Dat heb je uit die ene aflevering van Friends!quote:Op zondag 25 april 2010 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
Als je het gelijk over je voeten heen doet is het ook heel goed tegen voetschimmel of als je bent gebeten/geprikt door bepaalde beestjes (kwallen etc volgens mij).
Nee, het eerste heb ik ergens gelezen en het tweede weet ik van surfenquote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef heiden6 het volgende:
Dat heb je uit die ene aflevering van Friends!
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, het eerste heb ik ergens gelezen en het tweede weet ik van surfen. Ik kijk immers nooit Friends
geniale aflevering ... misschien samen eens kijken dan kunnen we daarna samen plassen onder de douchequote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, het eerste heb ik ergens gelezen en het tweede weet ik van surfen. Ik kijk immers nooit Friends
* Marurk bekentquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:46 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Weddden dat je het morgen wel geprobeerd hebt
Hehequote:Op zaterdag 24 april 2010 02:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ooit eens tegen mijn vriendin aangepist onder de douche, dat voelde ze niet. Toen heb ik de hele nacht gelachen.
Idem.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:46 schreef Blossom86 het volgende:
Als ik net sta te douchen en ik moet plassen ga ik echt niet weer helemaal de douche uitzetten en me afdrogen en naar de wc en dan weer opnieuw douchen.
Ik kan trouwens prima richten op het putje.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ooit eens tegen mijn vriendin aangepist onder de douche, dat voelde ze niet. Toen heb ik de hele nacht gelachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |