Dat is ook gezelligquote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Stiekem ben ik er niet hoor, ben aan de telefoon
morgen krijg ik zequote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je die kopen ?
Ik zeg doen !
neem die chickies maar mee naar huis !quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
morgen krijg ik zenu ga ik zeker scoren
Na een tijdje je ouders aan de telefoon is het wel weer leuk geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dan ga ik ze volgooien met whiskey en dan ga ik eens losquote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neem die chickies maar mee naar huis !
quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na een tijdje je ouders aan de telefoon is het wel weer leuk geweest
Zolang ze ver weg blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet teveel he, want anders zijn het net lijkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
dan ga ik ze volgooien met whiskey en dan ga ik eens los![]()
je hebt gelijk, wil het wel eerlijk houdenquote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet teveel he, want anders zijn het net lijken
laforest, take it away!quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet teveel he, want anders zijn het net lijken
wat? hebben we een necrofiel in ons midden?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
je hebt gelijk, wil het wel eerlijk houden
Nienkequote:
300000 fokkers dus het zal welquote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef 3keernix het volgende:
[..]
wat? hebben we een necrofiel in ons midden?
ze mogen best een beetje tegenstribbelen, dat maakt het net iets kinky'erquote:
Neelix baas hoe is hetquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ouders lief, ik maakte ook maar een grapje
Rape!quote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ze mogen best een beetje tegenstribbelen, dat maakt het net iets kinky'er
Nou...niet ALLE hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ouders lief, ik maakte ook maar een grapje
quote:
Vastbinden die hap !quote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ze mogen best een beetje tegenstribbelen, dat maakt het net iets kinky'er
Ix! Nee, nog nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NienkeHeb jij Marijke nog gesproken?
Hun woord tegen het mijnequote:
Dan stribbel je toch niet tegen?quote:
Ja, maar lang niet zo lang als anders...quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch best een tijd weg geweest
gaat zijn gang, begin oud te worden dus nu probeer ik mijn jeugd te herleven door roze gordijnen op te hangen en tienersletjes naar mijn paleis te lokkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja gaat wel, hoe'st met jou dan 3xnix?
Oehquote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ix! Nee, nog niet![]()
Morgen komt ze misschien koffie drinken
Hmm ja..de mijne gelukkig ook!quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...niet ALLE hoor![]()
Maar mijne wel![]()
en een beetje langdradig
Ehm.. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gaat zijn gang, begin oud te worden dus nu probeer ik mijn jeugd te herleven door roze gordijnen op te hangen en tienersletjes naar mijn paleis te lokken
Jij was 19 of 20 he ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gaat zijn gang, begin oud te worden dus nu probeer ik mijn jeugd te herleven door roze gordijnen op te hangen en tienersletjes naar mijn paleis te lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |