Hoeveel van die complete (en idioot grote) heb je allemaal (naast de Italo verzameling) en hoe vaak luister je die?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Otis.
Stuur maar 'ns een PM maar als je interesse hebt in de complete singles back catalog (28 cd's) van het Stax-label.
Onder andere verzamelingen van ABBA (8 cd), Cliff Richard (6 cd), The Style Council (5 cd), Scott Walker (5 cd), Bernard Haitink (10 cd) en 80's Hits (16 cd).quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Z het volgende:
[..]
Hoeveel van die complete (en idioot grote) heb je allemaal (naast de Italo verzameling) en hoe vaak luister je die?
DaD is veel gezelliger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
DO2 hier, DaD daar.
Lukt dat nog? Ben wel benieuwd wat er dan uitkomt, ken hem alleen getondeuserd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Lienekien het volgende:
D. laat trouwens zijn haar groeien. Als het gaat kroezen, meld ik het wel even.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Lukt dat nog? Ben wel benieuwd wat er dan uitkomt, ken hem alleen getondeuserd.
Ze zet punten achter emoticons! Zien jullie dat!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
En daarbij ben ik geen partner..
Been there. Maar met een tondeuse krijg ik flaporen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben nog een tondeuse.
Das niet niks.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef Lienekien het volgende:
En ze is onlangs zo'n 80 kilo kwijtgeraakt. Of is dat meer iets voor het slank-topic?
Als het minder dan 140 tekens is en er geen smilies inzitten een tweet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Gellius het volgende:
Is dat een tweet of een post, IR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |