Naja hier dumpen ze het altijd bij de buren en 1 enkele keer ook in de schuur. Vind ik op zich wel chillerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja oke, je hebt gelijk! Maar de TNT probeert het vaker de volgende dag nog eens dan het te dumpen bij de buren naar mijn idee.
Jammurrrr dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik google op xtoys+gewonnen kom je gewoon patsboem op dit topic uit.
Tot zover de anonimiteit van BT op Fok voor buurmeisje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik heb mijne ook opgehaald net, maar jezus wat trilt dat dingik word er gewoon bang van.
Hahahah ja hequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik heb mijne ook opgehaald net, maar jezus wat trilt dat dingik word er gewoon bang van.
Je word er niet alleen bang van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hehe maar mis jij ook die opzetstukken of niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, toch welik ga in de juiste mood reviewen, maar voor nu vind ik het een eng ding.
Jup..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe maar mis jij ook die opzetstukken of niet?
Excuses, we hebben per ongeluk de staafmixer uit onze kantine opgestuurd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef x-toys.nl het volgende:
[..]
Excuses, we hebben per ongeluk de staafmixer uit onze kantine opgestuurd.
Hahahaha deze kloon is grappig haha.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef x-toys.nl het volgende:
[..]
Best slordig, dan kan je dat ding maar gedeeltelijk reviewenquote:
[..]
Ah kijk, hier spreekt een ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als die vibo zo gruwelijk trilt lijkt me het missen van de opzetstukken nog niet zo'n ramp.
Voor je het weet ben je door dat ding inwendig zo uitgewoond dat je vriend net zo goed je moeder kan nemen. Fysiek gesproken dan.
hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef x-toys.nl het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me wel hè, het staat letterlijk in de OPquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
![]()
Maar komen die opzetstukken nog dan? Dan kan ik de soep afmaken.
fotosoep?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
![]()
Maar komen die opzetstukken nog dan? Dan kan ik de soep afmaken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
Wat heeft de nep variant te maken met het feit of we die opzetstukken wel of niet krijgen?
Dit is sowieso de echte Hitachi.
Omdat er Hitachi Magic Wand op de verpakking staat en ik weet hoe een neppe eruit ziet en dit is een echtequote:
Naar x-toys? Fok geeft die dingen weg dus Fok moet voor de correcte afhandeling zorgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Tamashii het volgende:
mja net als met uggs worden die dingen feilloos nagemaakt. maar goed, wellicht mailtje sturen naar xtoys?
Nee hoor, er stond in samenwerking met x-toys. Dat betekent dat ze samen verantwoordelijk zijn en aangezien ze door x-toys zijn verstuurd zou het raar zijn om aan fok te vragen waarom er een deel mist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Naar x-toys? Fok geeft die dingen weg dus Fok moet voor de correcte afhandeling zorgen.
Oh ja logisch, want de meeste namaak-merk artikelen worden inderdaad in een spierwitte doos verzonden waar dan in zwarte CAPS op staat: ' LET OP: DIT IS EEN NEPPERD'quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat er Hitachi Magic Wand op de verpakking staat en ik weet hoe een neppe eruit ziet en dit is een echte?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk niet dat die nog komen, ik heb er geen ervaring mee maar eerder heb ik wel gehoord dat xtoys nog wel eens de nepvariant wil opsturen in plaats van de echte die dus 40/50 euro in prijs schilt en volgens mij zitten daar die twee stukken niet bij.
Maar die opzetstukken, Fiets, waar zijn die? Die zitten momenteel toch niet inside you, hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoohoohooohoo
stop es ff zeg...
X-toys stuurt nooit namaak op. We werken al jaren samen met x-toys en altijd is het kwaliteitsspul geweest. En ook nu. Dus je beweringen zijn onjuist.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar die opzetstukken, Fiets, waar zijn die? Die zitten momenteel toch niet inside you, hè?
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat dat wel een aantal keer is voorgekomen. En die mensen hebben boos gemaild, moesten hem terugsturen en kregen toen de nieuwe. Daarnaast kregen ze de retourkosten niet eens vergoed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoohoohooohoo
stop es ff zeg...
X-toys stuurt nooit namaak op. We werken al jaren samen met x-toys en altijd is het kwaliteitsspul geweest. En ook nu. Dus je beweringen zijn onjuist.
Kom eens met bewijs dan, voordat je een bedrijf zwart maakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat dat wel een aantal keer is voorgekomen. En die mensen hebben boos gemaild, moesten hem terugsturen en kregen toen de nieuwe. Daarnaast kregen ze de retourkosten niet eens vergoed.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kom eens met bewijs dan, voordat je een bedrijf zwart maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |