Vorig jaar was een dagkaart 75 euro, en een driedagenkaart ongeveer 180 euro. Zal dit jaar wel ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Zapato het volgende:
Vet! Ff in de gaten houden!
Iemand enig idee van de prijs?
Afzettersquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:49 schreef Cici het volgende:
Ik las op de site van NSJ dat de dagkaarten nu 80 euro zijn.
En dan heb je nog de plusconcerten. Daar moet je extra voor betalen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef GotC het volgende:
Dagkaarten zijn 88 euro8 euro servicekosten namelijk.
Heb ze vanmiddag besteld, voor de zondagOok verjaardagscadeautje voor m'n
, dus leuk!
Joss Stonequote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waar wil je op zondag nog meer bij zijn?
Ik heb iets met Cuby & The Blizzards..
Ik denk dat wij de zaal helemaal niet uit gaan komenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Katie Melua ook een engeltje zeg.
Iedere avond heeft idd wel mensen die ik wil zien....maar zaterdag is overall genomen toch de minste dag van de drie, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:46 schreef Bilibala het volgende:
Zondag lijkt mij de vetste dag, maar ik wil the Roots op zaterdag óók zien, zucht...
Dat is ook zo. Hoewel ik graag de vrijdag er ook bij zou willen zijn...Maarja....dat kost 2 extra kaartjes, vervoer, drank etc etc.... duur dusquote:Op woensdag 28 april 2010 17:51 schreef Bilibala het volgende:
Inderdaad, het is gewoon te duur om kaarten voor meerdere dagen te kopen
Wij hebben gekozen voor de zondag. Ik bedoel..Stevie Wonder (!), Katie Melua, Joss Stone allemaal in 1 zaal.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef boeiuh2 het volgende:
Ik heb maar geld en tijd om 1 dag te gaan. En na bestuderen van het programma denk ik dat vrijdag het vetst gaat worden. Maar het is echt moeilijk te kiezen want elke dag komen artiesten die ik dolgraag wil zien.
Welke avond zouden jullie kiezen? En hoe snel moet ik zijn met kaarten kopen? Raakt het (snel) uitverkocht?
Ik heb serieus gee flauw idee...dit is mijn NSJ ontmaagding, zeg maarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Even zonder gein: een paar mensen zijn nog aan het twijfelen of ze mee willen.
Hebben ze nog even tijd om na te denken of verkoopt het snel uit, wat is jullie ervaring?
Zonder gein? Er werden nergens geintjes over gemaaktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Even zonder gein: een paar mensen zijn nog aan het twijfelen of ze mee willen.
Hebben ze nog even tijd om na te denken of verkoopt het snel uit, wat is jullie ervaring?
Het live meemaken van een WK-finale met Nederland is misschien ook wel once in a lifetime.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef GotC het volgende:
Weet je, die finale kan je waarschijnlijk nog 100x zien (zou een wonder zijn als NL in de finale zit), maar die artiesten, die ervaring..nooit meer
Weet je wat? Als NL in de finale staat, ga ik wel in het oranje naar NSJquote:Op zondag 2 mei 2010 12:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Het live meemaken van een WK-finale met Nederland is misschien ook wel once in a lifetime.
Maar het behoort dus tot de mogelijkheden dat het land nog in oranje-coma is. Dat zou het wel heel bijzonder maken.
Mja, die twee zijn niet te vergelijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:43 schreef GotC het volgende:
Wij wilden ook naar Sonny Rollins, maar hij komt tegelijkertijd met Katie Melua..dus tsja
Inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, die twee zijn niet te vergelijken
quote:North Sea Jazz op tv, radio en internet
Ook dit jaar doet mediapartner NPS weer rechtstreeks verslag van het festival op radio, televisie, internet en het digitale themakanaal Cultura24.
NPS radio
Radio 6 start op donderdag 8 juli om 22.00 uur met een live-uitzending vanaf het North Sea Jazz gala, waar Waylon en Al Green het festival muzikaal openen.
Vanaf vrijdag 9 juli zendt Radio 6 dagelijks sfeerverslagen, interviews en live muziek uit tussen 14.00 en 01.00 uur.
Sylvana Simons, Mijke van Wijk, Jaap Brienen en Winfried Baijens presenteren vanuit de glazen studio op het festivalterrein muziek van onder andere Sonny Rollins, Stevie Wonder, Jools Holland, Ornette Coleman, Caro Emerald, New Cool Collective en Trijntje Oosterhuis.
Tijdens het North Sea Jazz en de week erna draait Radio 6 live tracks die op het festival zijn opgenomen.
Radio 6 op vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 juli:
14.00–16.00 uur: Sylvana Simons
16.00–19.00 uur: Mijke van Wijk
19.00–22.00 uur: Jaap Brienen
22.00–01.00 uur: Winfried Baijens
NPS op tv
Op televisie doet NPS elke avond verslag rond de klok van elf. Andrew Makinga, Sylvana Simons en Winfried Baijens presenteren grote namen uit soul, world, jazz en funk.
Vrijdag 9 juli, 23.20-00.35 uur op Ned. 3
Verslag van de eerste dag van North Sea Jazz met grote namen uit soul, world, jazz en funk (onder voorbehoud): Norah Jones, Marcus Miller, Dianne Reeves, Earth, Wind & Fire, Caetano Veloso en een project van het Metropole Orkest New York State of Mind. Presentatie: Sylvana Simons en Winfried Baijens
Zaterdag 10 juli, 23.13-00.33 uur op Ned. 2
Verslag van de tweede festivaldag met grote jazznamen (onder voorbehoud): Herbie Hancock, Ornette Coleman, Chick Corea Freedom Band Caetano Veloso en Dee Dee Bridgewater. Presentatie: Sylvana Simons & Winfried Baijens
Zondag 11 juli, 23.07-24.22 uur op Ned. 3
In de uitzending van de laatste festivaldag, zondag, ligt het accent op soul. Met (onder voorbehoud): Waylon, Lee Fields, Swamp Dogg, Sharon Jones & the Dap Kings, Macy Gray, Joss Stone, Ben Harper & Stevie Wonder. Presentatie: Andrew Makkinga, Sylvana Simons & Winfried Baijens.
www.northseajazz.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |