Je brengt me wel op ideeën!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Girl? Je weet er helemaal niets van blijkt wel weer. Jullie boys met jullie ophitsende blote armen en enkelsDat de girls jullie niet gaan verkrachten is gewoon omdat die girls hun verstand hebben waar het hoort. In hun hoofd en niet in hun clitoris
![]()
Jullie boys hebben dus geen wilskracht? Verstand?Of zit die wilskracht en verstand alleen maar in jullie penis?![]()
Pics of ik geloof je nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je brengt me wel op ideeën!
Mijn blote armen en enkels mogen er best zijn.
Ik kreeg uit onverdachte bron een stevig compliment over mijn kontje.
En van een ongelooflijk mooie vrouw een compliment over mijn dijen.
Heb ik kansen gemist?
Ik wil niet aansprakelijk gesteld worden voor aardbevingen!quote:
Hier hebben we ook geen Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi wonen die je aansprakelijk stelt voor aardbevingen wanneer je een lekker kontje hebt, dus kan best hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik wil niet aansprakelijk gesteld worden voor aardbevingen!
In Nederland werkt dat anders dan in Iran!
Ik zal eens proberen of ik iemand zo gek krijg om foto's te nemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Hier hebben we ook geen Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi wonen die je aansprakelijk stelt voor aardbevingen wanneer je een lekker kontje hebt, dus kan best hoor
Bovendien kwamen die aardbevingen alleen door vrouwen, niet door mannen.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen of ik iemand zo gek krijg om foto's te nemen.
Het is lastig om je eigen kont te fotograferen!
Ach, als je nagaat hoe vaak mannen virtuele vrouwenkonten opslaan, gun ik het ze van harte.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Je weet wel dat er nu allemaal vrouwen staan te wachten om je kont op te slaan hè? Eénmaal op internet en je komt er nooit meer vanaf
Ik denk dat jij vooral heel veel problemen hebt om 'activaties' op te wekken bij de vrouwen in je leven. Maar betrek dat alsjeblieft niet op de rest van ons. Dat de meeste vrouwen zich vervolgens niet als een wilde gedragen is een ander verhaal.quote:Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De sexualiteit van de boy ligt wel degelijk anders dan die van de girl. Een boy heeft veel minder nodig om geprikkeld te raken. Dat is algemeen bekend. Girls zijn veel makkelijker in staat om certain activaties op te wekken in de pants van een willekeurige boy.²
Ik voel die behoefte ook niet. Ik ben gehuwd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:43 schreef Marouska het volgende:
Ik denk dat jij vooral heel veel problemen hebt om 'activaties' op te wekken bij de vrouwen in je leven. Maar betrek dat alsjeblieft niet op de rest van ons. Dat de meeste vrouwen zich vervolgens niet als een wilde gedragen is een ander verhaal.
Over wie heb je het nou??quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat bedoel ik dus met de aantrekkingskracht. Jullie zitten hier open en bloot te flirten.²
Huh?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat bedoel ik dus met de aantrekkingskracht. Jullie zitten hier open en bloot te flirten.²
Je voelt ook de behoefte niet je vrouw opgewonden te maken...?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel die behoefte ook niet. Ik ben gehuwd.²
Niet? Waarom voel je die niet dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Marouska het volgende:
[..]
Je voelt ook de behoefte niet je vrouw opgewonden te maken...?
Leg uit, wat versta jij onder nemen en geven binnen het huwelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Waarom voel je die niet dan?M.i. is het huwelijk een instituut van geven en nemen. Dat zie jij dus anders?
²
Nee, je hebt die vrouw een levenslange trauma bespaard.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je brengt me wel op ideeën!
Mijn blote armen en enkels mogen er best zijn.
Ik kreeg uit onverdachte bron een stevig compliment over mijn kontje.
Heb ik kansen gemist?
Welke vrouw!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je hebt die vrouw een levenslange trauma bespaard.
quote:
quote:Welke vrouw!
Of het moet een Bokito zijn.quote:Ik kreeg uit onverdachte bron een stevig compliment over mijn kontje.
Heb ik kansen gemist?
Ik vraag je of je de behoefte voelt om je vrouw op te winden en haar seksueel te bevredigen. Ik leid uit je woorden namelijk af dat je vindt dat vrouwen geen of amper seksuele wezens zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Waarom voel je die niet dan?M.i. is het huwelijk een instituut van geven en nemen. Dat zie jij dus anders?
²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |