Nope, zit nog op 35.000 voet en zal ook wel naar Parijs, Brussel of A'dam uitwijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat ie dan toch op Heathrow landen?
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ht_open__.html?p=1,1quote:Anp: INSPECTIE VERKEER EN WATERSTAAT GEEFT TOESTEMMING VOOR NACHTVLUCHTEN.
Het feit dat een 4tal toestellen boven Engeland cirkelt van BA voordat ze uitwijken naar een andere luchthaven doet me toch vermoeden dat ze van hun bestemming wegvlogen met het idee op Heathrow te landen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nope, zit nog op 35.000 voet en zal ook wel naar Parijs, Brussel of A'dam uitwijken.
Die zit nu in een holding boven Normandië inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:
De BAW74 zou naar Londen vliegen, gaat nu ook terug.
Inderdaad! Er komen ook steeds meer BA toestellen bij lijkt het wel..voornamelijk uit de USA.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zit nu in een holding boven Normandië inderdaad.
Toch wel gaaf dat wij dat zo vanachter onze schermpjes kunnen volgen zeg!![]()
777s uit Beijing en Tel Aviv (laatste schijnt nog niet helemaal zeker te zijn, is nog niet binnen)quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef JuiceJuice het volgende:
Nice, morgen maar even kijken naar die vliegtuigen op AMS. Zijn dit 747s of 777?
Zou je haast denken jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
BAW84 uit Vancouver en BAW284 uit San Francisco zitten nog steeds in de holding bij Ierland. Hoe lang blijven ze daar rondjes blijven vliegen? Tot ze bijna geen brandstof meer hebben en een emergency kunnen declaren? Is ook een tactiek.
Autoriteiten hebben al aangeven dat ze regels overtreden als ze toch op Heathrow landen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je zou haast zeggen dat BA aan het forceren is om toch in de UK te mogen landen. Inmiddels komen er nog een uit Abuja en een uit Mauritius aan.
quote:RT @SkyNewsBreak: Civil Aviation Authority says there will be a phased reintroduction of UK airspace from 2300 CET
RT @HeathrowAirport ready to open. Not all flights will operate, please check with your airline BEFORE travelling to the airport #ashtag
Ik ga er ook niet vanuit dat ze op eigen houtje kun kist op LHR neer gaan zetten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Autoriteiten hebben al aangeven dat ze regels overtreden als ze toch op Heathrow landen.
Gewoon met 10 kisten rondjes om LHR vliegen net zo lang tot ze opengaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je zou haast zeggen dat BA aan het forceren is om toch in de UK te mogen landen. Inmiddels komt er nog een uit Abuja en een uit Mauritius aan.
Heathrow gaat zo open (zie mn vorige post), dus dan mogen ze alsnogquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat ze op eigen houtje kun kist op LHR neer gaan zetten.
En de volgende BA hangt al boven de Mid Zee
Ik vermoed dat tweede. En waarom dan niet meteen opengooien..? Hangt vast al genoeg personeel rondquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Gewoon met 10 kisten rondjes om LHR vliegen net zo lang tot ze opengaan.
Maar nu weet natuurlijk nog niemand of BA al wist dat ze om 22u opengingen, of dat ze dus juist om 22u opengaan omdat BA opeens met zoveel kisten aan komt vliegen
Sommige hebben er al zeker 5-8 uur aan vliegtijd opzitten...die moeten geweten hebben dat LHR openging lijkt me.. Of inderdaad forceren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat tweede. En waarom dan niet meteen opengooien..? Hangt vast al genoeg personeel rond
Dat duurt nog wel ff voordat Ryanair weer volledig op schema ligt.... Zal ook wel een van de vliegmaatschappijen met de hoogte bezetting per vliegtuig zijn, dus weinig ruimte...quote:Ryanair today (Tue 20th April) at 1500hrs confirmed that based on current meteorological forecasts and the continuing emission of volcanic ash into the atmosphere over Iceland, it continues to operate Southbound flights from Spain, Southern Italy, Malta and Morocco as scheduled. From tomorrow Wed 21st April, Ryanair expects to resume Southbound flights from its Marseille base in the South of France as well. Passengers holding reservations on these flights at these airports, should continue to present themselves at these airports as normal.
Ryanair has today (20 Apr) extended its cancellation of its Northern European flights (UK, Ireland, Denmark, Finland, Norway, Sweden, Belgium, Holland, France, Germany, Poland, Baltic States and North Italy) from 1300hrs on Wed 21st April to 1300hrs on Thurs 22nd April.
In addition, Ryanair has decided to cancel all of its flights between Ireland and the UK until 1300hrs on Friday 23rd April in order to use these UK and Irish based aircraft to operate extra flights from the UK to Continental Europe; and from Ireland to Continental Europe from 1300hrs on Thurs 22nd April to clear any backlog of disrupted passengers travelling between Continental Europe, the UK and Ireland.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:29 schreef bbfakir het volgende:
Een hele hoop vliegtuigen van BA zijn rondjes aan het circelen.
De BA84 spant de kroon.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |