Yessss?quote:
Indeed I does. For monneys.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Die Marjolein Keuning en Jan Kooiman!![]()
Cougarstyleeeeee
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Sjors Verbaan is zwanger!
Ze kent die vent pas 6 maanden en is 3 maanden zwanger
Die doen het met elkaar in GTST!quote:
Wie is Sjors?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Hij is leuk he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Crutch het volgende:
![]()
![]()
Nog een keertje!!!!
I gotta tell you how I feel abouuuuut you!!!
Godver ik mis ook alles, ik zit aan de administraaaasssiequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doen het met elkaar in GTST!
En het is nog sekseh ook om te zien, zie RTL4 nu ook
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Is dat die met dat rode haar uit o.a. Baantjerquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Marjolein Keuning is en blijft toch gewoon 'iets' hebben. Vond ik 8 jaar terug ofzo al een mooie vrouw, toen was ik dus een puber en was ze bijna 40
Marjolein is gewoon de keuning van de sekssene haha snap je 'mquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik kijk dus echt nooit GTST en eind vorige week zag ik het, die scene tussen die twee, en mjam!![]()
Het komt gewoon nog geloofwaardig over ook, hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Marjolein Keuning is en blijft toch gewoon 'iets' hebben. Vond ik 8 jaar terug ofzo al een mooie vrouw, toen was ik dus een puber en was ze bijna 40
Die van "Het gevoel van..."quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat die met dat rode haar uit o.a. BaantjerDie vond ik altijd zooooooo fapbaar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, leg es uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Marjolein is gewoon de keuning van de sekssene haha snap je 'm
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van "Het gevoel van..."![]()
![]()
![]()
En ze heeft wel iets roods ja.Nee, marjolein mudder ofzo was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee nog geen box
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nouuuuu?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh weten jullie trouwens wie gevraagd is voor de band van Caro Emerald.
HINT: het is een bekende
Hihi, roze gevalquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik druk op de AT en is het waar dat Greys d'r roze geval in de wasmachine heeft gestopt??
Haar tijd en datum stonden niet goed. Dus half uurtje op 30 graden wassen en naspoelen met Lactacyd should do the trickquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik druk op de AT en is het waar dat Greys d'r roze geval in de wasmachine heeft gestopt??
Laat je niet bedottenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik was er vandaag. Zag de aanbieding. Had geen bonuskaart bij me.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
boodschapjes binnen, porto leeg
die Ah had teveel leuke aanbiedingen.
B&J ijs, lekkere yoghurt en ga zo maar door
Samengevat: ze was overtijd en spoelt het nu van zich af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haar tijd en datum stonden niet goed. Dus half uurtje op 30 graden wassen en naspoelen met Lactacyd should do the trick
De persoon achter je in de rij toch wel? En anders hebben ze bij de kassa een code daarvoor hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag. Zag de aanbieding. Had geen bonuskaart bij me.
Suffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag. Zag de aanbieding. Had geen bonuskaart bij me.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Zijn die roze?? Hoe frivool!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist de TT niet meer en zag een ander roze accessoire voor me
Me tarzan, you jane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, weten we ook weer welke kleur jouw Tarzan heeft![]()
+48678646![]()
Nah, tis de kosmos die me zegt dat ik moet matigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De persoon achter je in de rij toch wel? En anders hebben ze bij de kassa een code daarvoor hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook nog. In de diepvries.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Suffieandere keer weer
heb NY super fudge chunk..
quote:
Liever voor de schermen dan erachterquote:
Natuurlijk. Ik ben het op al die foto's! De eyeliner is wel op de computer toegevoegdquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Erik, die foto in je FB met "hoofddoek" en eyeliner, ben jij dat? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Liever voor de schermen dan erachter
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben het op al die foto's! De eyeliner is wel op de computer toegevoegd.
.
Ja maar het komt uit een goed hartquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Je bent ook een beetje een sukkeltje. En toch hou ik van je (zelfs al zeg je geen homo te zijn).
Wat dat betreft is het net de NS hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
En geloof ze maar niet hoor Co, ze zijn af en toe het spoor gewoon een beetje bijster
Inclusief vertraging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net de NS hier.
Hier had ik wel de schminkdoos opengetrokkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, jammer ik dacht dat je echt had zitten "krijten", maar toch issie wel heul +2
Spreek voor jezelf hé Greysjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
En geloof ze maar niet hoor Co, ze zijn af en toe het spoor gewoon een beetje bijster
Jaja, dat zal welquote:
So he says.quote:No homo!
Ja, vroeger liep jij zeker als enige in de maat toen je nog majorettemeisje was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Smaakt ie?quote:
Ik bedoelde uiteraard die pipo's die mij m'n netbook wilden laten wassenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard die pipo's die mij m'n netbook wilden laten wassen
De eerste helft vorige week wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier had ik wel de schminkdoos opengetrokken.
http://i.fok.nl/userpics//85235/donkerklein.jpg
Alleen dan nog wel iets versterkt in photoshop.
Het wordt gezellig de 15e!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh die tsja daar maak ik allang geen woorden meer aan vuil
Misschien...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto doet me denken aan een poppetje uit het spelletje Thief
Komen er nog nieuwe pics, in het FB, aan met nieuwe kapsels en lokken?
Shut upquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste helft vorige week wel.
What the hell... ik ga hem vanaaf opmaken!
Zal de hele dag geen suiker aanrakenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien.... Ik heb een beetje het gevoel dat ik niet meer zo fotogeniek ben
![]()
. Dus ik moet even geniale inspiratie krijgen
.
HAP !quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan de opstekende middelvinger idd.
Ik vroeg me al af in welke broekzak dat ding paste, ik weet dat ze niet groot zijn die bookjes, maar toch.......ben blij dat het meevalt!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee er wordt niet gehapt aan mijn middelvinger.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan zou ik 'm niet opsteken of zorgen dat er eten is
Volgens mij ga je het dan druk krijgen.quote:
Zal het wel laten weten als ik nieuwe dingen maakquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alMaar je bent wel heul fotogeniek man
Maar ik wacht geduldig af tot er weer iets verschijnt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal het wel laten weten als ik nieuwe dingen maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |