Zo komt het over, just sayingquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je kunt ook alles negatief lezen he
Sterker nog: die student in Groningen die zich kapotzoop heeft dat tijdens een huisontgroening gedaan. Had dus niks met een ontgroening binnen een vereniging te maken. Maar in de berichten was het volgens mij Vindicat die het natuurlijk gedaan hadden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef Ryon het volgende:
Dat klopt. Maar er bestaan natuurlijk nog vele kleine obscure verenigingetjes ernaast. Als daar stront aan de knikker is krijgen de grote vaak de schuld.
Ja, want de gemiddelde student maakt 40 uur aan studie elke weekquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef KontKnots het volgende:
Waar haalt Ladylike, notabene uit '79, überhaupt de tijd vandaan om hier zo vaak te reageren? Ze is overduidelijk geen student. Enige andere optie is dat ze een uitkeringstrekker is?
Het beweert bedrijfsleidster te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef KontKnots het volgende:
Waar haalt Ladylike, notabene uit '79, überhaupt de tijd vandaan om hier zo vaak te reageren? Ze is overduidelijk geen student. Enige andere optie is dat ze een uitkeringstrekker is?
Beter lezen blaag, van een student vind ik het niet vreemd dat die de tijd heeft om hier te reageren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, want de gemiddelde student maakt 40 uur aan studie elke week_!
schreeuwend door mijn staat waggelen en daardoor mijn kind wekken en de auto's beschadigen vind ik toch wel last jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef krisjanovich het volgende:
waarom zeurt iedereen over studenten verenigingen en studieverenigingen, jullie zeuren om het zeuren serieus. ik ga toch ook niet klagen dat jullie voetballen omdat ik voetbal poep vind??
echt het niveau van sommige fok users...
kijk als je nou echt zelf last ondervond van die ontgroeningen en andere studenten activiteiten dan mag je klagen.. das iets anders dan klagen om te klagen omdat je jou mening 100% beter vind dan die van iemand anders en hem maar gewoon gaat spamen zonder hem te onderbouwen met argumenten.
Het is meer dat zij blijkbaar een keer een incident met een nare ontgroening heeft meegemaakt, waardoor ze er een behoorlijk vertekend beeld aan heeft overgehouden.quote:
vanaf 1 mei pas, nu krijg ik aanwezigheidspremie als fin.adm.medewerksterquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het beweert bedrijfsleidster te zijn.
Ja hoor. En ik ben laagopgeleid. Ammehoela.
MBOers die schoppen tegen mensen met een betere opleiding. Je ziet z in topics over bijvoorbeeld daten en opleidingsniveau ook altijd huilen dat mensen met MBO heus net zo slim kunnen zijn als mensen met WO. Als ze een keer een paar kerels zien brallen dan zijn volgens hun alle verenigingsleden zo, zelfs leden van studieverenigingen (quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef krisjanovich het volgende:
waarom zeurt iedereen over studenten verenigingen en studieverenigingen
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sterker nog: die student in Groningen die zich kapotzoop heeft dat tijdens een huisontgroening gedaan. Had dus niks met een ontgroening binnen een vereniging te maken. Maar in de berichten was het volgens mij Vindicat die het natuurlijk gedaan hadden.
En jij bent even gaan vragen of zij toevallig bezig waren met een vernederende ontgroening ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schreeuwend door mijn staat waggelen en daardoor mijn kind wekken en de auto's beschadigen vind ik toch wel last ja
maar ik begrijp dus dat ik DAARDOOR ineens wel recht heb om te klagen over misstanden tijdens ontgroeningen?
daar heb je wrs wel gelijk inquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is meer dat zij haar zus blijkbaar een keer een incident met een nare ontgroening heeft meegemaakt, waardoor ze er een behoorlijk vertekend beeld aan heeft overgehouden.
dat kon ik wel zien aan het feit dat ze groen geschilderd waren en de verrenigingsnaam op hun buik hadden staan (2 jaar geleden dus)quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef Biels het volgende:
[..]
En jij bent even gaan vragen of zij toevallig bezig waren met een vernederende ontgroening ofzo?
want het zijn alleen studenten die dit doen... tuurlijk, ik heb nog nooit een niet-student dronken door een straat horen lopen om te schreeuwen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schreeuwend door mijn staat waggelen en daardoor mijn kind wekken en de auto's beschadigen vind ik toch wel last ja
maar ik begrijp dus dat ik DAARDOOR ineens wel recht heb om te klagen over misstanden tijdens ontgroeningen?
Geschilderd worden is vernederend?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kon ik wel zien aan het feit dat ze groen geschilderd waren en de verrenigingsnaam op hun buik hadden staan (2 jaar geleden dus)
ik weet 100% zeker dat het 5 studenten warenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef krisjanovich het volgende:
[..]
want het zijn alleen studenten die dit doen... tuurlijk, ik heb nog nooit een niet-student dronken door een straat horen lopen om te schreeuwen!
het zijn altijd die verdomde studenten maar die bier drinken!!!
nee kompleet logisch dat je nu ineens vind dat je het recht hebt om te klagen over studenten, terwijl je waarschijnlijk niet eens zeker weet of het een student was of niet.
Daarnaast ga dan klagen over het feit dat er iemand door je straat loopt en schreeuwt i.p.v. klagen over studenten. want dat lijkt me een stuk logischer!
dat het uitzonderingen waren, had ik al vanaf dag 1 door, toch bleef mijn vraag waarom zo'n sukkeltje zich allemaal ondingen laat aandoen terwijl er vast een vereniging is waar ze dat niet doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al overtuigd dat het inderdaad een vertekend beeld is en het in de praktijk niet zo werkt?
Welke vereniging was dat dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kon ik wel zien aan het feit dat ze groen geschilderd waren en de verrenigingsnaam op hun buik hadden staan (2 jaar geleden dus)
Boh jij bent een stoere knaap !quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat ook nog eens.
Ik heb me met mijn jaargenoten ooit ook wel eens dusdanig naar de tiefus gezopen dat ik de volgende dag in de verkeerde stad in een vreemd doch comfortabel bed wakker werd. Was ik in die waas onder de trein gekomen, dan had dat natuurlijk niet aan mij gelegen, maar aan de vereniging die mij er toe dwong om lam te worden 's nachts de trein te pakken. Kan je verklappen, dat was dan geheel mijn schuld geweest.
nee dat zeg ik nietquote:
Dat wil ze niet zeggen want dan is de identiteit van haar zus meteen bekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |