Interessante namen komen voorbij, maar het meest interessant (voor mij) is toch wel dat Stevie Wonder komt optreden op zondag 11 juli!!!
Verder zou ik ook graag Al Green en Elvis Costello willen zien, maar Stevie gaat mij even voor.
Stevie Wonder komt naar North Sea Jazz
Uitgegeven: 20 april 2010 11:12
Laatst gewijzigd: 20 april 2010 11:43
AMSTERDAM - Artiest Stevie Wonder zal dit jaar optreden op het North Sea Jazz Festival. Het festival wordt in het tweede weekend van juli gehouden in de Ahoy in Rotterdam.
© Wenn.com“Ik kijk uit naar dit optreden. We zullen een mooie nacht beleven", aldus Stevie Wonder. De 59-jarige artiest geeft zijn concert op zondag 11 juli.
In 2008 tourde de wereldster voor het laatst door Europa met ‘A Wonder Summer Night Tour’. Stevie Wonder heeft in zijn carrière verschillende Grammy Awards en een prestigieuze Lifetime Achievement Award ontvangen.
Verder staan onder anderen Herbie Hancock, Elvis Costello, Macy Gray, Larry Graham, Earth Wind and Fire, Diana Krall, Corinne Bailey Rae, Joss Stone, Sonny Rollins, Norah Jones, Jools Holland en Al Green op het programma in Rotterdam.
© NU.nl
Hele programma wordt op woensdag 28 april bekend gemaakt

Nog meer liefhebbers?