Die doen het!quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef paddy het volgende:
En wat dacht je van die sexy kuiten van de mannen?
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij."quote:Op maandag 19 april 2010 23:56 schreef DS4 het volgende:
Bok eens een keer op met die flauwekul van je. Als het je allemaal niet bevalt: donder dan op!
Prima. En dat je dat een paar keer meldt zonder dat neerbuigende toontje, ala. Maar dat aanhoudende gezeik van jou hangt mij de keel uit.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij."
Dit is zeg maar precies de sentence waar ik me in kan vinden.
Waarom doe jij je zo anders voor op internetquote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste man zegt niets nieuws. In essentie zegt hij hetzelfde als wat ik al jaren hier verkondig.
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !²
Blijkbaar heeft god het dan niet zo op landen als Iran, want er zijn daar veel aardbevingen met een hoog aantal dodelijke slachtoffers. Dit in tegenstelling tot het westen waar in geval van een aardbeving we in het algemeen een relatief laag aantal slachtoffers hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij."
Dit is zeg maar precies de sentence waar ik me in kan vinden.²
Ik denk er echt zo over. En als je me zou kennen in real life zou je dit ook beamen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Athlon64x het volgende:
Waarom doe jij je zo anders voor op internet
Dat maakt het allemaal misschien wel nog achterlijker.quote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste man zegt niets nieuws. In essentie zegt hij hetzelfde als wat ik al jaren hier verkondig.
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !²
Ja. Maar hier gooiden we de vrouwen vroeger op de brandstapel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Disana het volgende:
En zo heeft de vrouw het weer gedaan. Is het ook anders geweest in de kerkelijke geschiedenissen?
Ik denk echt dat het de mannen met hun ontblote kuiten en blote armen waren hoor. Die oudere en jonge boy's met hun opgerolde mouwen en blote kuiten maken de vrouwen gek! Die mannen zorgen voor onkuische gedachtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk er echt zo over. En als je me zou kennen in real life zou je dit ook beamen.²
Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaienquote:
Nee; van de schitterende Natuur. Aardbevingen zijn de oorzaak van de korte rokjes, niet het gevolg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |