HIj zat aan mijn kont ja.quote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
CHai werd jij bevoelt door een leraar toen je 12 was?
Waar van af?quote:
Ja maar als ik dan hoor dat je een mooie volle bips hebt kan ik hem dat niet kwalijk nemen tbh.quote:
Moohhhquote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet jij er ook zo uit zien. Met kousen enzo
.
[ afbeelding ]/
Zo ongeveer.
Heb je laatst naar die serie gekeken op Nederland 2 geloof ik, "De Troon"quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik lijk nog liever op Lindsay Lohan aan de crack.
Was het maar 1827. Kon ik de hele dag mooie jurken dragen
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over mijzelf bij één of andere goedkope, opdringerige breezer.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ze het zelf wil mag het natuurlijk.
Anders moet je het eerst aan haar papa vragen.
Nou kijk als de 17 jarige erg kinderachtig is, is het niet geschikt voor een relatie.quote:
Je kan me nu alsnog boksen hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niceeee, als ik in die klas zat tikte ik hem aan.
Wallen geweest?quote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DANKJEWEL MOZY VOOR DE HOSSELAARTIPS VAN DE WEEK!
Papa van X? Ze wil niet neuken, mag ik jouw toestemming?quote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ze het zelf wil mag het natuurlijk.
Anders moet je het eerst aan haar papa vragen.
Ja, het helpt ook als je een kratje bier voor meneer koopt.quote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Papa van X? Ze wil niet neuken, mag ik jouw toestemming?
Ja, maar het ging over een 17 jarige dame he. Het niveau van een 17 jarige dame ligt doorgaans (bijna) net zo hoog als dat van een 20 jarige man.quote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou kijk als de 17 jarige erg kinderachtig is, is het niet geschikt voor een relatie.
Het was bedoelt als 'grapje'. Dus niet omdat hij er zo graag aan wou zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan hoor dat je een mooie volle bips hebt kan ik hem dat niet kwalijk nemen tbh.
Ah, dus zo is dat bij Chai gegaan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, het helpt ook als je een kratje bier voor meneer koopt.
Ohja, dan mag het inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was bedoelt als 'grapje'. Dus niet omdat hij er zo graag aan wou zitten.
Tenminste dat zei de directeur tegen mij.
Neequote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je laatst naar die serie gekeken op Nederland 2 geloof ik, "De Troon"
Was een zes-delige kostuumdrama over de eerste drie koningen van Nederland. alles zat vol met die kleding, jurken etc
In mijn geval zelfs volwassenerquote:Op maandag 19 april 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar het ging over een 17 jarige dame he. Het niveau van een 17 jarige dame ligt doorgaans (bijna) net zo hoog als dat van een 20 jarige man.
Ik ga het sowieso proberen. Morgen even naar de basisschool hier tegenoverquote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja, dan mag het inderdaad.
Wat een lame kut excuus.
Niet haten. In het weekend lopen we er ook zo bij.quote:
Succes man.quote:Op maandag 19 april 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso proberen. Morgen even naar de basisschool hier tegenover
quote:Op maandag 19 april 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:
Jij bent geen leraar.quote:Op maandag 19 april 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vond het leukquote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel echt mega veel kostuumdrama's op film. Echt heerlijk om te kijken
.
Ik ben geestelijk 14, dus helaas.quote:Op maandag 19 april 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar het ging over een 17 jarige dame he. Het niveau van een 17 jarige dame ligt doorgaans (bijna) net zo hoog als dat van een 20 jarige man.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Schooldocent, zwemleraar, maagdenleraar. Wat is het verschil.
Thanksquote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond het leuk![]()
http://www.nederland2.nl/uitzendinggemist/programma/de-troon/5444
Doe ik eens niet denigrerend over meisjes/vrouwen, kan er niet eens een 14.gif van af.quote:
Ik bedoel dat ie geen directeur heeft die een hand boven z'n hoofd kan houden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Schooldocent, zwemleraar, maagdenleraar. Wat is het verschil.
14.gifquote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik eens niet denigrerend over meisjes/vrouwen, kan er niet eens een 14.gif van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |