je vergeet liefdequote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Kubus. het volgende:
Drie opties:
1. Hij heeft een hoge positie, bijvoorbeeld de zoon van een hoog geplaatst persoon
2. Het meisje is hem iets verschuldigd omdat hij haar heeft gered ofzo.
3. Hij heeft centjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Omdat de gozer op die foto's ze zelf op een Chinees forum heeft gezet.quote:
Hoe kom je er bij dat Chinese vrouwen hun best doen om er goed uit te zien? Ik zie genoeg 30+ vrouwen die geen make-up dragen en zich in foeilelijke, vormeloze kleding kleden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef bibaboerderij het volgende:
This echt iets Chinees. De vrouwen doen daar allemaal hun best om er goed uit te zien, terwijl de mannen vatsig worden..(En zich soms ook echt goor zijn)
Helemaal mijn typequote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat Chinese vrouwen hun best doen om er goed uit te zien? Ik zie genoeg 30+ vrouwen die geen make-up dragen en zich in foeilelijke, vormeloze kleding kleden.
Ook die van de algemene Westerse man met een Asian fetish die naar China gaat om een vrouw te vinden. Aangezien zulke mannen een Asian fetish hebben, vallen ze op alles met spleetogen, ook als het lelijke monsters zijn.quote:
Mensen in het Republiek van China zijn ook lompe boeren. Spugen, schijten, kotsen op straat, ze doen het allemaal. Dat Chinese vrouwen zo netjes zijn, vind ik ook wel meevallen. Ik ben vaak genoeg naar China geweest en veel (oudere) vrouwen smakken en slurpen ook graag zo hard mogelijk tijdens het eten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef bibaboerderij het volgende:
Dat was mn algemene constatering toen ik 1,5 maand in China verbleef. Een knappe vrouw gaat netjes zitten. Niet veel later staat haar dikke man in de bus en neemt plaats om vervolgens zijn nagels te knippen en vlees uit zijn broodjete vallen. Dit terwijl ie met zijn schoenloze voeten (Die heeft ie net uitgegooid) der lekker doorheen maait.![]()
Het waren ook vooral de mannen die ongenegeerd scheten lieten.
Open een topic erover zal ik zeggenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:42 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ook die van de algemene Westerse man met een Asian fetish die naar China gaat om een vrouw te vinden. Aangezien zulke mannen een Asian fetish hebben, vallen ze op alles met spleetogen, ook als het lelijke monsters zijn.
misschien kwam hij ze per ongeluk tegenquote:Op donderdag 9 september 2010 01:14 schreef FOKkû het volgende:
De hamvraag: waarom zoekt TS naar dit soort foto's?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |