quote:
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat voor soort mens de dingen zegt die hier verschijnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die drang nooit zo. Maar misschien komt dat omdat ik geen beelddenker ben.
Nee, maar jij hebt me gezien. Iedereen denkt zeker hier dat ik niet degene ben op die fobo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die drang nooit zo. Maar misschien komt dat omdat ik geen beelddenker ben.
In zekere zin heb ik dat ook wel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat voor soort mens de dingen zegt die hier verschijnen. Maar als mensen liever niet in beeld bekend zijn dan is dat ook hun goed recht
.
Nee, in het algemeen niet. Toen ik foto's van mijn presentatie gepost had op het schrijfforum, zeiden veel mensen ook "leuk, eindelijk een gezicht achter de naam". Alsof dat het belangrijkste was...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt me gezien. Iedereen denkt zeker hier dat ik niet degene ben op die fobo.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt me gezien. Iedereen weet hier dat ik niet degene ben op die fobo.
als je echt benieuwd ben, zal ik binnenkort wel een foto pm-en. Xit nu op een fucked up pc waar geen foto's opstaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat voor soort mens de dingen zegt die hier verschijnen. Maar als mensen liever niet in beeld bekend zijn dan is dat ook hun goed recht
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je echt benieuwd ben, zal ik binnenkort wel een foto pm-en. Xit nu op een fucked up pc waar geen foto's opstaan.
ja waar is jouw fobo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In zekere zin heb ik dat ook wel...
Maar dan weer niet van iedereen
hear hear... maar velen zijn zeker visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen niet. Toen ik foto's van mijn presentatie gepost had op het schrijfforum, zeiden veel mensen ook "leuk, eindelijk een gezicht achter de naam". Alsof dat het belangrijkste was...
Ik wil niet herkend wordenquote:
Maar zie je de gezichten van de mensen die je kent dan ook als je hun post leest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:07 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat van een gezicht toch al wel veel van iemand's persoon af te leiden is, daarom vind ik het altijd toch wel fijn een gezicht bij een account te kunnen plaatsen. Daardoor wordt iemand meer dan alleen een username.
En ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.
Ja, maar jij verwachtte wat andersquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hear hear... maar velen zijn zeker visueel ingesteld.ik was ook bestwel benieuwd.
Ja dat laatste heb ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:07 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat van een gezicht toch al wel veel van iemand's persoon af te leiden is, daarom vind ik het altijd toch wel fijn een gezicht bij een account te kunnen plaatsen. Daardoor wordt iemand meer dan alleen een username.
Mjah, maar je weet niet wie hier allemaal mee leest en kijkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:07 schreef Steve het volgende:
Biomanquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar jij verwachtte wat andersDe mensen op het schrijfforum (uitzonderingen daargelaten) weten niet beter of ik ben een bioman.
Meestal niet bewust, maar het zit wel in mijn achterhoofd als ik hier posts lees ja. Ik koppel het wel aan de username en het usericon.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
Maar zie je de gezichten van de mensen die je kent dan ook als je hun post leest?
Ja de usericon is ook heel erg gekoppeld aan de persoonquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Meestal niet bewust, maar het zit wel in mijn achterhoofd als ik hier posts lees ja. Ik koppel het wel aan de username en het usericon.
ja hoor, ben zelf ook wel benieuwdquote:
quote:
Ik ken je kop en heb je nooit gemeet heurquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Als mensen mijn kop willen zien, dan moeten ze maar meeten.
Uitzondering.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken je kop en heb je nooit gemeet heur.
gebeurt dat nog wel eens? meeten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh dan kom ik binnenkort wel eens langs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hoor, ben zelf ook wel benieuwd
Jij meet nooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
maar je ziet nietsquote:
Je had helemaal geen wallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:17 schreef mike_hunt het volgende:
o wcht ff , wonderer.. ik heb natuurlijk een nacht doorgehaald. Wel ff de wallen wegfotoshoppen hoor.
Oh dan gaan we samenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan kom ik binnenkort wel eens langs.
Nope. Deze had ik daarvoor gemaakt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je ziet nietshad je geen meerderen gemaakt?
maar wel een foto van je buikjequote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Vlarps enge foto-archiefquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar wel een foto van je buikje![]()
je foto is wel te zien op 1 van die meet overzichten
Kan natuurlijk elke willekeurige Vrolijk bezoeker zijnquote:
quote:
Ohja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan natuurlijk elke willekeurige Vrolijk bezoeker zijnMike is hetero in Nederland, weet je nog? Die zou daar echt Noooooit naar binnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |