Dat doen die moslims toch echt zelfquote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En natuurlijk staat Ayaan weer voorop om het anti-islam vuurtje aan te wakkeren.
Je snapt echt niet wat de hele opzet en bedoeling was hequote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk, de makers van Southpark bewijzen nu exact wat ik hier al een aantal dagen verkondig: wees verstandig. Dat zijn ze dus. Ze hebben een verstandige afweging genomen. Lachen is leuk, grollen ook, maar niet ten koste van alles. Neen.
Nee, ik ben erg blij.²
Ah ok dus staaltje slecht artikel schrijven dus?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef sp3c het volgende:
dat is niet de aangepaste versie maar het tweede deel!
dat de Kerstman erin zit is juist de grap, zijn al die internethelden voor niets boosgeworden
Je schiet volledig aan het doel voorbijquote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk, de makers van Southpark bewijzen nu exact wat ik hier al een aantal dagen verkondig: wees verstandig. Dat zijn ze dus. Ze hebben een verstandige afweging genomen. Lachen is leuk, grollen ook, maar niet ten koste van alles. Neen.
Nee, ik ben erg blij.²
Nee, dat doet Hirsi Ali zelf. Altijd klaar om met een breed gebaar naar de hele moslimwereld te wijzen i.p.v. naar een paar extremisten en fanatici.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat doen die moslims toch echt zelf
Je snapt het echt niet, hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik ben erg blij.²
Inderdaad. Dat is ook precies wat met de nazi's gebeurde. De paar rotte appelen verpestten het voor de rest.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat doet Hirsi Ali zelf. Altijd klaar om met een breed gebaar naar de hele moslimwereld te wijzen i.p.v. naar een paar extremisten en fanatici.
Ja, alle moslims hebben een foto van de gevelde Van Gogh op hun schoorsteenmantel staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ook precies wat met de nazi's gebeurde. De paar rotte appelen verpestten het voor de rest.
Flikker toch een eind op man. Vraag aan Moslims wat er moet gebeuren met personen die de profeet Mohammed beledigen en een groot deel daarvan zal een soortgelijk antwoord geven als die extremisten.
Vreemd, de meeste die ik ken en gekend heb geven er bar weinig om en zouden al helemaal niet iemand kwaad doen ervoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ook precies wat met de nazi's gebeurde. De paar rotte appelen verpestten het voor de rest.
Flikker toch een eind op man. Vraag aan Moslims wat er moet gebeuren met personen die de profeet Mohammed beledigen en een groot deel daarvan zal een soortgelijk antwoord geven als die extremisten.
Ik denk dat het merendeel toch wel heel erg content is met zijn dood, hoewel ze het nooit zouden durven toegeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alle moslims hebben een foto van de gevelde Van Gogh op hun schoorsteenmantel staan.
Dat is een aanname van jezelf. Ik denk dat het het merendeel niets kan schelen. Dat is mijn aanname.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel toch wel heel erg content is met zijn dood, hoewel ze het nooit zouden durven toegeven.
En zo kan je met alles blijven doorgaanquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel toch wel heel erg content is met zijn dood, hoewel ze het nooit zouden durven toegeven.
OMG jij snapt er echt helemaal niets van. Ik schatte je nog redelijk hoog in door je manier van discussieren maar het is voor helemaal niets gebleken.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik ben erg blij.²
Het is een sterk vermoeden gebaseerd op wat je tussen de regels doorleest in discussies met moslims over de vrijheid van meningsuiting. Het zijn vaak heel netjes verkapte bewoordingen waarvan de strekking overduidelijk is, maar wel op een manier zodat ze zelf nergens van beticht kunnen wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jezelf. Ik denk dat het het merendeel niets kan schelen. Dat is mijn aanname.
Jonge mensen willen nog wel eens aan grootspraak doen. Ik hecht er niet zoveel waarde aan.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is een sterk vermoeden gebaseerd op wat je tussen de regels doorleest in discussies met moslims over de vrijheid van meningsuiting. Het zijn vaak heel netjes verkapte bewoordingen waarvan de strekking overduidelijk is, maar wel op een manier zodat ze zelf nergens van beticht kunnen worden
Heel interessant.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jonge mensen willen nog wel eens aan grootspraak doen. Ik hecht er niet zoveel waarde aan.
Als ze nou ook zo dachten over deze uitzending van South Park...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jonge mensen willen nog wel eens aan grootspraak doen. Ik hecht er niet zoveel waarde aan.
Ik ken een hele rits moslims uit veel verschillende landen, ze zijn allemaal van mening dat die theo omgelegd mocht worden jaquote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jezelf. Ik denk dat het het merendeel niets kan schelen. Dat is mijn aanname.
logisch?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De afbeelding van de profeet is jou heilig. Jij bent tegen homohuwelijken. Vind je het niet hypocriet dat jij je zo over andermans levenswijze mag uitlaten en jij niet tolereert als jouw profeet wordt getoond? Als jij nou tolerant was voor alles en anderen in hun waarde zou laten (wat uitspreken tegen homoseksualiteit nou niet bepaald is) zou ik het nog wel kunnen begrijpen, maar nu vink het toch wat dubieus. Of vind je dat homo's in het recht staan om iedereen die grapjes maakt over homo's en tegen homoseksualiteit is dood te wensen en snap je ook dat sommigen zo denken?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, laat ik vooropstellen dat ik mijn vorige post onder tijdsdruk heb geplaatst, ik zit nl. op mijn job. Ik heb me nog niet helemaal ingelezen. Ik kom er straks op terug. Ja.²
Het Christelijke adagium is 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Een mildere, seculiere variant is 'je mag alles doen zolang een ander er maar geen last van heeft. Dit wordt bijvoorbeeld vaak gebruikt om bijv. homorelaties te verdedigen: "Je doet er toch niemand kwaad mee" of "niemand heeft er last van." En in relatie tot dit topic: reken maar dat mensen er last van hebben als iets wat hun zo dierbaar is wordt aangevallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waarom mag de manier waarop je je mening geeft niet vrij zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |