Laten we het daar maar op houden jaquote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, jij lurkt gewoon de hele tijd en komt 'toevallig' nét op tijd binnen voor de lapo.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Ik was aan het bellen, heb mijn familie de laatste tijd verwaarloosd.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Waar hebben we het over? Is er al een onderwerp, is het feshun?
het is seksquote:Op maandag 19 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Waar hebben we het over? Is er al een onderwerp, is het feshun?
Ik weet niet wat voor abonnement ze nu heeft, maar bij KPN heb je een "extra" sms-bundel van 1000 smsjes per maand voor 2,50quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan ff geen telefoon meer zien
Zussie komt morgen vanuit Zwolle naar hier met de trein omdat ze met mij op jacht wil naar een verlenging van haar mobiele abonnement en bijpassend leuk toestel en minstens 500 smsjes in een bundel. Alsof ik daar verstand van hebEn elke vijf minuten belt ze weer als ze weer iets anders gezien heeft. Ik denk dat ik haar in zo'n telefoonwinkel naar de balie duw, laat uitleggen wat ze wil en dan maar hopen dat ze haar tevreden kunnen maken
En nu etennnnnnnnnnnnnn!
Ik ben nog even leeg, heb nog geen toon. Maar terwijl ik dit tik zal er vast al een onderwerp zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten tot je de toon zet, komt u maar
quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nog even leeg, heb nog geen toon. Maar terwijl ik dit tik zal er vast al een onderwerp zijn.
quote:
Yep, volledig!quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Dirk, in het vorig topic las ik iets over speedo's en kleurtjes, heb je nou echt al full-on in je zwembroek liggen zonnen gister?
quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoe vaak staat er al een turfje?
quote:Op maandag 19 april 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog steeds ja, wat goed is herhaalt men toch?
+10
Zussie.quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan ff geen telefoon meer zien
Zussie komt morgen vanuit Zwolle naar hier met de trein omdat ze met mij op jacht wil naar een verlenging van haar mobiele abonnement en bijpassend leuk toestel en minstens 500 smsjes in een bundel. Alsof ik daar verstand van hebEn elke vijf minuten belt ze weer als ze weer iets anders gezien heeft. Ik denk dat ik haar in zo'n telefoonwinkel naar de balie duw, laat uitleggen wat ze wil en dan maar hopen dat ze haar tevreden kunnen maken
Smakelijk!quote:En nu etennnnnnnnnnnnnn!
Krijg je een nieuwe pappa?quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, blije moeder, ze heeft plannen om samen te gaan wonen.
In zonde leven! Ma! Wat doe je?
quote:
Da's alleen omdat we een commerciële break hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
JJH je kunt terugkomen hoor, we hebben de fesjon laten rusten![]()
Ik ben met mijn 3e A4 bezig, hoezo?quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoe vaak staat er al een turfje?
+10quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's alleen omdat we een commerciële break hebben.
Ze wil in Zevenaar gaan wonen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Krijg je een nieuwe pappa?![]()
Ach, die kinderlijke afgunst... ze houdt evengoed nog steeds van jou hoor.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Krijg je een nieuwe pappa?![]()
Ach, die kinderlijke afgunst... ze houdt evengoed nog steeds van jou hoor.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar bij het woordje seks en turven net haalde ik het weer even boven ja.
Jammer dat ik geen foto kan maken, dan begreep je het wel
"wat? emigreren zeg je? moet je doen, ja echt! tuurlijk zal ik je missen, maar ik gun het je zo"quote:Op maandag 19 april 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze wil in Zevenaar gaan wonen.Ik reageerde enthousiast, ben niet zo'n moederskindje.
Na met je moeder gebeld te hebben?quote:
Ik op Google Maps kijken voor het appartement wat ze op het oog hebben: He, ik zie een atletiekbaan, water... he en een begraafplaats! Dus we hoeven dan niet zo ver te lopen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"wat? emigreren zeg je? moet je doen, ja echt! tuurlijk zal ik je missen, maar ik gun het je zo"
quote:
Neu, pisces die aan seks denkt en daar een foto van had willen maken. Dat is weer +15, ga je zo door?quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na met je moeder gebeld te hebben?
quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik op Google Maps kijken voor het appartement wat ze op het oog hebben: He, ik zie een atletiekbaan, water... he en een begraafplaats! Dus we hoeven dan niet zo ver te lopen.
Er is trouwens nog plek zat, ik zie nog twee velden leeg.
Zelf reageerde ze minder enthousiast. Ze wordt dan heel nerveus.
Oh dan ken je mijn zus niet, echt... ze belt elke vijf minuten over een telefoon en heeft het er al maaaaaaaanden overquote:Op maandag 19 april 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze komt heul niet voor die telefoon Greysie, ze wilt gewoon ff met der zussie winkelen.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
Ik was ff een stukkie HollandSport aan het kijken.
En je neemt iedere keer op?quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ken je mijn zus niet, echt... ze belt elke vijf minuten over een telefoon en heeft het er al maaaaaaaanden over![]()
Nou, ik hang gewoon niet aan haar. Als ik twee keer uit de achtertuin val, dan sta ik voor haar deur, maar heb haar al twee maanden niet gezien, zoiets.quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ben je wel een vrouwenman, ja toch? Niet de +1 man, maar de gezelligheidskneutert zoals je hier ook tussen meer vrouwen bent
Piscesquote:Op maandag 19 april 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dus een foto van jezelf als je aan seks denkt? Zoek eens heel snel een camera!
Wat is haar probleem dan? Ze heeft toch een telefoon?quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ken je mijn zus niet, echt... ze belt elke vijf minuten over een telefoon en heeft het er al maaaaaaaanden over![]()
Ik zie hier een uitstekende reden om dit forum in de lucht te houdenquote:Op maandag 19 april 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En nee, ik ben live helemaal niet zo'n gezelligheidskneutert.Dit komt door jullie en ben blij dat het een tijdelijk forum is.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit komt door jullie en ben blij dat het een tijdelijk forum is.
Knetter naar Greys toe en ga mee morgenmiddag. Greys heeft er verstand vanquote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is haar probleem dan? Ze heeft toch een telefoon?![]()
Maar je hebt me wel op het idee gebracht om voor mezelf te gaan kijken voor een nieuwe abbo morgen. Met huidige foon. Want die doet het nog prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |