Tja, Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar zo moeiljjk is het toch niet om het goed te schrijven? als ze dat niet eens goed kunnen doen, hoe weet je dan of ze de volgorde Dag-Maand-Jaar wel goed kunnen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
De tering.
Als je daar al moeite mee hebt dan wil ik niet weten hoe het voor de rest gesteld is met je.
Dus wanneer jij een amerikaanse datumnotatie ziet ga je flippen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Tja, Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar zo moeiljjk is het toch niet om het goed te schrijven? als ze dat niet eens goed kunnen doen, hoe weet je dan of ze de volgorde Dag-Maand-Jaar wel goed kunnen?
We leven in Nederland ja, die amerikanen moeten zich aanpassen aan ons en niet andersom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wanneer jij een amerikaanse datumnotatie ziet ga je flippen?
Er is helemaal niets fout aan. Het voorbeeld uit je OP (05-Mei-1934) is dan weer wel fout. Als je de maand in letters wil schrijven is het gewoon 5 mei 1934.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Tja, Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar zo moeiljjk is het toch niet om het goed te schrijven? als ze dat niet eens goed kunnen doen, hoe weet je dan of ze de volgorde Dag-Maand-Jaar wel goed kunnen?
Ze kunnen ook een afkorting gebruiken toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
08 is korter dan AUGUSTUS en dus goedkoper te printen
Klaag en jank nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ja dan staat de dag weer niet bij, het is nooit goed.
AUG is nog altijd langer dan 08. en daar komt bij dat lang niet in alle talen Augustus, augustus isquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een afkorting gebruiken toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |