abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83909155
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok dan. Zonde want er zat wel bluesrock tussen hoor Maar goed....ik ben fan van de man en heb alle CD's Ben niet geheel onpartijdig
Ik ben dan weer diehard Mike Stern fan, dit was niet het eerste optreden van hem wat ik heb meegemaakt. Vond het jammer van het rumoer in de zaal maar dat zal je altijd hebben in grote zalen.
pi_83909260
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:58 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik ben dan weer diehard Mike Stern fan, dit was niet het eerste optreden van hem wat ik heb meegemaakt. Vond het jammer van het rumoer in de zaal maar dat zal je altijd hebben in grote zalen.
Rumoer is erg irritant Dat heb je zelfs in grote zalen hoor. Ik doe tegenwoordig oordoppen in. Dempt het geluid een beetje en het geroezemoes valt helemaal weg. Ideaal

Maar Mike Stern was ook echt heel prettig Wat zou een goede CD zijn om aan te schaffen, er rekening mee houdende dat ik niet van het gefreak ben, maar meer van het tweede nummer wat hij speelde?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83909578
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Rumoer is erg irritant Dat heb je zelfs in grote zalen hoor. Ik doe tegenwoordig oordoppen in. Dempt het geluid een beetje en het geroezemoes valt helemaal weg. Ideaal

Maar Mike Stern was ook echt heel prettig Wat zou een goede CD zijn om aan te schaffen, er rekening mee houdende dat ik niet van het gefreak ben, maar meer van het tweede nummer wat hij speelde?
Gefreak? Dat is kunst man. En welke CD? Ik zou gaan voor Odds or Evens, BIg Neighbourhood (het album waar die aankondiger het over had, z'n nieuwste), Who Let The Cats Out of Voices. Dat zijn eigenlijk ook mijn favoriete albums.

Wat je ook kan doen is z'n live DVD kopen
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006398962/index.html

Heb ik ook in m'n bezit en is ook erg goed. Wat betreft het rumoer, vaak speelt hij in mijn 'hometown' Zoetermeer, daar is zo'n klein podium en als hij daar speelt is het soms echt doodstil, dan kan je een speld horen vallen en speelt hij ook sneller wat rustigere stukken. Die kwamen gisteravond niet altijd lekker uit de verf door dat rumoer.
pi_83909643
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:15 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Gefreak? Dat is kunst man. En welke CD? Ik zou gaan voor Odds or Evens, BIg Neighbourhood (het album waar die aankondiger het over had, z'n nieuwste), Who Let The Cats Out of Voices. Dat zijn eigenlijk ook mijn favoriete albums.

Wat je ook kan doen is z'n live DVD kopen
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006398962/index.html

Heb ik ook in m'n bezit en is ook erg goed.
Thnx voor de tips
quote:
Wat betreft het rumoer, vaak speelt hij in mijn 'hometown' Zoetermeer, daar is zo'n klein podium
Boerderij of JJ Blues-dinges?
quote:
en als hij daar speelt is het soms echt doodstil, dan kan je een speld horen vallen en speelt hij ook sneller wat rustigere stukken. Die kwamen gisteravond niet altijd lekker uit de verf door dat rumoer.
Ik ga het ff in de gaten houden Ik woon in Delft en dat is allemaal goed aan te rijden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83909743
De Boerderij inderdaad. Houd de website gewoon in de gaten, kijk er een keer in de zoveel tijd op. Mike Stern heeft 11 mei daar nog opgetreden, onder andere met bassist Richard Bona
pi_83909785
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef no1uknow het volgende:
De Boerderij inderdaad. Houd de website gewoon in de gaten, kijk er een keer in de zoveel tijd op. Mike Stern heeft 11 mei daar nog opgetreden, onder andere met bassist Richard Bona
Bona is ook cool Heb hem gezien en gefotografeerd voor 3voor12 Den Haag En gelijk maar een CD meegenomen de laatste die de dame toen had
pi_83923741
Bona = held!
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 12 juli 2010 @ 08:04:53 #108
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83944425
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bona = held!
Bona was goed ja!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83947374
Ben benieuwd naar alle verslagen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_83952122
Nou, hier een korte van mij.
NSJ is TE klein voor Stevie Wonder!!!
Maar wat wil je, in 2008 had hij 2 dagen uitverkocht in heel Ahoy, nu in een deel van AHoy weer Stevie Wonder en echt, ik heb hem maar heel even gezien, maar het was gewoon TE druk...
Hebben buiten gezeten en gekeken naar het scherm..
Erg jammer.

Joss Stone is echt supergoed! Wat een stem.

Elvis Costello was gewoon super.
Heerlijke stem

Volgend jaar ga ik niet meer.
Was te druk, te vol en te warm...
pi_83952387
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef Cici het volgende:
Was te druk, te vol en te warm...
Gewoon pech gehad met het weer denk ik
pi_83952780
Ik vond wel dat er geen betere manier was om de finale te verwerken. Stevie wist daar wel raad mee, en het was zo gebeurd. Hij legde een groove neer, en liet de hele zaal een paar keer "NO! I won't cry no more!" zingen en het verdriet was over!

Opvallend aan het optreden van Stevie vond ik wel dat hij meerdere keren nogal in de mist ging met het loopje uit Take Five van Brubeck... En daarna zette hij ook nog Giant Steps van Coltrane in.. dapper hoor! Hoogtepunt vond ik Living for the city, dat is sowieso een van mijn favoriten. Van de grote hits zoals I wish en Sir Duke werd volstaan met een soort van medley.

Eerder op de avond heb ik Ben Harper gezien. Ik wilde wel vooraan staan dus dat hield helaas in dat ik Joss Stone even moest aanhoren. Wat een verschrikkelijk mens is dat, met haar overdreven "kijk mij eens soulvol acrobatiseren met mijn stem" gekrijs. Ik kan het niet aanhoren. Maar daarover verschillen de meningen.

Ben Harper was erg okay, met een gitarist die volgens mij wel 20 verschillende gitaren bij zich had, elk nummer een ander model. Maar hij speelde erg goed, met mooi opgebouwde solo's. Bij de solo's van Ben zelf ontaarde het soms nog wel eens in een bak met herrie, met te lang uitgesponnen "pub rock" eindes. Erg mooi was het nummer "diamonds on the inside", met een mooie overgang naar acoustisch.
pi_83955284
Ik was er zelf niet, maar ga genieten van alle beeld materiaal wat er gemaakt is. Luister nu naar Joss Stone.

Later nog even een paar gitaristen bekijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door StephanL op 12-07-2010 13:59:42 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:23:58 #114
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83962580
Ik heb Stevie niet uitgestaan, te warm, te gaar. Ben Harper kon ons niet zo boeien eigenlijk, maar dat zal persoonlijk zijn. Ik vond Buddy Guy leuker.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 12 juli 2010 @ 19:46:59 #115
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_83970398
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Duvel het volgende:
Ik heb Stevie niet uitgestaan, te warm, te gaar. Ben Harper kon ons niet zo boeien eigenlijk, maar dat zal persoonlijk zijn. Ik vond Buddy Guy leuker.
Buddy Guy was echt de baas der bazen, kan me voorstellen dat de cameramensen hem wel echt haten btw . Precies wat ik er van verwachtte ook, fantastische blues door een fantastische artiest, stond te huilen daar
Fietstas.
pi_83981874
Buddy Guy was vet! Voor mij was dat het beste optreden van de dag, wat een held is dat! Stevie was ook wel een feestje, maar Buddy

Daarvoor nog heel even Stanley Clarke Group feat. Hiromi bij gezeten, klonk wel goed.

Katie Melua en Joss Stone waren niet echt mijn ding, hield 't niet lang uit bij Joss Stone, ze zat de hele tijd te giechelen...

Ben Harper was wel ok, misschien iets te langdradig. Maar ongelooflijk wat voor een asociale mensen er zijn, Ben Harper was nog bezig, gingen mensen hem opjutten omdat ze voetbal wilden kijken, vond het wel echt genant eigenlijk. Die arme gozer keek vet verbaasd/verschrikt uit z'n ogen toen hij van z'n gitaar opkeek.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:36:21 #117
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_83998797
Ging Buddy Guy nog de zaal rond? 2 jaar geleden was Buddy Guy echt mijn hoogtepunt van NSJ!

Ik was alleen op zaterdag, en ik vond Joe Bonamassa en Swamp Dog de hoogtepunten van die dag.
pi_84001817
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Bilibala het volgende:

Ben Harper was wel ok, misschien iets te langdradig. Maar ongelooflijk wat voor een asociale mensen er zijn, Ben Harper was nog bezig, gingen mensen hem opjutten omdat ze voetbal wilden kijken, vond het wel echt genant eigenlijk. Die arme gozer keek vet verbaasd/verschrikt uit z'n ogen toen hij van z'n gitaar opkeek.
Er hing ook al een gespannen sfeer tijdens het optreden van Ben Harper. De zaal kwam daardoor ook niet los. Tegen zo'n spanning is nauwelijks op te spelen. En inderdaad, toen de wedstrijd begon zag je dat sport toch vaak het slechtste in mensen naar boven haalt. Tijdens het hele festival hing er een relaxte sfeer met lieve mensen en geen problemen, en foebal begint en men begon meteen te schreeuwen als je even voor hun beeld dreigde te gaan staan. De sfeer was binnen een paar seconden zwaar verslechterd door dat kutspelletje, gelukkig maakte Stevie dit naderhand weer goed.
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:03:46 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84032194
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef Farenji het volgende:

[..]

Er hing ook al een gespannen sfeer tijdens het optreden van Ben Harper. De zaal kwam daardoor ook niet los. Tegen zo'n spanning is nauwelijks op te spelen. En inderdaad, toen de wedstrijd begon zag je dat sport toch vaak het slechtste in mensen naar boven haalt. Tijdens het hele festival hing er een relaxte sfeer met lieve mensen en geen problemen, en foebal begint en men begon meteen te schreeuwen als je even voor hun beeld dreigde te gaan staan. De sfeer was binnen een paar seconden zwaar verslechterd door dat kutspelletje, gelukkig maakte Stevie dit naderhand weer goed.
De start van het voetbal was niet echt gezellig nee, onder andere een bezopen Brit die een keukentrap voor ieders neus neerzette en zo.

Buddy Guy ging trouwens inderdaad de zaal door, ondertussen scheurend op zijn gitaar.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84042616
Ook weer terug van North Sea Jazz. Klein verslagje. Heel algemeen: goed programma, erg heet, goede sfeer en ’t eten blijft belachelijk duur.

Vrijdag

[i]Todd Sickafoose

Hun plaat Tiny resiters vond ik geweldig, het optreden vond ik persoonlijk niet zo goed als in vele
Recensies staat vermeld. Te loom, te weinig energie, misschien hadden ze wel last van de hitte. Ik miste de spanning, slecht was het niet, maar had er meer van verwacht. Vond de plaat beter dan het live optreden en meestal is dat bij mij andersom. Heb niet het hele optreden gezien, Kurt Elling leek ons wel een goed idee.

Kurt Elling
Klein stukje van meegepikt. Hele lenige stem, heel veel ervaring, maakt makkelijk contact met het publiek en vooral veel overtuiging. Het was nogal warm in de Hudson en Yanafsky wilde we ook graag zien dus heb slechts een paar nummers gehoord.

Nikki Yanofsky
Een wonderkind van 16 zo stond ze aangekondigd. Dat maakte nieuwsgierig. Had vooraf al haar
myspace beluisterd en klonk goed. Beschikt over een gouden strot. En kan live praktisch alles zingen, van Ella tot de Beatles. Zeer goed optreden. Vond dit optreden een van de absolute hoogtepunten dit jaar, zo jong en dan al zo beangstigend goed. Zal haar blijven volgen, dit kon wel eens een wereldster gaan worden. Zal vaker teruggaan komen en dan in een veel grotere zaal.

Tomasz Stanko
De Poolse trompetist speelde ondanks de hitte prima, had geen echte uitschieters maar gewoon een hele degelijke set.

Lee Konitz
Tsja. Wat zal ik erover zeggen. Misschien was het de hitte? De leeftijd? Ademhalingsproblemen? Goed was het in elk geval niet. Uiteindelijk halverwege naar Joshua Redman gegaan.

Joshua Redman
Door de vermoeidheid niet helemaal gezien, staat immers praktisch elk jaar op Nort Sea Jazz, maar was een goed optreden. Technisch perfect, goede toon maar tegen een uur of 1 zat ik tegen slapen aan dus zijn we gegaan.

Zaterdag

Darcy James Argue
Sfeervolle muziek, muzikanten hadden zichtbaar last van de hitte (klarinettist rechts heel duidelijk), veel dynamiek, veelzijdige klankkleur, dit deed me denken aan Maria Schneider vanwege de prima arrangementen. Veelkleurige muziek zou ik het willen noemen, de praatjes tussendoor waren lang maar niet storend ondanks dat ze vaak politiek gekleurd waren.

ROX
Eigenlijk wilde we naar wat anders maar de hitte ‘dwong’ ons naar een buitenconcert en ROX leek ons wel wat. Had nooit van haar gehoord. Het optreden van deze Britse zangeres was goed, alleen zou zij iets meer buiten de lijntjes mogen kleuren. Ze had veel power, had zichtbaar plezier maar het bleef ietwat te netjes naar mijn smaak. Verder heb ik op haar soulpop niet zoveel aan te merken, lekker optreden in de buitenlucht.

Christian Scott
Hoogepunt van zaterdag voor mij. Goede trompettist die zijn optreden vooraf zag gaan door een knullige prijsuitreiking, 10 minuten stamelen in slecht Engels. Vele hoogtepunten:een fraaie cover van Radiohead, dat nummer over het 13e amendement in de Amerikaanse Grondwet vond ik ook prachtig evenals het nummer over zijn racistische ervaringen met de politie. Het kwam rechtstreeks uit zijn hart, de woede was voelbaar. Een intens concert!

Odean Pop All Star Group+David Sanborn
Eigenlijk wilde we nog naar Rokia traore maar dit zat helemaal vol dus de dag afgesloten in de Hudson. Beiden concerten waren niet zo bijzonder. Wel gaaf om Steve Gadd weer eens te hebben gezien maar kan me van beide concerten weinig meer herinneren. Eerste genoemde was mij te gewoontjes en de tweede (fusion) is gewoon niet mijn smaak.

Zondag

Elvis Costello
Een soort van rootsmuziek speelde hij hier, ik vond hem goed bij stem en sowieso leuk om hem eens een keer in het echt te zien. Heeft natuurlijk tonnen podium ervaringen en dat zag je terug in de presentatie, een lekker ontspannend concert.

Gretchen Parlato
Hoogtepunt voor mij van zondag. Heb haar plaat dit jaar veel beluisterd en live vond ik het een uitstekend optreden van deze zangeres. Subtiele stem, leuke uitstraling, veel leuke covers en zichtbaar enthousiast.

Vilya Iyver Trio
Dit werd aanbevolen door Gretchen Parlato, ik kende het alleen de drummer van dit trio. Die heel duidelijk liet horen waarom hij tot de absolute wereldtop wordt gerekend, hij doet zoveel ‘onlogische’ dingen, heerlijk om naar te luisteren. Hele goede pianist, stom dat ik dit niet kende, hebben zo’n beetje alle prijzen gewonnen dit jaar die er zijn. Van The New York Times tot de JJA Jazz Awards. Met dank aan Gretchen Parlato (die zelf ook keek) voor de aanbeveling!!!

WK finale.....

Stevie Wonder
Geen mooie plek, maar desondanks geweldig om mee te maken. Was snel over de teleurstelling heen!
pi_84044376
Alleen de Zondag meegepakt helaas.

De dag begonnen met Katie Melua, leuk, maar wat te zoet en allemaal vrijwel hetzelfde. Dus maar verder gaan zoeken en na veel heen-en-weer-gejojo bij Buddy Guy uitgekomen (speelde na Katie in de Nile-zaal). Muziek in zijn puurste vorm. Bespeelde de zaal perfect, waanzinnige solo's, en toen stond hij ineens voor mn neus te spelen midden in de zaal. Wow! Was diep onder de indruk.
Daarna nog wat showband-achtige muziek gezien met een tegenvallende Alison Moyet bij Jools Holland en zijn orkest. Leuk, niet meer dan dat. Hoogtepunt bij hem was wel een 'reggae-legende', volgens mij genaamd Rico Rodriguez, die trachtte A Wonderful World ten gehore te brengen, tot grote hilariteit bij het publiek. Ook zijn trombone-solo leek meer op een getergde zwaan. Alsnog wel schattig.

Even later nog een stuk Joss Stone meegepikt. Ben eigenlijk niet zo'n fan van haar maar ze bespeelt het publiek heel goed en ze is gewoon erg 'likeable'. Haar band was ook erg lekker. Een of andere bejaarde als trompettist, maar die deed het toch maar mooi even. Ook de overijverige Hammond-organist was erg vermakelijk. Na haar toegift kwam Ben Harper, die ik eerlijk gezegd niet kende. Schijnbaar met een reden. Enigszins misplaatst op een North Sea Jazz. Zal best de smaak van sommigen zijn, maar in ieder geval niet van mij.

Toen nog een beetje heen en weer gewandeld, stukje voetbal nog gekeken en vervolgens alvast naar voren gemanouvreerd zodat we een goeie plek hadden voor Stevie. Hoewel hij een half uurtje later begon (hij moest eerst nog een wedstrijd fluiten) was het begin zeer sterk. En zo ook de rest van het optreden. Iedereen vergat de Nederlandse nederlaag onmiddelijk. We werden door alle mogelijke emoties heengeloodsd. Van verdriet bij Human Nature van Michael Jackson, tot pure blijdschap bij een waanzinnige vertolking van Uptight (Everything it's Alright) en als afsluiter een bevrijdende muzikale boodschap in de vorm van Another Star. Stevie Wonder is een de mooiste mensen die ik ooit heb mogen meemaken. Hij is zo puur, zo goed, hij heeft een gouden hart, en dat probeert hij ook over te brengen aan de gehele zaal. Hoewel er altijd een paar rotte appels tussen zitten klapte iedereen mee. Stevie is meer dan een artiest.

Bezweet maar meer dan voldaan stapten we naderhand de auto aan. Stevie Wonder live gezien, fuck! En dan nog eens Buddy Guy, damn. Wat een dag. Volgend jaar weer!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:34:36 #123
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_84062999
quote:
DANK, ik ben echt nog nooit zo oprecht gelukkig geweest als toen
Fietstas.
pi_84063362
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef Kassaa het volgende:

[..]

DANK, ik ben echt nog nooit zo oprecht gelukkig geweest als toen
Graag gedaan, ik vroeg me toen serieus af of hij mij niet als kleinkind kon adopteren, dan wel mijn gitaarleraar inruilen voor hem
pi_84064399
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef GeorgKacher het volgende:
Christian Scott
Hoogepunt van zaterdag voor mij. Goede trompettist die zijn optreden vooraf zag gaan door een knullige prijsuitreiking, 10 minuten stamelen in slecht Engels. Vele hoogtepunten:een fraaie cover van Radiohead, dat nummer over het 13e amendement in de Amerikaanse Grondwet vond ik ook prachtig evenals het nummer over zijn racistische ervaringen met de politie. Het kwam rechtstreeks uit zijn hart, de woede was voelbaar. Een intens concert!

Vilya Iyver Trio
Dit werd aanbevolen door Gretchen Parlato, ik kende het alleen de drummer van dit trio. Die heel duidelijk liet horen waarom hij tot de absolute wereldtop wordt gerekend, hij doet zoveel ‘onlogische’ dingen, heerlijk om naar te luisteren. Hele goede pianist, stom dat ik dit niet kende, hebben zo’n beetje alle prijzen gewonnen dit jaar die er zijn. Van The New York Times tot de JJA Jazz Awards. Met dank aan Gretchen Parlato (die zelf ook keek) voor de aanbeveling!!!
Leuke tips! Had van beide wel is gehoord, nooit de moeite gehoord om ze te beluisteren. Na enkele youtube filmpjes ben ik overtuigd en heb meteen een cd van beide heren gekocht, bedankt!
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:05:46 #126
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_84064633
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Bilibala het volgende:

[..]

Graag gedaan, ik vroeg me toen serieus af of hij mij niet als kleinkind kon adopteren, dan wel mijn gitaarleraar inruilen voor hem
Ik vind het stiekem wel jammer dat hij niet heeft gespeeld, maar goed dan was ik waarschijnlijk flauwgevallen ofzo

Is hier iemand nog bij Tomasz Stanko geweest? Kende hem van te voren niet, maar heb echt z'n hele concert in een trance gezeten en eigenlijk op een heel andere planeet doorgebracht. McCoy Tyner vond ik ook fantastisch trouwens, heb daar even relaxed bij op de grond gelegen
Fietstas.
pi_84081065
@ Kassaa ben bij Tomasz Stanko geweest, zie mijn verslag goed optreden.

Jammer trouwens dat DeFranco er niet was, had me echt verheugd op de meester van de Be-bop.
pi_84127129
Weet iemand wat de setlist van Mike Stern was?
pi_87200835
John Legend en The Roots naar HMH
Uitgegeven: 5 oktober 2010 10:23
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2010 10:33

AMSTERDAM - John Legend geeft samen met The Roots op 29 november een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Legend en de hiphopband The Roots hebben samen een nieuw album gemaakt, getiteld Wake Up!. Deze samenwerking is tot stand gekomen tijdens de Amerikaanse verkiezingen in 2008.

Met het album hopen de heren politieke maatschappelijke bewustwording te generen bij de jeugd.

Het is een album vol covers van bekende en minder bekende soul- en funkprotestliedjes uit de jaren '60 en '70. Wake Up! bevat een mix van soul, hiphop, funk, gospel en reggae.

Op het album staan nummers van onder andere Marvin Gaye, Donny Hathaway, Bill Withers en Mike James Kirkland.

Grammy Awards

John Legend heeft drie succesvolle albums op zijn naam staan en won meerdere grote muziekprijzen waaronder zes Grammy Awards. Vorig jaar gaf hij twee uitverkochte concerten in de Heineken Music Hall.

De Amerikaanse band The Roots bracht eerder dit jaar hun negende studioalbum How I Got Over uit waarop John Legend ook al te horen was met de single The Fire. The Roots gaven afgelopen zomer een optreden op het North Sea Jazz Festival.

De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande vrijdag om 10.00 uur.

Bron: Nu.nl
pi_87201000
Via LiveNation as Vrijdag ( 08-10-2010 ) om 10.00uur in voorverkoop
maandag 29-11-2010
Entree: 18:30 Aanvang: 20:00
Kaarten ¤42 (exclusief servicekosten)
Heineken Music Hall
Arena Boulevard 590
1101 DS, Amsterdam Zuidoost, Nederland,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: