheilig zitten doen en zeggen dat je zo'n goed karakter hebt, en dat je zo leuk bent en bladiebladiebla... maar dat duurt allemaal te lang.
zapt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Er kijkt niemand S1ngle he. Greys waar ben je?
Neuh. Tegenwoordig niet.quote:
Ja, en dan vervolgens te horen krijgen: Je bent als een soort broer voor me.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
met gewoon lief doen bereik je veel meer dan met geld
Nou dacht even joehoee er is vooruitgang ten opzichte van vroegerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze helemaal kapsones en moeten ze ook studeren, en een baan, en carriere, en willen ze zelf bepalen wat ze kopen en nog meer van dat soort onzin
Moet geen broerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens te horen krijgen: Je bent als een soort broer voor me.
Ja en bepalen zij wel even wanneer er geneukt wordt. Nou, dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh. Tegenwoordig niet.
Maar vroeger was dat wel anders. Dan was het in ieder geval terug te redeneren tot dat de man het geld verdiende en voor onderdak zorgde en de vrouw de man tevreden hield en kinderen baarde.
Tegenwoordig hebben ze helemaal kapsones en moeten ze ook studeren, en een baan, en carriere, en willen ze zelf bepalen wat ze kopen en nog meer van dat soort onzin
Ik heb altijd een broer willen hebben!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, vroeger kreeg je gewoon te horen op de huishoudschool dat je altijd proper en beschikbaar moest zijn. En niet moest zeuren. Gewoon muil dicht, benen wijd. Die mannen hebben overdag al genoeg aan hun hoofd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en bepalen zij wel even wanneer er geneukt wordt. Nou, dat moet maar eens afgelopen zijn.
Die zit te werken dus heeft heul geen tijd voor het meisjequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
En die Mr (M)L maakt het nog het bontste, die moet ECHT de ketting ff inkorten zodat ze niet meer bij die PC kan. Zelfs carriere op FOK! maken![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, vroeger kreeg je gewoon te horen op de huishoudschool dat je altijd proper en beschikbaar moest zijn. En niet moest zeuren. Gewoon muil dicht, benen wijd. Die mannen hebben overdag al genoeg aan hun hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ohjeequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi heb geen broers en zussen en hoef ze beide niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga verdomme geen jurk voor je aantrekken. Ben je zus niet.
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ja half negen. Voor Koekar Taun.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit altijd de tijd dat het uitgezonden wordt? Vandaar dat ik het nooit zie, als ik dat Makelaars gebeuren op 4 kijk.
Hihi hij is zelf met die laag sminck nog wel leuk.quote:
quote:
Jeetje waar zit 't blondje?quote:
Ehm, misschien dat het op net5gemist staat ofzo, en anders misschien te downloaden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het ook op internet terug te zien of moet ik de herhaling afwachten, weet je dat toevallig?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euhh naakte Belg en zeer vreemd -10Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Paper moon van Ella Fitzgerald.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Omg volgende week naakt mannenmodel!
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Heej, niet van onderwerp veranderen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We brengen je ook netjes gestreken weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretty desperate, Ll Mag je niet meer van Die Van Jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We brengen je ook netjes gestreken weer terug.
hij is ook niet bang voor kreukels zegt hij
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Té weinig denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pretty desperate, Ll Mag je niet meer van Die Van Jou?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt![]()
![]()
Inmiddels is het hele verhaal al weet achterhaald, Ll loopt alweer kwijlend achter de vrouwen aan, over ketting gesproken.quote:![]()
Hij krijgt het eerste jaar alimentatie gratisquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan zou ik het stijfsel maar meenemen. Oh.. wacht... zitterbijin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We brengen je ook netjes gestreken weer terug.
Ll beantwoord de vraag nu maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt
Ik wil de paperbuddy!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh dat is al geheel geen angst van hemquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij krijgt het eerste jaar alimentatie gratis
whehehe Nee, ik zal ook niet aan de auto zitten. Ik heb er al een.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt
Het is iig kort genoeg geleden om jou hier geen antwoord op te hoeven geven.
Oeohhhhhhhh do tellquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is iig kort genoeg geleden om jou hier geen antwoord op te hoeven geven.
![]()
Je was/bent toch single?
Druk aan het scharrellen? Hmm? Cougar Town Weird?![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pretty desperate, Ll Mag je niet meer van Die Van Jou?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
En Ally McBealquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Die knappe overbuurman uit cougar town heeft ook een stomende bijrol gespeeld in private practice
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
welke auto heb je het over?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe Nee, ik zal ook niet aan de auto zitten. Ik heb er al een.
Mag ik die van jou dan eens lenen, ik mag helegaar niks.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
En nou nee, ik mag genoeg hoor. Wat dat betreft heb ik niks te klagen![]()
![]()
En toch hier mekkeren en dames aan de broek hangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
En nou nee, ik mag genoeg hoor. Wat dat betreft heb ik niks te klagen
Wauw. Dirk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Na elf minuten tieren hier in huis, mocht ik zappen naar cougar
Zo, broek aan heeft.![]()
Edit: bijna vergeten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, ze moet wel schoon en netjes blijvenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik die van jou dan eens lenen, ik mag helegaar niks.
![]()
![]()
Tjah. Ach.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch hier mekkeren en dames aan de broek hangen.
Man eigen enzo![]()
![]()
Vindt iemand anders deze aflevering nog niet denderend?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik breng de stukjes schoon en netjes terug.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze moet wel schoon en netjes blijven![]()
Jeezz je zoon zal langskomen midden in een genante zoenles met je speeltjeBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Mercikesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Merci Greys, nu heb ik de shoop shoop song in mijn hoofd.
![]()
Trots op je!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, vorige week mocht ik niet eens naar de AB kijken, laat staan zappenOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Half uurtje gewassen met lactacyd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik breng de stukjes schoon en netjes terug.
Jup, die zit al op zee!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is heer G. al aangekomen op de boot?
Ging om 17 uur varen, komt om 09.30 uur aan in IJmuiden!
Op 40 graden dus niet gekrompenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, die zit al op zee!
Ik heb net Leonado D. zien muurduwen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Vindt iemand anders deze aflevering nog niet denderend?
Fijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, die zit al op zee!
Ging om 17 uur varen, komt om 09.30 uur aan in IJmuiden!![]()
Heeft hij een hut, zodat hij nog wat kan slapen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Meh Leo... niet een van mijn topfavorieten.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Leugenaar!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik die van jou dan eens lenen, ik mag helegaar niks.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Jup, zonder hut kom je niet eens op die boot. De tijd dat je gewoon nog in het restaurant kon gaan liggen of op een stoel kon gaan zitten is niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Heeft hij een hut, zodat hij nog wat kan slapen?
450 euro, vaartje naar de overkant
Heer G is on a m*therf*cking boatquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, die zit al op zee!
![]()
Goed verhaal voor de kleinkinderen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, zonder hut kom je niet eens op die boot. De tijd dat je gewoon nog in het restaurant kon gaan liggen of op een stoel kon gaan zitten is niet meer
450 euro, vaartje naar de overkantAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja. Fuck de aswolk die ineens ook nergens meer schijnt te zijn!quote:
(Overigens was hij alsnog pas op zijn vroegst over zes dagen aan de beurt voor een vlucht, dus goed dat ie de boot niet heeft geannuleerd)
[..]
Jup, die zit al op zee!
Yeah, wat goed Greys!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Welke kleinkinderenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed verhaal voor de kleinkinderen!
Die van over 40 jaar ofzoquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jeuj en the joyquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, die zit al op zee!
Wat fijn zeg![]()
![]()
En volgens mij riep je hier ergens van het weekend nog iets over +1 quality time, dus ook daarvoor heb je Die Van Ll niet nodig I guess.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik mocht het laatste kwartiertje Cougar kijkenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Heb je tegenwoordig geen kinderen meer nodig om kleinkinderen te krijgen?quote:
Wat een toffe ontwikkeling!
Bwehehehe. Terwijl je met een prijsvechter al voor een tientje kunt vliegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, zonder hut kom je niet eens op die boot. De tijd dat je gewoon nog in het restaurant kon gaan liggen of op een stoel kon gaan zitten is niet meer
450 euro, vaartje naar de overkant![]()
Maar die reders weten ook wel wat ze nu vragen natuurlijk.
Ik zag in het nieuws dat de engelse marine in Turkye(?) een aantal soldaten heeft opgehaald die niet thuis konden komen vanuit Afghanistan. En en passant hebben ze een stuk of 200 vakantiegangers meegenomen op het fregat. Dát is pas een verhaal voor de kleinkinderen.
Dat kan toch in die 40 jaar nog? Als je over 5 jaar aan kinderen begint, dan kunnen die 25 worden voordat ze kinderen krijgen en dan als die kinderen 10 zijn smullen ze van het verhaal over "Opa en de aswolk!"quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig geen kinderen meer nodig om kleinkinderen te krijgen?
Wat een toffe ontwikkeling!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
[..]
Jup, die zit al op zee!
![]()
![]()
Ah, oh eh... ja nou eh.... (even niks meer zegt)quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En volgens mij riep je hier ergens van het weekend nog iets over +1 quality time, dus ook daarvoor heb je Die Van Ll niet nodig I guess.![]()
Noem je dat zo als je in de 40 bent?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, oh eh... ja nou eh.... (even niks meer zegt)
![]()
![]()
Zo, ik ga even achterover leunen om te kijken hoe diep dit gat gaat worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan toch in die 40 jaar nog? Als je over 5 jaar aan kinderen begint, dan kunnen die 25 worden voordat ze kinderen krijgen en dan als die kinderen 10 zijn smullen ze van het verhaal over "Opa en de aswolk!"![]()
Ik ben niet zo jong als dat ik er uit zie, mop!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan toch in die 40 jaar nog? Als je over 5 jaar aan kinderen begint, dan kunnen die 25 worden voordat ze kinderen krijgen en dan als die kinderen 10 zijn smullen ze van het verhaal over "Opa en de aswolk!"
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo jong als dat ik er uit zie, mop!Dus bent geen 37?
![]()
Nou, hij heeft jou niet nodig om een verhaal aan kleinkinderen te kunnen vertellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo jong als dat ik er uit zie, mop!. Die kan ie ook buiten de deur kweken, zit jij nergens mee
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo jong als dat ik er uit zie, mop!![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig geen kinderen meer nodig om kleinkinderen te krijgen?
Wat een toffe ontwikkeling!
Ik denk dat we nu wel op drie meter diep zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, hij heeft jou niet nodig om een verhaal aan kleinkinderen te kunnen vertellen. Die kan ie ook buiten de deur kweken, zit jij nergens mee
.
![]()
Ah! Inventief! Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, hij heeft jou niet nodig om een verhaal aan kleinkinderen te kunnen vertellen. Die kan ie ook buiten de deur kweken, zit jij nergens mee
.
Das nou jammer Erikquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Kunnen we samen kleinkindloos zijn.quote:
(.)
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
kissable? ehhh *tinting!
Oh Lenny, ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil jij kwallietie taaaim met mij?![]()
![]()
Whoopie mocht het laatste komkommerplakje niet hebben en ligt nu boos en trots naar me te kijken.
Jeweet, ik ben soms wat stil en verlegenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Lenny, ik dacht dat je het nooit zou vragen!
![]()
![]()
Vond het niet een bijzonder sterke aflevering.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee, want ik hoor sowieso niks dus hoe weet ik nou wanneer je je mond houdtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jeweet, ik ben soms wat stil en verlegen![]()
![]()
Nee heb niet echt moeten lachen op n glimlachje na..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond het niet een bijzonder sterke aflevering.
Dan beweegt ie nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, want ik hoor sowieso niks dus hoe weet ik nou wanneer je je mond houdt![]()
Scherpquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, want ik hoor sowieso niks dus hoe weet ik nou wanneer je je mond houdt
![]()
Kan je liplezen?![]()
![]()
+ 34quote:
Watch yourself girl, you've got a camel toequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
'Afhankelijk van de hoe strak de broek is'![]()
![]()
I aint nevah gonna let you down.quote:
Ach, jij bent allang uit de kast dus no surprise there.quote:
![]()
Zo versta ik hier:
"Goedeavond mensen van FOK!, en met name het ESF-subforum! Hoe gaat het met jullie op deze dinsdagavond 20 april 2010? Aan het genieten van een lekker avondje thuis?"![]()
Dat rokje bij Ugly Bettyze stijgt op
OMG die fotoquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo versta ik hier:
"Goedeavond mensen van FOK!, en met name het ESF-subforum! Hoe gaat het met jullie op deze dinsdagavond 20 april 2010? Aan het genieten van een lekker avondje thuis?"
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo versta ik hier:
"Goedeavond mensen van FOK!, en met name het ESF-subforum! Hoe gaat het met jullie op deze dinsdagavond 20 april 2010? Aan het genieten van een lekker avondje thuis?"![]()
![]()
-9quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Watch yourself girl, you've got a camel toeAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zoals een ietwat fors gebouwde vriendin van me altijd zegt: 'Roze is een leuke kleur, maar als je al 3 vierkante meter stof nodig hebt voor één deel van je outfit moet je niet niet willen dragen'.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo versta ik hier:
"Goedeavond mensen van FOK!, en met name het ESF-subforum! Hoe gaat het met jullie op deze dinsdagavond 20 april 2010? Aan het genieten van een lekker avondje thuis?"
Huuuuu!![]()
En dan heb ik het nog niet eens over die camel toe.
Had hij het goed?quote:
TV uit, ik werd er gestrest vanAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kom je lekker relaxen bij ons.quote:
wow.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
why?quote:
Ik doe mijn best.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bah, close-ups van voeten zijn bijna net zo vies als cameltoes (en viezer dan die van die van Britney).
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, close-ups van voeten zijn bijna net zo vies als cameltoes (en viezer dan die van die van Britney).
ja
Ik vind tenen ook niet het meest seksah lichaamsdeel. Ze zijn nodig en erg handig, maar het hoeft niet zo 'in your face' zeg maar.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, sorry Ll, het waren jouw tenen he?
Ja logisch, Britney is bedekt met latex, die teen is huid
Nee ik zie het punt ook niet LL
Ja, ik helemaal die hilarische woordgrap-tattoo laten zetten.quote:
Reageren jullie zo![]()
En die van mij wil al geen kwallietie taaaim meer door die tattoo![]()
![]()
![]()
*kras*![]()
Zat dit ff door te lezen vanaf 11 wat waren jullie lief [SC]#161 Bedtijd!!!Veel plezier allemaal vanavond *O* &trust
Zocht die afkorting
Ik vind ze van een afstandje soms wel wat hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind tenen ook niet het meest seksah lichaamsdeel. Ze zijn nodig en erg handig, maar het hoeft niet zo 'in your face' zeg maar., kunnen soms best elegant zijn, maar hoe dichterbij, hoe viezer
, dan zie je de eelt en de vieze nagel(randen) en hoe krom sommige tenen eigenlijk zijn enzo
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die foto van die tenen is ranzig.
Er zit een kwakkie op, ook nog eens
En ik hoor net dat we zaterdag vroeg op moeten
Gezellig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Lekker met z'n drieen op stap!![]()
![]()
Ik ook, 9 uur komt de kapperquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Kut![]()
![]()
Mits goed gemanicuurd en onteelt en mooi zacht danquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind tenen ook niet het meest seksah lichaamsdeel. Ze zijn nodig en erg handig, maar het hoeft niet zo 'in your face' zeg maar.
Jij gaat kort héquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: