Wie is Pas?quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
Sowieso, 5 mei 700 jallies op m'n bank gek. En dan met Pas samen winkelen van mijn geld. We moeten jurkjes. Ik ben zo gul.
2 Meiquote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
Sowieso, 5 mei 700 jallies op m'n bank gek. En dan met Pas samen winkelen van mijn geld. We moeten jurkjes. Ik ben zo gul.
Jij neemt mijn woorden over.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
Mag ik mee winkelen? Ik weet wel wat voor die 700 jallies.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat ik dan iets moet gaan scannen enzo. Maar zal wel kijken of ik de foto nog een keer kan showen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat diss je me met die knipoogsmiley.
quote:
Pascalle. Je moet de sc wel een beetje blijven volgen, he.quote:
Pascalquote:
Daar gaat m'n idee.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en Pas wil een zakvibrator kopen voor m'n verjaardag.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
Plaats je wel een review?quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
WEET IK. Jij mijne ook, maar kan er zo 1 2 3 niet opkomen. Ik zei eerst zoiets en dan moest jij lachen, wat was dat?quote:
M'n beste vriendin.quote:
Nee.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik mee winkelen? Ik weet wel wat voor die 700 jallies.
Doe ik ook wel eens als ik moeilijk stoned benquote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
AHWm'n arme parkiet zit al tien minuten doodstil op z'n stokje.
Ik bedoelde alleen die PI eigenlijk. Maar oké.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik dan iets moet gaan scannen enzo. Maar zal wel kijken of ik de foto nog een keer kan showen.
Doe's een picca van je parkiet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
AHWm'n arme parkiet zit al tien minuten doodstil op z'n stokje.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WEET IK. Jij mijne ook, maar kan er zo 1 2 3 niet opkomen. Ik zei eerst zoiets en dan moest jij lachen, wat was dat?
[..]
M'n beste vriendin.
[..]
Nee.
Kak.quote:
Jij mag hem ook tegen je kringspier houdenquote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef BobbyB het volgende:
Is een zakvibrator wel voor vrouwen eigenlijk?
Ja maar m'n parkiet is niet moeilijk stonedquote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens als ik moeilijk stoned ben.
Ja ga ik nu makenquote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen die PI eigenlijk. Maar oké.
[..]
Doe's een picca van je parkiet.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag hem ook tegen je kringspier houden
Dan verveelt die zich.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar m'n parkiet is niet moeilijk stoned
[..]
Ja ga ik nu maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |