quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Om nog even wat vooroordelen te bevestigen: het was een rooms-katholieke school.![]()
En de leraar was voorDat was die leraar die het ook flikte op mijn middelbare school ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIGGA WUT!quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boh WF, Die vader van jou is wel een stouterd zeg.
Dat is een andere, want deze geeft nog steeds les op de basisschool.quote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was die leraar die het ook flikte op mijn middelbare school ook.
Haha Laki heeft lelijke vriendinnen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zitten twee vrienden van me in die clip. Maar je ziet ze maar 1 seconde ofzo
Die hier flikte hetzelfde, kontje voelen, en ging één maand voor zijn pensioen eruit. Wat een stumperd ben je dan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een andere, want deze geeft nog steeds les op de basisschool.
PWNDquote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die hier flikte hetzelfde, kontje voelen, en ging één maand voor zijn pensioen eruit. Wat een stumperd ben je dan.
Wat voor soort muziek dang?quote:
Doe het dan meteen goed.quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die hier flikte hetzelfde, kontje voelen, en ging één maand voor zijn pensioen eruit. Wat een stumperd ben je dan.
Misschien zijn broer.quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel jammer, was een spange geschiedenisleraar die altijd vrouwen goed op hun plek zette in de les.quote:
Cancer heb nu ook zo'n seksistische geschiedenisleraar.quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel jammer, was een spange geschiedenisleraar die altijd vrouwen goed op hun plek zette in de les.
Nee, deze was meer van "Hey poetsvrouw, doe je poezenalbum eens weg en let eens op wat ik te vertellen heb over die rottende Romeinen".quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Cancer heb nu ook zo'n seksistische geschiedenisleraar.Gelukkig gaat die voorlopig nog niet met pensioen.
Dat zijn de meest spange. Zo een gast die net twee jaar van de middelbare af was en gelijk alweer een stage bij ons had geregeld, was ook echt alleen maar frikandellen aan het halen tijdens de les en afspraakjes aan het regelen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
Wij hadden een leraar die was me een casanova. "Bwoh, ik zou wel eens tussen jouw heuvels willen liggen". En alle meiden met dikke jopen vooraan laten zittenn enzo
.
Na een jaar is die dan ook ontslagen
Gym.quote:
Ja deze ook. Maar dat is eigenlijk met van alles. Zoals negers en gelovigen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, deze was meer van "Hey poetsvrouw, doe je poezenalbum eens weg en let eens op wat ik te vertellen heb over die rottende Romeinen".
Wiskunde.quote:
Niets bijzonders toch.quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja deze ook. Maar dat is eigenlijk met van alles. Zoals negers en gelovigen.
Ja daaromquote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehhe, dat zijn ook aaaallemaal van die pedo's.
Ik zie het al voor me, zo een kutkoter van 6 gaat niet zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net zoals een klootzak als dat je nu bent.
Zo eentje waar iedereen een hekel aan heeft.quote:
Haha, ja, die gast van ons liep door de gang, zag ie een paar vijfde of zesdeklassers ging die even een stukje rennen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehhe, dat zijn ook aaaallemaal van die pedo's.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo een kutkoter van 6 gaat niet zitten.
"GODVERDOMME VIEZE KANKERLIJER, JE GAAT NU OP JE PLAATS ZITTEN OF IK NEUK JE MOEDER HELEMAAL KAPOT JA"
WD baby.quote:
Ratatat remixes zijn leuk, die heb ik net ontdektquote:
Whehe.quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, mijn broertje staat echt als een pure strontmongool op foto's. Mijn kostbare opgebouwde imago.
Da's ook leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Chai het volgende:
Mijn broertje staat in een tijdschrift op de foto als probleemjongere.
Is je broertje die pure wigger?quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Chai het volgende:
Mijn broertje staat in een tijdschrift op de foto als probleemjongere.
quote:
Biggie praatquote:Op maandag 19 april 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
Pa zei me weep nooit een bitch thuis
Eet alleen een pussy als het fris ruikt
Doet die bitch stoer wordt ze misbruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |