Surequote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef ChickenMan het volgende:
Nog nooit gedaan. Lijkt me ook niet fijn.
Gewoon lekker de boel laten lopenquote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef ChickenMan het volgende:
Nog nooit gedaan. Lijkt me ook niet fijn.
Misschien eens proberen. Maar ik durf niet, misschien heb ik wel smetvrees.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon lekker de boel laten lopen
Maar bij anderen laat je hem natuurlijk gaan. Evt ook in de douchegels en dergelijke neem ik aan?quote:
Je douche verbruikt toch ook water dus je zal nooit 40liter besparen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:42 schreef Symphonic het volgende:
Het is een behoorlijke waterbesparing, zeker als je een groot gezin hebt.
Er zit iets van 8 liter water in een stortbak, dus met een gezin van 5 personen bespaar je al 40 liter per dag.
Je doucht toch nog niet omdat je naar het toilet moet? Of langer omdat je gaat pissen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je douche verbruikt toch ook water dus je zal nooit 40liter besparen.
ehh jawel hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je douche verbruikt toch ook water dus je zal nooit 40liter besparen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef Niek. het volgende:
Als je onder de douche plast sta je langer onder de douche, je verbruikt dus minder water maar niet die 40liter.
Als je veel bier drinkt, naar bed gaat en dan in de ochtend douched dan kan het wel even duren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want dat plassen duurt zooooo lang.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee. vies.
ik ga altijd voor het douchen naar de wc.. omdat ik anders halverwege onder de douche uit kan..
maar onder de douche plassen vind ik gewoon smerig, net als in het zwembad enzo
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ooit eens tegen mijn vriendin aangepist onder de douche, dat voelde ze niet. Toen heb ik de hele nacht gelachen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee. vies.
ik ga altijd voor het douchen naar de wc.. omdat ik anders halverwege onder de douche uit kan..
maar onder de douche plassen vind ik gewoon smerig, net als in het zwembad enzo
en dat een wc is gemaakt om in te plassen en een douche om schoon in te worden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef Drinky het volgende:
[..]?
Je spoelt het gewoon weg naar dezelfde afvoerbuis hoor, enig verschil is dat je niet uit de douche hoeft te stappen + niet onnodig veel water gebruikt, wtf is er vies aan ureum?
Omdat je dan niet langer in een laagje water staat onder de douche, maar in een laagje water met pis.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef Drinky het volgende:
[..]?
Je spoelt het gewoon weg naar dezelfde afvoerbuis hoor, enig verschil is dat je niet uit de douche hoeft te stappen + niet onnodig veel water gebruikt, wtf is er vies aan ureum?
Dan mik je op het putje.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat je dan niet langer in een laagje water staat onder de douche, maar in een laagje water met pis.
Of je pist gewoon in het toilet van tevoren.quote:
als vrouw zijnde gaat mikken ook niet heel goedquote:
Als de toiletpot groot genoeg was en verwarmd zou zijn, misschien wel ja. Mits er geen remsporen aanwezig zijn. Je spoelt uiteindelijk alles weg in hetzelfde riool.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je pist gewoon in het toilet van tevoren.![]()
Ga je ook liggen badderen in je toiletpot?
Das waar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als vrouw zijnde gaat mikken ook niet heel goed
Ik weet niet hoe jouw douche in elkaar zit maar bij mij gebeurt dat niet hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat je dan niet langer in een laagje water staat onder de douche, maar in een laagje water met pis.
Dit is echt de domste vergelijking ooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je ook liggen badderen in je toiletpot?
Die dragen hun ondergoed zeker ook maar 1 keer. Daarna gaat die bij het chemisch afval, want op 40 graden gewassen zijn lang niet al de bacteriën weg hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw douche in elkaar zit maar bij mij gebeurt dat niet hoor?
Je moet niet in bad gaan plassen
Tevens is ureum desinfecterend en al komt er een klein beetje pis op je dan spoel je het zo weg. Echt, sommige mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |