Welk straatje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Z het volgende:
Valt Pantha du Prince in jouw straatje zodiakk?
Jawel, je weet het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Overigens zit ze nu vast op Utrecht CS en probeert ze een lift te regelen via twitter. Ik ben benieuwd.
Ben je bezig een huis te kopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Ringo het volgende:
Daarna mocht men op de koffie bij twee mooie dames van de Rabobank, en een heer.
Bedankt voor het meeleven allemaal.quote:Utrecht C-'s-Hertogenbosch/Ede-Wageningen/Rhenen/Tiel Vrijdag 23 April 16:07
Oorzaak De beperkingen tussen Utrecht C en Lunetten als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Behalve Frollo's echtgenote stalken volgen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ook wel een account, maar ik doe d'r niks mee. Niemendal.
Nee, voor mijn werk. Ik kom daar regelmatig op bezoek. Dan praten we over bankgerelateerde zaken en andere mooie dingen des levens, waar ik vervolgens een mooi stukje over schrijf.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:39 schreef Frollo het volgende:
Maar ja, daar houden de hogere heren bji de NS natuurlijk geen rekening mee.
Is dit een aanzet tot een godwin?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:51 schreef Frollo het volgende:
Wedden dat onder Geertje de treinen wel op tijd rijden?
Nee natuurlijk niet, hoe kom je erbij? Je probeert me toch niet de demoniseren hoop ik?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dit een aanzet tot een godwin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |