quote:
En dan nog de stront opruimen. Dan kun je het net zo goed thuis laten doen daar moet je het ook opruimen. Ik ga het bos inquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Je hond zijn eigen territorium laten bevuilen is pas zielig. Poepveldjes ftw
dat hoeft dus niet op een poepveldjequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan nog de stront opruimen. Dan kun je het net zo goed thuis laten doen daar moet je het ook opruimen. Ik ga het bos in
Aha, ik dacht dat zo'n veldje hetzelfde was als een hondentoilet, vandaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft dus niet op een poepveldje
je ouders wonen ook zowat ín het bosquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Inu het volgende:
Ik vind een buitenplaatsje niet echt een tuin te noemen... Zo'n tuin als jullie hebben is idd al wel beter moppie
Maar onze honden zijn het gelukkigste in het bosEn ik vind eigenlijk ook dat katten buiten horen idd... helaas is Dot opgevoed als binnenkat en is ze al bang van auto's als ze op het balkon zit
quote:
*danst mee*quote:
ik zou ook wel blij zijn als ik daar woondequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn onze honden ook vaak blij
je blijft idd van mijn mening af met je tengelsquote:
Ik zou blij zijn als de verhuizing hier al achter de rug is spreekwoordelijk gezien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou ook wel blij zijn als ik daar woonde
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je blijft idd van mijn mening af met je tengels
dus je wordt niet blij als je je tijdens de verhuzing omdraait en de andere kant opkijkt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als de verhuizing hier al achter de rug is spreekwoordelijk gezien.
Vandaar mijn uitleg over het spreekwoordelijkequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus je wordt niet blij als je je tijdens de verhuzing omdraait en de andere kant opkijkt?
Ik niet, das in Helmondquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou ook wel blij zijn als ik daar woonde
Als jij ooit in Dordt gaat wonen met die winterschilder van je dan heb je zo geen recht van spreken meer hieroverquote:
ik zocht ff de bevestgingquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar mijn uitleg over het spreekwoordelijke
Dordrecht is mooier dan Helmond hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij ooit in Dordt gaat wonen met die winterschilder van je dan heb je zo geen recht van spreken meer hierover
Dordrecht:quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Dordrecht is mooier dan Helmond hoorEn de mensen praten er niet zo belachelijk
Helmond wins dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Dordrecht:
[ afbeelding ]
Helmond:
[ afbeelding ]
Hoe hard zou dat vallen?quote:
laat maar eens op je vallen...best pijnlijk hoor.quote:
Geen ervaring mee, en dat wil ik zo houden ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat maar eens op je vallen...best pijnlijk hoor.
Dat ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:36 schreef Inu het volgende:
[..]
*skupt*quote:
Weet je dat heel zeker? Of praten elitaire Dordtenaren niet zoals volkse Helmonders? Want ook in Dordt heb je tuig en die praten ook gewoon maf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:36 schreef Inu het volgende:
[..]
voer eendjes, geen oorlog.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef bleiblei het volgende:
Leuk ding die Desire, maar er zit geen screen protector bij en ik snap der vooralsnog geen hol van.
En wat doen die bejaarden bij Lingo![]()
Ik wil jonge chicks!
en ik heb Radio 4 aanstaanquote:
tsssk, die jeugd van tegenwoordigquote:
Does een foto van de resultaten!quote:
ga eens met je foon spelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Does een foto van de resultaten!
Ben wel benieuwd.
Enne, zijn jullie alleen met de badkamer bezig of klussen jullie echt zo langzaam.
Ik was al bang dat ik zo langzaam was. Maar bij jullie gaat het wel wat rustiger.
We zijn inderdaad nog met de badkamer bezig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Does een foto van de resultaten!
Ben wel benieuwd.
Enne, zijn jullie alleen met de badkamer bezig of klussen jullie echt zo langzaam.
Ik was al bang dat ik zo langzaam was. Maar bij jullie gaat het wel wat rustiger.
Die snapt ' ie niet, dat staat er toch.quote:
zo leert ie het anders niet...manuals zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die snapt ' ie niet, dat staat er toch.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb al ontdekt hoe ik moet bellen.
Smsen heb ik nog niet gevonden.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb al ontdekt hoe ik moet bellen.
Smsen heb ik nog niet gevonden.
Wat heb je allemaal voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:48 schreef bleiblei het volgende:
jezus, wat die desire kan is bijna eng! der zitten wel toffe features op en aan android/ de desire
Welke Android heb jij dan? Android 2.0 of 2.1 (weet ik niet zeker) is voor ons uitgesteld naar eind april/begin mei.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor elkaar gekregen?
Las vandaag dat mijn foon pas in september Android 2.1 krijgt (die heb jij al), SE kennende zal het wel oktober worden dus. Voordeel is dus dat jij native al exchange ondersteuning hebt (SE levert hiervoor gratis een app bij op de telefoon), je hebt multitouch en 65M kleuren
je moet eens een HD film (720p) downloaden, omzetten naar mp4 en dan kijken...draait bij mij op mijn telefoon nog soepeler dan op mijn PS3
Plat Dordts is ook lelijk idd, maar minder lelijk dan gewoon Helmondsquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Of praten elitaire Dordtenaren niet zoals volkse Helmonders? Want ook in Dordt heb je tuig en die praten ook gewoon maf.
best lange tvp![]()
Ja ik vond van welquote:Op woensdag 21 april 2010 10:19 schreef -moppie- het volgende:
Ze laat je nog even nagenieten.
Was het loik?
Ik heb 1.6quote:Op woensdag 21 april 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke Android heb jij dan? Android 2.0 of 2.1 (weet ik niet zeker) is voor ons uitgesteld naar eind april/begin mei.
Jupquote:Op woensdag 21 april 2010 10:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 1.6
Je zal meteen 2.1 krijgen, heb je een HTC Hero?
Kreeg je gratis boodschappen dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef FUFR het volgende:
fout van de dag:
even mee naar de opening van de nieuwe Jumbo.
WAT EEN STEL KLAPLOPRS ZEG :R
er stonden rijen van de kassa tot achter aan de muur...
ik heb 45 minuten in de rij gestaan
klacht: ja lees hier boven maar.
Als je de 4e in de rij bent...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Kreeg je gratis boodschappen dan?
En heeft Jumbo niet zo'n regel dat je je boodschappen gratis krijgt als je langer dan 10 min moet wachten?
4 man in de rij en er moet nog een lege kassa zijn. die was er dus nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Kreeg je gratis boodschappen dan?
En heeft Jumbo niet zo'n regel dat je je boodschappen gratis krijgt als je langer dan 10 min moet wachten?
Dat is natuulijk ook echt het domste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef FUFR het volgende:
fout van de dag:
even mee naar de opening van de nieuwe Jumbo.
WAT EEN STEL KLAPLOPRS ZEG :R
er stonden rijen van de kassa tot achter aan de muur...
ik heb 45 minuten in de rij gestaan
klacht: ja lees hier boven maar.
wij en 500 andere domme mensenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is natuulijk ook echt het domste wat je kunt doen.![]()
Wie gaat er nou naar de opening.
Goed idee, ff een quarantaine er tegenaanquote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef -moppie- het volgende:
ik zou meteen een scheermesje pakken![]()
Maar waarom pleur je dr niet naar boven ofzo?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb heel hard tegen 'm gebruld dattie normaal moest doen en nu zit ie stil en beduusd voor zich uit te staren
ben benieuwd hoe lang.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb heel hard tegen 'm gebruld dattie normaal moest doen en nu zit ie stil en beduusd voor zich uit te staren
ga naar nuenen, daar komen ze naar je toe, arm er onder en gewoon de poort uitlopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oooohh nu wil ik ook een pillekaan!
Nope, jij welquote:
Lolquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga naar nuenen, daar komen ze naar je toe, arm er onder en gewoon de poort uitlopen.
Als iemand wat zegt zeg je gewoon dat je mét pelikaan bent binnengekomen
Ja weet je wat de ellende is met baby-olifanten, er zit minimaal 2 jaar levertijd op. En twee jaar onderhoud aan een zwangere mama-olifant is natuurlijk best prijzig!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
Wat zou een baby olifantje kosten? Lijkt me wel tov voor in de achtertuin.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja weet je wat de ellende is met baby-olifanten, er zit minimaal 2 jaar levertijd op. En twee jaar onderhoud aan een zwangere mama-olifant is natuurlijk best prijzig!
Om hun ei in te leggen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bummer
En ik bedenk met net dat je ook geen afrikaanse olifant moet hebben, want naast bomen uit de grond trekken, graven die ook gaten, heeeeele grote gaten in je tuin.
Nee, op zoek naar water graven ze gaten.quote:
jamaar dat kan je voorkomen door een flinke vijver aan te leggenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, op zoek naar water graven ze gaten.
tsja, je moet er offers voor brengen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
Oh en ik vrees ook dat de olifant zal gaan zwemmen in de vijver en da's zielig voor de visjes.
Daar huur ik BB's zusje wel voor in.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
vooral het scheppen van olifantendrollen lijkt me onplezierig
En ze spinnen zo lievquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Levitation het volgende:
Zou een leeuw een beter idee zijn? Helpt ook goed tegen inbrekers en ze zijn bang voor water en blijven dus uit de vijver.
jamaar die slopen ook je bomen, met krabben. En leeuwenpoep ruikt op zijn zachtst gezegd dodelijk viesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Levitation het volgende:
Zou een leeuw een beter idee zijn? Helpt ook goed tegen inbrekers en ze zijn bang voor water en blijven dus uit de vijver.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie al een lollerfant voor me met allemaal visjes geplet op z'n huid na een rolletje in de vijver.
ja, maar ze slapen wel 23 uur per dag. Da's wel weer handig.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar die slopen ook je bomen, met krabben. En leeuwenpoep ruikt op zijn zachtst gezegd dodelijk vies
Smaken die een beetje goed?quote:
die foto is ook tof.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
Doe gewoon een mini big
[ afbeelding ]
Hihi JAAA! Ik wil een biggetje om mee rond te lopen aan een touwtjequote:
Was jij niet allergies voor katten?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, maar ze slapen wel 23 uur per dag. Da's wel weer handig.
Ojaquote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was jij niet allergies voor katten?
doe mij dat knijn!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
Doe gewoon een mini big
[ afbeelding ]
heeft 'ie nou een extra testikel aan zijn kin hangen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
Doe gewoon een mini big
[ afbeelding ]
Kun je beter ganzen nemen (quote:
dit knijnenras is beter dan allesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je beter ganzen nemen ().
Maar ik hou niet van vogels.
Ja kun je zo *ploenk* *ploenk* tegenaan meppenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
heeft 'ie nou een extra testikel aan zijn kin hangen?
Soort swaffel maar dan andersquote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja kun je zo *ploenk* *ploenk* tegenaan meppen.
Damn, das wel veel vette pech achter elkaar!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef febster het volgende:
Artic: Er is weer een fiets gejat van me, ditmaal in Tilburg. Maar kans bestaat dat de gemeente hem in beslag heeft genomen omdat hij niet precies in het fietsenrek stond op het station
.
Ik vind dat eigenlijk zo krom. Gemeenten doen ook niet echt moeite om te zorgen dat er genoeg rekken zijn...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef febster het volgende:
Beetje zuur idd. Wist ook niet dat hij op Tilburg CS echt alleen maar echt IN het rek moest staan en niet 'ertussen'.
Precies en het is verkapte belasting. Je moet schijnbaar 10 euro betalen dan. Maar weet het niet zeker, voor hetzelfde geld issie ook gewoon gejat. (Heb morgen pas tijd om er heen te gaan).quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk zo krom. Gemeenten doen ook niet echt moeite om te zorgen dat er genoeg rekken zijn...
Naja, ik snap wel dat ze geen teringzooi bij het station willen. Maar de manier waarop ze het probleem denken "op te lossen" raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef febster het volgende:
[..]
Precies en het is verkapte belasting. Je moet schijnbaar 10 euro betalen dan. Maar weet het niet zeker, voor hetzelfde geld issie ook gewoon gejat. (Heb morgen pas tijd om er heen te gaan).
Dat komt omdat het geen doodslag is.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef ArTiC het volgende:
Twee jaar cel voor fatale klap taxichauffeur
Belachelijk weer...2 jaar voor doodslag
Bron: http://www.rechtspraak.nl/quote:Amsterdam, 21 april 2010 - De taxichauffeur die op 5 juli 2009 op het Leidseplein verantwoordelijk was voor het overlijden van R. Sitek is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 24 maanden voor zware mishandeling met de dood tot gevolg.
De rechtbank heeft vastgesteld dat het slachtoffer Sitek en verdachte ruzie hebben gekregen in de nacht van 5 juli 2009 bij de taxistandplaats op het Leidseplein. Daarbij heeft Sitek zich beledigend en discriminerend uitgelaten tegenover verdachte. Verdachte heeft naar Sitek gespuugd. Sitek heeft verdachte toen geslagen en vervolgens heeft verdachte Sitek met een vuist tegen het hoofd gestompt. Sitek is daardoor ten val gekomen en is bewusteloos geraakt. Een paar uur daarna is Sitek overleden als gevolg van hersenletsel.
Het hersenletsel is veroorzaakt door de klap en / of de val. Een andere oorzaak is volgens de deskundigen uitgesloten.
Het gevolg van de mishandeling van Sitek is dramatisch, aangezien Sitek is overleden. Dit is schokkend voor de nabestaanden in de eerste plaats, maar ook voor de omstanders en de maatschappij. Verdachte had als taxichauffeur, een dienstverlenend beroep, het conflict op een andere manier moeten oplossen.
Aangezien verdachte niet het opzet heeft gehad op de dood van Sitek is in deze zaak geen sprake van doodslag of moord, maar van zware mishandeling de dood tengevolge hebbende. Voor een dergelijke zware mishandeling worden lagere gevangenisstraffen opgelegd dan voor doodslag of moord.
Bij de strafmaat weegt zwaar mee dat de dood van het slachtoffer het resultaat is van een noodlottige reeks van gebeurtenissen.
blijft krom als je nagaat dat er ook mensen zijn (die een compleet schoon strafblad hebben) die 4 jaar krijgen (en geen dag korter) voor mishandelingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat komt omdat het geen doodslag is.
[..]
Bron: http://www.rechtspraak.nl/
Hangt ook van de aanleiding af. Deze man sloeg (nogal lomp) terug nadat hij geslagen was. Dat is natuurlijk iets anders dan bijvoorbeeld zomaar een voorbijganger voor de lol neermeppen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
blijft krom als je nagaat dat er ook mensen zijn (die een compleet schoon strafblad hebben) die 4 jaar krijgen (en geen dag korter) voor mishandeling
spreekt u maar...quote:
Voor wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, m'n toners zijn binnen, ik ga ff flyeren
Voor het koninginnedagfeest van de buurtvereniging, ben alleen al door m'n 400 flyers heen dus ga zo maar ff bijprintenquote:
Ozon snuivenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor het koninginnedagfeest van de buurtvereniging, ben alleen al door m'n 400 flyers heen dus ga zo maar ff bijprinten
Wat is er te doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor het koninginnedagfeest van de buurtvereniging, ben alleen al door m'n 400 flyers heen dus ga zo maar ff bijprinten
Tip van SQ:quote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef Juup© het volgende:
Hier ligt een klein meisje op een kleed gefrustreerd te zijn omdat de bal die zij wil pakken steeds wegrolt al zij hem aanraakt
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zuipen!quote:
Buurtvereniging he.quote:
quote:
Iddquote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
poorly dressed is wel een beetje een understatement
Lijkt mij niets meer dan normaalquote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Juup© het volgende:
Vader levert fietsendieven af aan bureau
Door je eigen vader afgeleverd worden bij de politie
Dat snap ik, maar ik vind het schitterend van die vader dat hij dat doet. Er zijn er zat die het niet doen denk ik. En die gast staat lekker voor lul omdat hij door zijn vader wordt afgeleverd vind ikquote:
boefjequote:Op woensdag 21 april 2010 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het schitterend van die vader dat hij dat doet. Er zijn er zat die het niet doen denk ik. En die gast staat lekker voor lul omdat hij door zijn vader wordt afgeleverd vind ik
Mijn ouders kwamen mij daar ophalen ipv brengen
Veelvraatjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef FUFR het volgende:![]()
misschien was die vierde kippenbout na het eten net wat teveel
Neen en dat van McAffee is idd een faalquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef bleiblei het volgende:
http://guyswithiphones.com
Feb! Heb jij jezelf al gevonden?![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ze flink stressen momenteel bij McAfee.
Sodeju, hoe kan je een virusscannerupdate live brengen die een hoop software om zeep helpt.
Die bestaat niet meer, die is al haar wijsheid wegbezuinigdquote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef ArTiC het volgende:
internetsredactie ed.nl faalt weer: http://www.ed.nl/regio/he(...)-kritiek-serieus.ece
vandaar het uitgebreide artikelquote:Op donderdag 22 april 2010 01:00 schreef febster het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer, die is al haar wijsheid wegbezuinigd. Man die het geplaatst heeft is gewoon redacteur bij de Helmondse editie.
Tsjaaquote:
mijn ballen zijn niet zo behaardquote:
Zo te zien een vent met zijn lul tussen zijn benen geklemd. Wat een homo advertenties idd op die sitequote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een man of vrouw?.
mogge!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
komt eindelijk de waarheid over dat witte pak boven water.
Moggel allemaal!
Jij mag alleen de Dordtse Courant lezenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef Inu het volgende:
Ik vind het ED een prima krant om te lezen bij het ontbijtNet zoals het RTL4 nieuws
wit?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
komt eindelijk de waarheid over dat witte pak boven water.
Moggel allemaal!
Ik lees niksquote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij mag alleen de Dordtse Courant lezen
VMBO'ersquote:Op donderdag 22 april 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik lees niksIk kijk tv, lezen is voor watjes
DE NIEUWE TOPPER!quote:
Dan was het wel een glitterpak gewordenquote:
oh maar dit kan ook wel hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was het wel een glitterpak geworden
verrek jaquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:42 schreef ArTiC het volgende:
Nu nog een iphone en zijn lul uit zijn broek
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:11 schreef Inu het volgende:
Must resist lekker brood...
Ik heb maisbrood met scherpe mosterd en kipfilet en het is te lekker en ik wil het nu al
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:42 schreef ArTiC het volgende:
Nu nog een iphone en zijn lul uit zijn broek
kan zijn maar ik gun het m welquote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
Hij heeft niet zo'n lange Fufr...
Arme jij.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Omdat ie een grote 'bek' heeft en die mensen hebben meestal iets te compenseren.
photoshop mupke...photoshopquote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb me vergist, roze bedoel ik...
Ah Fufr is dus synoniem voor lulquote:
quote:
graag gedaanquote:
Auwquote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
graag gedaan
Kwestie van tondeuze er overheen en hopen dat ie niet hapt
aan je Fufrquote:
het heet echt zo, dus kom op met die grote bekquote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik het dingzo moet gaan noemen dan "ontman" ik mezelf
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
het heet echt zo, dus kom op met die grote bek
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
het heet echt zo, dus kom op met die grote bek
faalhaas, een beetje terugkrabbelen he!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn ding heet igg geen FUFR, en dat bedoel ik
oh, dus daarom hedde gij van die kleine tietjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Omdat ie een grote 'bek' heeft en die mensen hebben meestal iets te compenseren.
*blaast zwembadje op en koopt een pallet vla in*quote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus daarom hedde gij van die kleine tietjes!
Zodat we er in kunnen worstelen ofzo?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*blaast zwembadje op en koopt een pallet vla in*
je hebt ook alles doorquote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodat we er in kunnen worstelen ofzo?
Ik vind dat een beetje zielig voor moppie, en ik denk dat het ook niet helemaal eerlijk isquote:
ik ben zeer content met mijn hand vol en ben blij dat ik niet van die enorme jetsers heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus daarom hedde gij van die kleine tietjes!
Die heb ik niet, dus als je wilde kwetsen is het misluktquote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ben zeer content met mijn hand vol en ben blij dat ik niet van die enorme jetsers heb.
Ik hou namelijk niet van die hangende jetsers met een enorme plakkaat tepel erop!
Precies!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:46 schreef ArTiC het volgende:
mupke komt uit Frylân, die kan wel ergens tegen
er past heus geen klein tepeltje op zulke jetsers....quote:Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus als je wilde kwetsen is het mislukt
Je zei stomme dingen over mijn vriendje, dus vandaarquote:Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies!
En ik ben blij met mijn tieten![]()
Wat is dat nou weer voor een domme opmerkingquote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
er past heus geen klein tepeltje op zulke jetsers....
Dat ie het zelf komt uitvechtenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zei stomme dingen over mijn vriendje, dus vandaar
Mijn formaat tepel op jou tiet, dat zou er niet uitzien.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking
Oh, dat staat er los van, ik vind wel dat ik het recht heb om er op te reageren thoughquote:
Nou ja, dan geloof je het toch niet meiske.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn formaat tepel op jou tiet, dat zou er niet uitzien.
hendig...grote tepels op kleine tieters passen nietquote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
er past heus geen klein tepeltje op zulke jetsers....
laat ze ff zien op je webcam andersquote:Op donderdag 22 april 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Levi kan beamen dat ik kleine nipples heb. Levi, kom er es in!
Nee, ik ben bang dat ik iemand tegenkom die daar met zijn stijve Fufr zit te spelenquote:
Oh, daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is namelijk een zekerheidquote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat ik iemand tegenkom die daar met zijn stijve Fufr zit te spelen
ik heb een heule zieke MI nuquote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is namelijk een zekerheid
Het gaat om jou hequote:
En dat doe jij 's nachts wanneer je teveel bier op hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is namelijk een zekerheid
Nee, ik heb geen schwanz...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dat doe jij 's nachts wanneer je teveel bier op hebt?
Okay...quote:
Your brain doez weird things, dudequote:Op donderdag 22 april 2010 15:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okay...
Jij voor een webcam met tieters als skippyballen en een (je eigen...dus alsof je een man bent) harde kloppende rode Fufr van 40cm ofzo in je handen
Wellicht! Maar ik klik vrij snel weg. Het is wel bizar hoe bizar veel er zitten te fappen achter de webcamquote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je zorgt ervoor dat ze een kloppende schwanz krijgen.
Maar wat doe je in godsnaam op dat soort sites?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellicht! Maar ik klik vrij snel weg. Het is wel bizar hoe bizar veel er zitten te fappen achter de webcam
Gewoon, hetzelfde als hier op Fok, beetje slap zeveren over niks dusquote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wat doe je in godsnaam op dat soort sites?
Vooral in beschonken toestand?
damaged by the happy pillsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Your brain doez weird things, dude
ik kom morgen wel effe checken?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Levi kan beamen dat ik kleine nipples heb. Levi, kom er es in!
niks engs. gewoon een keer knijpen (zachtjes) en kijken hoe ze reageren.quote:
btw wat krijg je nog?quote:
quote:
je wil gewoon ook meteen mijn tieten zienquote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pfff geen idee, kom eerst maar passen
uhuh...en SQ knijpt niet zacht hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wil gewoon ook meteen mijn tieten zien
pain...I like!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wil gewoon ook meteen mijn tieten zien
Nee, de singles wel jaquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef ArTiC het volgende:
Ha!
De singles zijn het met mij eens, er is niks mis mee om uit eten te gaan met een vriendin die een relatie heeft
miewiewiewiequote:
Broodje schaap zou er best in gaanquote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
miewiewiewie![]()
zullen we samen naar de swarmazaak gaan?
goffer..krijg er ook trek in hequote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Broodje schaap zou er best in gaan
Ik vinnet leukquote:
Ze hebben 'm geshopt, het is een wit pakquote:Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vinnet leuk. En tepels horen in verhouding met de tiet, of klein op groot, maar niet groot op klein
.
JA! ik heb echter wel een relatie!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
miewiewiewie![]()
zullen we samen naar de swarmazaak gaan?
tiet is tiet, als er maar tepels opzitten!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vinnet leuk. En tepels horen in verhouding met de tiet, of klein op groot, maar niet groot op klein
.
Shoarma kun je me voor wakker maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:17 schreef Juup© het volgende:
Het is weer etenstijd zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |