nav dat scientology gebeuren en dat gingergebeuren zijn er nog geen doodsbedreigingen geweest hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik herinner me anders ook Chef (personage in South Park) die vertrok omdat de Scientology Church belachelijk werd gemaakt. Of CopperCab (die ginger met die filmpjes op YouTube) die continu zit te ragen op South Park omdat zij gingers belachelijk maken.
South Park gaat ook wel te ver met sommige dingen maar dat is South Park en dat moet gewoon kunnen in een tekenfilmpje. Het is kansloos dat mensen er zo'n probleem van maken.
Mijn moeder zit naast me kutjong.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
http://4.bp.blogspot.com/(...)Xo/s320/muhammad.jpg
Zal je net zien dat ze Fok! nu bedreigen met een bomaanslagquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
http://4.bp.blogspot.com/(...)Xo/s320/muhammad.jpg
Dat is waar. Maar moslims zijn snel opgefokt en hebben vaak een hekel aan iedereen behalve henzelf. Nu zien ze een reden om mensen te haten omdat zij hun profeet belachelijk maken. Gaan ze lekker ragen op de makers maar waarschijnlijk komen ze toch niet tot hun daad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nav dat scientology gebeuren en dat gingergebeuren zijn er nog geen doodsbedreigingen geweest hoor
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar moslims Radicalen zijn snel opgefokt en hebben vaak een hekel aan iedereen behalve henzelf. Nu zien ze een reden om mensen te haten omdat zij hun profeet belachelijk maken. Gaan ze lekker ragen op de makers maar waarschijnlijk komen ze toch niet tot hun daad.
Het iedereen is gelijk-principe. Iemand die mensen bedreigd is sowieso al een radicaal. Mensen bedreigen met de dood komt vaker voor bij moslims dan bij niet-moslims, net als agressie en snel opgefokt zijn.quote:
Ja dat klopt wel wat je zegt, maar meeste moslims willen niets te maken hebben met die radicalen, dus als iemand dan zo een replie maakt, die alle moslims over een kam scheert, dan ........... blah blah blah cliche cliche.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:13 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Het iedereen is gelijk-principe. Iemand die mensen bedreigd is sowieso al een radicaal. Mensen bedreigen met de dood komt vaker voor bij moslims dan bij niet-moslims, net als agressie en snel opgefokt zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |