Laten we het daar maar op houden jaquote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, jij lurkt gewoon de hele tijd en komt 'toevallig' nét op tijd binnen voor de lapo.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Ik was aan het bellen, heb mijn familie de laatste tijd verwaarloosd.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Waar hebben we het over? Is er al een onderwerp, is het feshun?
het is seksquote:Op maandag 19 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Waar hebben we het over? Is er al een onderwerp, is het feshun?
Ik weet niet wat voor abonnement ze nu heeft, maar bij KPN heb je een "extra" sms-bundel van 1000 smsjes per maand voor 2,50quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan ff geen telefoon meer zien
Zussie komt morgen vanuit Zwolle naar hier met de trein omdat ze met mij op jacht wil naar een verlenging van haar mobiele abonnement en bijpassend leuk toestel en minstens 500 smsjes in een bundel. Alsof ik daar verstand van hebEn elke vijf minuten belt ze weer als ze weer iets anders gezien heeft. Ik denk dat ik haar in zo'n telefoonwinkel naar de balie duw, laat uitleggen wat ze wil en dan maar hopen dat ze haar tevreden kunnen maken
En nu etennnnnnnnnnnnnn!
Ik ben nog even leeg, heb nog geen toon. Maar terwijl ik dit tik zal er vast al een onderwerp zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten tot je de toon zet, komt u maar
quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nog even leeg, heb nog geen toon. Maar terwijl ik dit tik zal er vast al een onderwerp zijn.
quote:
Yep, volledig!quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Dirk, in het vorig topic las ik iets over speedo's en kleurtjes, heb je nou echt al full-on in je zwembroek liggen zonnen gister?
quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoe vaak staat er al een turfje?
quote:Op maandag 19 april 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog steeds ja, wat goed is herhaalt men toch?
+10
Zussie.quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan ff geen telefoon meer zien
Zussie komt morgen vanuit Zwolle naar hier met de trein omdat ze met mij op jacht wil naar een verlenging van haar mobiele abonnement en bijpassend leuk toestel en minstens 500 smsjes in een bundel. Alsof ik daar verstand van hebEn elke vijf minuten belt ze weer als ze weer iets anders gezien heeft. Ik denk dat ik haar in zo'n telefoonwinkel naar de balie duw, laat uitleggen wat ze wil en dan maar hopen dat ze haar tevreden kunnen maken
Smakelijk!quote:En nu etennnnnnnnnnnnnn!
Krijg je een nieuwe pappa?quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, blije moeder, ze heeft plannen om samen te gaan wonen.
In zonde leven! Ma! Wat doe je?
quote:
Da's alleen omdat we een commerciële break hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
JJH je kunt terugkomen hoor, we hebben de fesjon laten rusten![]()
Ik ben met mijn 3e A4 bezig, hoezo?quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoe vaak staat er al een turfje?
+10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |