Volgens mij ben jij een (half) dagje verschoven in verband met de hoge vraag naar Ll en het beperkte aanbod. Dat houdt dan eigenlijk in, dat jouw marktwaarde aan het dalen is, big time.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Ik had anders het idee dat zijn marktwaarde rap aan het dalen is
Ik vond het wel minimalistisch en subtiel, maar daarin wel een krachtige boodschap.quote:
Gewoon benedenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga mee
Royale of Zalmhuis? Of bammetjes?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo lunchen. Niks wat stinkt, anders heeft Tombo er last van vanavond
Ik denk dat als je er een muziekje achter zou zetten, je ook nog wel eens een traantje weg zou kunnen pinken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel minimalistisch en subtiel, maar daarin wel een krachtige boodschap.
Tombootje!quote:
Frankly my dear... I don't give a damn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een (half) dagje verschoven in verband met de hoge vraag naar Ll en het beperkte aanbod. Dat houdt dan eigenlijk in, dat jouw marktwaarde aan het dalen is, big time.
Nodig je me nou uit voor een picknickquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon beneden
Ga wel een dekentje in mijn auto mikken binnenkort dan kunnen we mooi eens buiten eten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nodig je me nou uit voor een picknick
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear... I don't give a damn!
Er wordt niet met mij geschoven. Het is graag of niet. Dus niet! *noteert*
Whihihiiiiiiiiiiii het is maar goed dat ik home alone benquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear... I don't give a damn!
Er wordt niet met mij geschoven. Het is graag of niet. Dus niet! *noteert*
Doe je wat leuks aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, me voorbereiden op vanavond... [ afbeelding ]
Zo, jij bent echt een survival type he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even in bad. Boekje mee
, kaas mee
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
Jullie schuiven maar een eind heen, ik doe er niet aan mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |