abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80503424
TEHERAN - Vrouwen die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen veroorzaken aardbevingen. Dat heeft de Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi maandag gezegd.
Het grondgebied van Iran is zeer aardbevinggevoelig. Onlangs waarschuwde president Mahmoud Ahmadinejad dat de hoofstad Teheran in de nabije toekomst mogelijk getroffen kan worden door een aardbeving en dat veel van zijn twaalf miljoen inwoners zouden moeten verkassen.

"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.

Vrouwen in de islamitische republiek moeten zich van kruin tot teen verhullen, maar velen, met name jongere vrouwen, negeren de regels en dragen strakke jassen en hoofddoeken die zij wat meer achter op hun hoofd dragen, zodat hun haar deels te zien is.

"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek. "Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes." (Novum)

Owww dus zonder rokjes geen aardbevingen vind het een moeilijk keuze
pi_80503556
Die aardbevingen komen ook van Martin Bril die in het hiernamaals ligt te fappen.
pi_80503620
Haha, half geciviliseerde barbaar

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 19-04-2010 23:18:23 ]
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 19 april 2010 @ 23:13:21 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_80503638
Zou best eens kunnen kloppen.
Hollywood; ook al zo´n onzedelijke bende, is ook een aardbevingshotspot.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 19 april 2010 @ 23:14:51 #5
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80503717
Roermond, geldt precies hetzelfde voor!

Op de Veluwe daarentegen: nooit aardbevingen.
pi_80503828
waar komen veel aardbevingen
pi_80503870
En wat dacht je van die sexy kuiten van de mannen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80503988
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef paddy het volgende:
En wat dacht je van die sexy kuiten van de mannen?
Die doen het!
Niet altijd de vrouwen de schuld geven
pi_80504364
Waarschijnlijk is het andersom. Door al die verhullende kleding komen er meer aardbevingen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80504420
Het klopt wel. Als ik een prachtige dame zie in een kort rokje met fuckboots er onder... dan voel ik de aarde onder mij geregeld schudden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 19 april 2010 @ 23:46:41 #11
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80504966
Het is eerder andersom: In achterlijke samenlevingen met dit soort middeleeuwse opvattingen is de kans juist groter op een hoog aantal dodelijke slachtoffers, dan bij aardbevingen in gebieden met moderne samenlevingen en moderne opvattingen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 19 april 2010 @ 23:54:37 #12
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80505237
De beste man zegt niets nieuws. In essentie zegt hij hetzelfde als wat ik al jaren hier verkondig.

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80505284
Bok eens een keer op met die flauwekul van je. Als het je allemaal niet bevalt: donder dan op!
  maandag 19 april 2010 @ 23:58:22 #14
13462 BansheeBoy
pi_80505337
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:56 schreef DS4 het volgende:
Bok eens een keer op met die flauwekul van je. Als het je allemaal niet bevalt: donder dan op!
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij."

Dit is zeg maar precies de sentence waar ik me in kan vinden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_80505385
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij."

Prima. En dat je dat een paar keer meldt zonder dat neerbuigende toontje, ala. Maar dat aanhoudende gezeik van jou hangt mij de keel uit.

LANG LEVE DE ONZEDIGHEID!
pi_80505507
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste man zegt niets nieuws. In essentie zegt hij hetzelfde als wat ik al jaren hier verkondig.

²
Waarom doe jij je zo anders voor op internet
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:03:41 #17
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80505515
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Blijkbaar heeft god het dan niet zo op landen als Iran, want er zijn daar veel aardbevingen met een hoog aantal dodelijke slachtoffers. Dit in tegenstelling tot het westen waar in geval van een aardbeving we in het algemeen een relatief laag aantal slachtoffers hebben.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80505609
Aardbevingen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:08:42 #19
13462 BansheeBoy
pi_80505670
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Athlon64x het volgende:
Waarom doe jij je zo anders voor op internet
Ik denk er echt zo over. En als je me zou kennen in real life zou je dit ook beamen.

²
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:42:11 #20
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_80506443
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Dat maakt het allemaal misschien wel nog achterlijker.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2010 @ 00:44:43 #21
137949 Disana
pi_80506499
En zo heeft de vrouw het weer gedaan. Is het ook anders geweest in de kerkelijke geschiedenissen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 april 2010 @ 01:04:23 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_80506809
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Disana het volgende:
En zo heeft de vrouw het weer gedaan. Is het ook anders geweest in de kerkelijke geschiedenissen?
Ja. Maar hier gooiden we de vrouwen vroeger op de brandstapel.

Stenigen is zo 15de eeuws.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80506907
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk er echt zo over. En als je me zou kennen in real life zou je dit ook beamen.

²
Ik denk echt dat het de mannen met hun ontblote kuiten en blote armen waren hoor. Die oudere en jonge boy's met hun opgerolde mouwen en blote kuiten maken de vrouwen gek! Die mannen zorgen voor onkuische gedachten

Hoog tijd voor een Boerka voor mannen zeg ik je! Het moet afgelopen zijn met die mannen daar, die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 20-04-2010 01:17:02 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80507009
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:06 schreef El_Matador het volgende:
Aardbevingen
Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaien
pi_80508380
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaien
Nee; van de schitterende Natuur. Aardbevingen zijn de oorzaak van de korte rokjes, niet het gevolg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')