Dat is ook gezelligquote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Stiekem ben ik er niet hoor, ben aan de telefoon
morgen krijg ik zequote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je die kopen ?
Ik zeg doen !
neem die chickies maar mee naar huis !quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
morgen krijg ik zenu ga ik zeker scoren
Na een tijdje je ouders aan de telefoon is het wel weer leuk geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dan ga ik ze volgooien met whiskey en dan ga ik eens losquote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neem die chickies maar mee naar huis !
quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na een tijdje je ouders aan de telefoon is het wel weer leuk geweest
Zolang ze ver weg blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet teveel he, want anders zijn het net lijkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
dan ga ik ze volgooien met whiskey en dan ga ik eens los![]()
je hebt gelijk, wil het wel eerlijk houdenquote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet teveel he, want anders zijn het net lijken
laforest, take it away!quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet teveel he, want anders zijn het net lijken
wat? hebben we een necrofiel in ons midden?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
je hebt gelijk, wil het wel eerlijk houden
Nienkequote:
300000 fokkers dus het zal welquote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef 3keernix het volgende:
[..]
wat? hebben we een necrofiel in ons midden?
ze mogen best een beetje tegenstribbelen, dat maakt het net iets kinky'erquote:
Neelix baas hoe is hetquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ouders lief, ik maakte ook maar een grapje
Rape!quote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ze mogen best een beetje tegenstribbelen, dat maakt het net iets kinky'er
Nou...niet ALLE hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ouders lief, ik maakte ook maar een grapje
quote:
Vastbinden die hap !quote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ze mogen best een beetje tegenstribbelen, dat maakt het net iets kinky'er
Ix! Nee, nog nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NienkeHeb jij Marijke nog gesproken?
Hun woord tegen het mijnequote:
Dan stribbel je toch niet tegen?quote:
Ja, maar lang niet zo lang als anders...quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch best een tijd weg geweest
gaat zijn gang, begin oud te worden dus nu probeer ik mijn jeugd te herleven door roze gordijnen op te hangen en tienersletjes naar mijn paleis te lokkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja gaat wel, hoe'st met jou dan 3xnix?
Oehquote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ix! Nee, nog niet![]()
Morgen komt ze misschien koffie drinken
Hmm ja..de mijne gelukkig ook!quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...niet ALLE hoor![]()
Maar mijne wel![]()
en een beetje langdradig
Ehm.. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gaat zijn gang, begin oud te worden dus nu probeer ik mijn jeugd te herleven door roze gordijnen op te hangen en tienersletjes naar mijn paleis te lokken
Jij was 19 of 20 he ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gaat zijn gang, begin oud te worden dus nu probeer ik mijn jeugd te herleven door roze gordijnen op te hangen en tienersletjes naar mijn paleis te lokken
Sommige houden er van om te gaan stoeienquote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan stribbel je toch niet tegen?
Lukt het?quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
20, mijn leven is voorbijquote:
nog niet echt...quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
OehEn dan vraag je haar even over vrijdag?
Normaal zijn ze langer weg?quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zo lang als anders...
prop in de mond en gaanquote:
hebben ze toch levenselixers voor?quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben bijna 23 maar wil 22 blijven.
Ik moet eerlijk toevoegen dat ik Bart weleens weg probeer te schoppen maar dat is meer doordat hij dan vervelend aan ;t doen isquote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sommige houden er van om te gaan stoeien
Ja...maar pappie praat al heul lang tegen me..en pappie praat niet zo vaak zo veel, dus stiekem zit ik ook wel een beetje te gniffelenquote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmm ja..de mijne gelukkig ook!
En ik zeg, afkappen die hap!
quote:
mijn tienerjaren zijn voorbijquote:
Ik ben alleen niet bepaald een tienersletjequote:
iddquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk onder de naam Scotch Whisky
Is goedquote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe ik zeker! Ik denk dat ze dan met mij mee komt, maar we zien wel even, zodra Thijs wakker is sms ik Huppel
![]()
Maar wel breazerquote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet bepaald een tienersletje
Hmhm. Nu komen ze eerder terug omdat zuslief elk moment kan gaan bevallenquote:
Ik wil gewoon geen 19 worden volgende maandquote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet bepaald een tienersletje
Dat is vrij logischequote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Nu komen ze eerder terug omdat zuslief elk moment kan gaan bevallen
Het leven van belasting betalen en werken tot je 67e?quote:
Dat ik dat lust maakt me nog geen breezersletje hequote:
You rang?quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OehEn dan vraag je haar even over vrijdag?
Wacht tot 30 April, wie weet heb je gelukquote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan lekker lang AOW trekken
Nee?quote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik dat lust maakt me nog geen breezersletje he
Heul wel, ik weet toch hoe je bent!quote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
Ik heb toch zo'n idee dat ik van het weekend wat gemist het
Je hebt het zelf al eens gezegdquote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkequote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
En wat hoor ik, zijn jullie gezellig in Zwolle vrijdag?
Wat is 30 april ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wacht tot 30 April, wie weet heb je geluk
Hey Marijke, het leeft!quote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
PMquote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Jij bent zeker geen breezersletje!quote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
It takes one to know one?quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul wel, ik weet toch hoe je bent!![]()
Ze zijn allebei geen sletjes, met of zonder breezer.quote:
In ere houdenquote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, mijn reputatie, wat doen jullie?
Heul niet. Niet serieus dan.quote:
Zeg Fok! fosiel, wel een beetje lief doen he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nou ja..het ligt er aan wat je biedtquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn allebei geen sletjes, met of zonder breezer.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg Fok! fosiel, wel een beetje lief doen he!![]()
Sorry....zo had ik hem niet bedoeld.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed?
Nouja zeg, mag ik niet zeggen dat je lekker bent?quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, mijn reputatie, wat doen jullie?
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
Nouja zeg, mag ik niet zeggen dat je lekker bent?
Zie de grapjes PI liefjequote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Sorry....zo had ik hem niet bedoeld.....![]()
Alles goed?
Dan gaan we samen stappen he !?quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
http://win.geld-met.nl/lo(...)inginnedaglot-gratis
Welke games krijg je dan bij de wii?quote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de grapjes PI liefje![]()
Ik bedoelde het ook alles behalve serieus
Hier alles okeeIk heb zin in morgen, dan wordt er een Wii bezorgd en die wil ik al zolang
![]()
![]()
En bij jou? Al zenuwachtig voor je grote dag vrijdag?
Ik heb er een aantalquote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Oude snes spellen spelen op de wii is leuk.
Super Nintendo
quote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeIk heb zin in morgen, dan wordt er een Wii bezorgd en die wil ik al zolang
![]()
![]()
OH MIJN GOD IK WIL OOK EEN WIIquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hell yeahquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan gaan we samen stappen he !?
Kunnen ze gewoon de briefjes van 50 euro uit je onderbroek grabbelen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hell yeahdie meiden weten niet waar ze het zoeken moeten
Oeh, da's wel een idee ja!quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Dan kunnen met een hele zooi een keertje gaan Mario karten over i-net. Alleen wel hopen dat het beter gaat als die keer dat ik het tegen huppel deed
Ik heb gebruik gemaakt van deze actie:quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke games krijg je dan bij de wii?
Hahahhaquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon de briefjes van 50 euro uit je onderbroek grabbelen.
quote:
Dat kan ik ook!quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Dan kunnen met een hele zooi een keertje gaan Mario karten over i-net. Alleen wel hopen dat het beter gaat als die keer dat ik het tegen huppel deed
Dan maar weer een keertje spelletjes doenquote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van deze actie:
http://www.gsmeasy.nl/abo(...)50/1jaar/nokia-1661/
Dus ik krijg er een telefoon abo, een aftands toestel en Wii Sports bij
Nou nog zorgen dat je Wii Fit plus erbij krijgt, da's echt leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van deze actie:
http://www.gsmeasy.nl/abo(...)50/1jaar/nokia-1661/
Dus ik krijg er een telefoon abo, een aftands toestel en Wii Sports bij
Ik denk dat ik het ook verleerd benquote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik ook!![]()
een heel, heel klein beetje
Jonge dan is ons geld al bijna opquote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan zo: voor 100 moet je meer naar mijn huis
Geen idee, maar de sports resort welquote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou nog zorgen dat je Wii Fit plus erbij krijgt, da's echt leuk.
Ik heb nooit iets tegen hem gehad, maar hij is nu best vervelend.quote:
Waarom ben ik nu vervelend? Ik ben juist minder aanwezig de laatste tijd op fok hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets tegen hem gehad, maar hij is nu best vervelend.
En dat terwijl hij vroeger een toffe user was waarmee je kon lachen
zoiets noemen ze dacht ik verzuurdquote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets tegen hem gehad, maar hij is nu best vervelend.
En dat terwijl hij vroeger een toffe user was waarmee je kon lachen
in welke zin?quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ik heb zojuist de uitslag van mijn anonieme soa test binnen en hij is positief
euh?quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:Ik heb zojuist de uitslag van mijn anonieme soa test binnen en hij is positief
Houden zoquote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu vervelend? Ik ben juist minder aanwezig de laatste tijd op fok hoor
quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar weer een keertje spelletjes doen
Was al druk aan het kijken op MP enzoquote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou nog zorgen dat je Wii Fit plus erbij krijgt, da's echt leuk.
Toen je paultjuhhh was had je goede post en topics.quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu vervelend? Ik ben juist minder aanwezig de laatste tijd op fok hoor
Dat is teveel om te gevenquote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je wel 100 chicks in je kooi !
Wie kan dat navertellen ?
Hahaha je hebt aidsquote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:Ik heb zojuist de uitslag van mijn anonieme soa test binnen en hij is positief
Paul is best een prima user, alleen nu is hij te aanwezig.quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Houden zoof beter...krijg een ipban voor jou zou dat hetzelfde zijn als acute aids
Doe eens liefquote:
Klinkt wel beter ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat is teveel om te gevenliever 2..echt bloedmooie..bloedgeile....
Yippie, nu nog kijken wanneer ik tijd heb en kanquote:
Let bij die er wel op dat je ook het balance bord er bij hebtquote:[..]
Was al druk aan het kijken op MP enzo
Gefeliciteerd, u bent positief getest op alle SOA'squote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ik heb zojuist de uitslag van mijn anonieme soa test binnen en hij is positief
Omgquote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:Ik heb zojuist de uitslag van mijn anonieme soa test binnen en hij is positief
Oke Marquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
in welke zin?meestal als je positief wordt getest is het niet zo goed
Uiteraard, maar dat zie je ook wel in het prijsverschilquote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie, nu nog kijken wanneer ik tijd heb en kan![]()
[..]
Let bij die er wel op dat je ook het balance bord er bij hebt
Jonge waar heb je het over ik open amper nog topics in ONZquote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen je paultjuhhh was had je goede post en topics.
Die topics van nu die zijn allemaal hetzelfde en het lijkt wel alsof je ze doet omdat het moet ofzo.
Je bent te nadrukkelijk aanwezig.
Maar vooral niet van het balance board afvallen!quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
Let bij die er wel op dat je ook het balance bord er bij hebt
En dan een hele week alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:
Ik weet hetquote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zie je ook wel in het prijsverschil
quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Oke MarPaul..je bent ondanks dat je soms vervelend bent toch een toffe user
Hoezo ervaring?, ik alleen maar met het elkaar voor de kop meppenquote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar vooral niet van het balance board afvallen!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je van te voren er teveel opende, ook al open je nu bijna niets meer.quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge waar heb je het over ik open amper nog topics in ONZ
Ga dan omgekeerd leven, misschien helpt het danquote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is het ALTIJD zo dat je haar het beste zit 's avonds laat
Vanochtend kreeg ik het niet goed zittend en nu kijk ik twee seconden in de spiegel en ga er twee seconden met m'n handen doorheen en het zit goed.
Het leven is oneerlijk.
Wattan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar vooral niet van het balance board afvallen!![]()
![]()
Je hebt "neppers", die zijn al vanaf 60 euro nieuw te koop. Maar ik wil eerst even kijken of ik een tweedehandsje op de kop kan tikkenquote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hetik wil ook nog de wii fit en de op volger er van maar is een beetje duur
Ja, ik heb iemand al eens flink voor zijn hand gemept voor ze van die nieuwe hoesjes hadden...quote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo ervaring?, ik alleen maar met het elkaar voor de kop meppen
Als het zou kunnenquote:Op maandag 19 april 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga dan omgekeerd leven, misschien helpt het dan
Paultjuhhh !quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handigquote:Op maandag 19 april 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?![]()
[..]
Je hebt "neppers", die zijn al vanaf 60 euro nieuw te koop. Maar ik wil eerst even kijken of ik een tweedehandsje op de kop kan tikken
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Vanochtend kreeg ik het niet goed zittend en nu kijk ik twee seconden in de spiegel en ga er twee seconden met m'n handen doorheen en het zit goed.
Het leven is oneerlijk.
Ik heb zo'n balanceboard wel eens uit elkaar gehaald, kan weinig aan stuk gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?![]()
[..]
Je hebt "neppers", die zijn al vanaf 60 euro nieuw te koop. Maar ik wil eerst even kijken of ik een tweedehandsje op de kop kan tikken
Pics in m;n PMbox svp.quote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Het leven is oneerlijk.
quote:
Trustenquote:
Meer dat die hopelijk goedkoper zijn dan de nieuwe neppertquote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb zo'n balanceboard wel eens uit elkaar gehaald, kan weinig aan stuk gaan.
Nooit gewetenquote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMDAT DIT:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMDAT DIT:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
quote:"Zelfs de kleinste vibratie, van een mobiele telefoon tot een keukenmixer, windt mij tegenwoordig op", aldus Flowers tegenover de Britse krant The Daily Star. "Het begint met een kleine tinteling waarna mijn hele lichaam begint te trillen. Soms ervaar ik een heftig orgasme."
quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Note to self: als ik wel van de Wii fit val, alle vibrerende spullen goed opbergen
![]()
Hoe ergquote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Desunoto het volgende:
'Aardbevingen door losbandig gedrag vrouwen'
!:')'!1!_901 :'!):')!!l!:!!!.!'91!.!)!0:!:')_
He, always be prepared!quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
denk je het dan ook meteen raak bij jou is?
Hoi Paul liefjequote:
Goed wijffie met jou?quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Paul liefjeHoe is het met je?
Weltrusten!quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Slaap lekker lui en Bis Later![]()
Hier alles okeequote:
Bier gedronkenquote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeNog leuke dingen gedaan de laatste tijd?
Slaap lekker trevquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
jij ook alquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
Slaap lekker lieve Marijkequote:Op maandag 19 april 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ook slapen want MOEAlvast welterusten allemaal en tot een volgende keer!
slaap ze marijkequote:Op maandag 19 april 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ook slapen want MOEAlvast welterusten allemaal en tot een volgende keer!
zeg dat welquote:
Tot laterquote:Op maandag 19 april 2010 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering vergeet ik bijna het showtime gala van Praag te kijken
laters
Nee joh, gekkie...je leest te langzaamquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef Dewardo het volgende:
hier stond ik gistermorgen ook tussen![]()
wat was dat gaaaf!!
Meer het idee dat je boxen kapot zijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meteen een hoop geluid of wat ?
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meer het idee dat je boxen kapot zijn
muziek zegtie..quote:Op maandag 19 april 2010 23:36 schreef Dewardo het volgende:![]()
niet voor iedereen weggelegd deze muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 19 april 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
muziek zegtie..
ja hee taartje, het kan niet altijd Rozengeur en Fatboy Slim zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
Hihi!quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja hee taartje, het kan niet altijd Rozengeur en Fatboy Slim zijn
Haha, strikje er om, dan ziet niemand dattie al gebruikt isquote:
quote:
quote:
Succesquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
bah, vroeg! en tegen de tijd dat de 2 vliegtuigen gaan vliegen zit ik alweer weer bij de psych.... wordt dus een nutteloos dagje op werk!
succes ermeequote:Op dinsdag 20 april 2010 06:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vandaag weer een poging doen om Erwin te bereiken.
* Huppelmuts giet koffie bij LL naar binnenquote:
HEY MAAK MIJN NAAM AF!quote:
Dat is waar :$quote:
Moggequote:
Leg maar een infuusje aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts giet koffie bij LL naar binnen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg maar een infuusje aan.
Er werd vanmorgen al geklaagd dat ik eerder naar bed moest vanwege mijn humeur
sorry, neem anders een bakquote:
Ik heb net opquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef 3keernix het volgende:
sorry, neem anders een bakis goed voor je humeur
gelukkigquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net op
En zo slecht is mijn humeur nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
Als je geen zin hebt om coke te kopen, dan kook je toch gewoon soep
dat kun je toch ook opsnuiven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
Als je geen zin hebt om coke te kopen, dan kook je toch gewoon soep
ik heb er geen ervaring meequote:
mooiquote:
wut?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:17 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb wel ooit z'n dipspul van een lolly opgesnoven![]()
Maar soep...
Gekkie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:17 schreef eNGine10 het volgende:
Maar soep...
Ik heb het wel eens andersom gehad, dat de soep mijn neus uit kwam door het lachenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:17 schreef eNGine10 het volgende:
Maar soep...
En ook ooit een beetje van dat spul uit een theezakje. Nog wel wat meer dingen. Op de middelbare school een tijdje met een paar man van alles uitgeprobeerd. Thee snuiven is nog best lekker als je niet teveel doet.quote:
Gastquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ook ooit een beetje van dat spul uit een theezakje. Nog wel wat meer dingen. Op de middelbare school een tijdje met een paar man van alles uitgeprobeerd. Thee snuiven is nog best lekker als je niet teveel doet.
Dat gaat au doen aan je neusquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je hebt toch van die zakjes soep, met poeder? Dat dan opsnuiven?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
Bij mij gingen ze potloodspul snuiven in de 1e
hehe faalquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
Bij mij gingen ze potloodspul snuiven in de 1e
dat is toch fijner?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |