quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ik heb echt soap-voer; het is weer aan voor de laatste keer
Jezuskriebels zegquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ja dat jij zo'n vent aan de haak hebt geslagen..............quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Steve het volgende:
[..].
Gaat lekker hier met al dat 'relatie'gedoe.
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet antwoordenquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef creno het volgende:
Wat Angel en TMM nodig hebben is:
kunnen ze even lekker ontspannen.
Voorspelling: binnenkort is het weer uit.quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat nodig ga hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef creno het volgende:
Wat Angel en TMM nodig hebben is:
kunnen ze even lekker ontspannen.
Says the one mouse to the other.quote:
snap echt niet wat iemand überhaupt met zo'n ding moetquote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nodig ga hebben
Beetje alsof je naar een treinongeluk zit te kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Da's Eriks schuld.quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat jij zo'n vent aan de haak hebt geslagen..............![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Deceit het volgende:
Haha ik weet t, maar dit keer heel anders,
quote:ik woon er dus niet meer en we gaan gewoon afspreken, af en toe er slapen, en als het uit gaat is het voor altijd
quote:Maar ja, d'r zit nog geen verandering in!
Wat jij er van verwacht weet alleen jij, maar wat de rest er van verwacht lijkt me niet zo moeilijk te ontcijferenquote:dus wat ik er van verw8, weet geen mens!
We zitten voor je klaar.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Deceit het volgende:
Jaaaa ik twijfel maar geef het nog een kans blabla en als het uit is ga ik hier weer zeiken!
Dan geef je hem toch aan deceit, voor als ie weer single is...quote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nodig ga hebben
Ja, maar sinds het aan is heb ik mijn handen er van afgetrokken afgehaald. Dus als het uit gaat is het je eigen schuldquote:Op maandag 19 april 2010 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Da's Eriks schuld.
En eerste relatie, en nieuw, en kort, en blablabla..
1.83quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Says the one mouse to the other.
O nee wacht.... jij was helemaal niet zo klein he?
Zo kom je alleen over!
> 1.80 toch?
leeft die nog danquote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een domme koe is die Sarah Palin toch he... en de mensen die haar geweldig vinden
en het daarna weer aanmaken zekerquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Deceit het volgende:
Jaaaa ik twijfel maar geef het nog een kans blabla en als het uit is ga ik hier weer zeiken!
Een TheaterMaMa. Teruglezen als je het wil snappenquote:
Die wordt de eerstvolgende keer gewoon de Republikeinse kandidaat voor het presidentschap... mark my words... om vervolgens compleet kansloos afgeslacht te worden door Obamaquote:
Sinds november/december vorig jaar.quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang zijn Vlarp en Steve een stel dan?
Ok danquote:
Het is mijn beste werk tot nu toequote:
Hmm het vorige topique dus! uitleg in 3 zinnetjes? =]quote:Op maandag 19 april 2010 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een TheaterMaMa. Teruglezen als je het wil snappen.
lijkt me niet dat ze het redquote:Op maandag 19 april 2010 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt de eerstvolgende keer gewoon de Republikeinse kandidaat voor het presidentschap... mark my words... om vervolgens compleet kansloos afgeslacht te worden door Obama
drama, gezeur en soap, dus lees maar niet terugquote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm het vorige topique dus! uitleg in 3 zinnetjes? =]
Ze is bij de Republikeinen veruit het populairst... vraag mij ook niet waarom maar het is echt zoquote:
je doet het goedquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik doe nu ruim acht jaar met mijn.
Doe ik dan iets goed of juist iets fout?
duurt nog wel jaar of 2 voordat het circus weer begint dus er komt nog wel verandering inquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is bij de Republikeinen veruit het populairst... vraag mij ook niet waarom maar het is echt zo
De conclusie was dat Ang3l vond dat TMM zijn cockblocker wasquote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm het vorige topique dus! uitleg in 3 zinnetjes? =]
Wat denk je zelfquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik doe nu ruim acht jaar met mijn.
Doe ik dan iets goed of juist iets fout?
quote:1. cock block
November 11, 2009 Urban Word of the Day
One who prevents another from scoring sexually.
is dat die gast die dagen verdwenen was?quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
goeieavond popjes![]()
De hele dag gevaren.domper: hooikoorts
nee daarvoor ga je maar naar een ander subforumquote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
wtf geen soaps? Dus geen Dynasty meer?
Niet mijn woordenquote:
nicht??quote:
volhouden?? Dat klinkt zo...euh ja...quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het ook al 8 maanden vol met m'n vent... da's ook een record voor me
jaquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat die gast die dagen verdwenen was?
Vond haar uitspraak wel grappig..quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een domme koe is die Sarah Palin toch he... en de mensen die haar geweldig vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
make up sex.quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en het daarna weer aanmaken zeker
Record?quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het ook al 8 maanden vol met m'n vent... da's ook een record voor me
Ja alsof het een task is.quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volhouden?? Dat klinkt zo...euh ja...
Nou ik bedoel dat lang niet zo lullig als dat het er staat.... ik ben heel blij met 'mquote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volhouden?? Dat klinkt zo...euh ja...
quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja alsof het een task is.
Dat is het voor mij niet, ben al jaaaaren dolgelukkig met R.![]()
Goedenmiddag allemaal trouwens
Voor mij wel... ik vond mijn eigen vrijheid altijd nogal belangrijk... dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zowel mijn vrijheid heb en een relatie en dat dat goed gaat...quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Record?Zo énorm lang is 8 maanden niet toch?
De tijd vliegt hier voorbij iig.
nog niet gezienquote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Die reclame van KPN met Albert Verlinden is trouwens![]()
Eigen vrijheid = rondneuken? Of iets anders?quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij wel... ik vond mijn eigen vrijheid altijd nogal belangrijk... dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zowel mijn vrijheid heb en een relatie en dat dat goed gaat...
Misschien dat het juist daarom goed gaat.quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij wel... ik vond mijn eigen vrijheid altijd nogal belangrijk... dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zowel mijn vrijheid heb en een relatie en dat dat goed gaat...
denk meer dat ie niet 24/7 bij vriendlief op de bank zitquote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigen vrijheid = rondneuken? Of iets anders?
Maak een profiel aan in windows voor hem, heb je daar geen last meer vam. Wachtwoord op die van jou natuurlijk, anders logt ie daar alsnog op in.quote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAGH TMM dit is wraak he?!
*logt naast facebook oook Hyves maar uit*
weet ik..quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik bedoel dat lang niet zo lullig als dat het er staat.... ik ben heel blij met 'm
hey darling hoe is hetquote:
Een open relatie werkt voor velen ook.quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, ben niet uitgeweest,quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hey darling hoe is hetmog wat leuks gedaan het weekend
Jullie hebben toch een open relatie.. hoe heet dat ook alweer? best of both worlds...quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja alsof het een task is.
Dat is het voor mij niet, ben al jaaaaren dolgelukkig met R.![]()
Goedenmiddag allemaal trouwens
of helemaal geen relatiequote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een open relatie werkt voor velen ook.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan tijdens een relatie... maar op een bepaald moment voelde het altijd te beklemmend ofzo....quote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigen vrijheid = rondneuken? Of iets anders?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij begin ik de baard in de keel te krijgen...
en sexrelatie dan?quote:
Nou ja, hij slaat (nog) niet over, maar het klinkt voor mezelf wel lager. Morgen filmpje maken, kijken of het op beeld/geluid ook te horen isquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Daar hebben mijn zussen me zo mee gepest
.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij begin ik de baard in de keel te krijgen...
Leuke analogiequote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Er zijn mensen die al jaaaaaren dolgelukkig zijn met hun design keuken, terwijl ze iedere dag buiten de deur eten.
wij hebben een relatie met duidelijke afspraken die echt niet geheel open is, zoals je denktquote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een open relatie.. hoe heet dat ook alweer? best of both worlds...
Yeah, 't is wel snel. Kreeg van de endo een blaadje met gemiddelde tijden. "Deepening of the voice" 6-12 monthsquote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg, van 1 injectie? je zal wel schor worden...
Veel mensen beginnen hun tweede jeugd pas rond hun veertigstequote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, 't is wel snel. Kreeg van de endo een blaadje met gemiddelde tijden. "Deepening of the voice" 6-12 monthsMisschien dat het dan pas echt uitdiept, maar ik heb al zoveel jongens op youtube gevolgd die na twee maanden een jongens-/mannenstem hadden...
Nee, dat klopt ook wel. Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel mensen beginnen hun tweede jeugd pas rond hun veertigste.
Maar je had toch ook al nooit een bijzonder hoge prinsessenstem?
Niet echt van plan. Heb wel het verslag op je blog gelezenquote:Op maandag 19 april 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook wel. Ik vind het wel grappig.
Overigens, ben jij nog van plan om naar Notre Dame de Paris te gaan in Antwerpen? Moet je wel opschietenhttp://www.stadsschouwbur(...)/notre-dame-de-paris
quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[quote]Veel mensen beginnen hun tweede jeugd pas rond hun veertigste.
geef eens een voorbeeldje van een YouTube filmpje danquote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, 't is wel snel. Kreeg van de endo een blaadje met gemiddelde tijden. "Deepening of the voice" 6-12 monthsMisschien dat het dan pas echt uitdiept, maar ik heb al zoveel jongens op youtube gevolgd die na twee maanden een jongens-/mannenstem hadden...
tuurlijk wel, als je frequent met elkaar n***kt, dan is dat ook een soort relatie.quote:
Mja, het is inderdaad wel duur... Ik vond het geld voor onze originele plaatsen ook echt VEEL te veel. Gelukkig konden we naar beneden sneakenquote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt van plan. Heb wel het verslag op je blog gelezen. Moneywise is het allemaal ook een beetje krap allemaal, sinds ik sociaal doe soms
.
ik vind van nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je frequent met elkaar n***kt, dan is dat ook een soort relatie.
Nee, relatie is toch aan jouw kant iets meer open, toch?quote:Op maandag 19 april 2010 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij hebben een relatie met duidelijke afspraken die echt niet geheel open is, zoals je denkt
ben je besodemieterd.quote:Op maandag 19 april 2010 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij ging toch al richting je midlifecrisis
let's agree to disagree.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeldje van een YouTube filmpje dan
Mocht ie willenquote:
waarom zit ie op testosteron? filmpje doet het hier nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een compilatie van een jaar on T, daar kun je het goed op horen. Vooral rond 2:20, 15 weken.
Moet er wel bij zeggen dan jonge jongens sneller het effect merken.
Zelfde reden als ik...quote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zit ie op testosteron? filmpje doet het hier niet
afspraken gelden voor beide kanten, wat een van de twee er mee doet is voor zijn verantwoodelijkheid. En btw hij is er nu dus echt geen behoefte aan een andere open ietsquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, relatie is toch aan jouw kant iets meer open, toch?![]()
nee, voor iedereen is dat verschillend..das waar.
Dank jequote:Op maandag 19 april 2010 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een compilatie van een jaar on T, daar kun je het goed op horen. Vooral rond 2:20, 15 weken.
Moet er wel bij zeggen dan jonge jongens sneller het effect merken.
ik moest ff kutten met die url.. maar hij deed het..quote:
dan zal je er wel om vragen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet besodemieterd worden
Ja, da's het punt van T... dat je mannelijk wordtquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest ff kutten met die url.. maar hij deed het..
Tering! als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dat een jongen was.Jezus, wat een verschil met een jaar geleden..
OMG, ga ik je nog wel herkennen later..
ga je ook een video dagboek bijhouden m.b.t. de veranderingen?quote:Op maandag 19 april 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's het punt van T... dat je mannelijk wordt
have funquote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Nuno_G het volgende:
R. is er dus ik ga me even opknappen en we gaan eten. Ciao tot later
Yep. Ik kan je de link wel sturen, kun je meelezen/kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je ook een video dagboek bijhouden m.b.t. de veranderingen?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Ik kan je de link wel sturen, kun je meelezen/kijken.
don't drink too much..quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Nuno_G het volgende:
R. is er dus ik ga me even opknappen en we gaan eten. Ciao tot later
Sent.quote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mail maar naar mijn gmail... (die met manuel)
Wat houdt je tegen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef Deceit het volgende:
En ik sta weer op t station zoals elke dag.. wil me rijbewijs halen gvd
wel andere dingen bereiden?quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
Mijn rijkunstenheb nu 28 lessen gehad! En nog verre van het opgaan
ben nooit goed in vehicles berijden geweest
thanx!quote:
Oh, da's kut.quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
dit is wel zo fout on so many levels.quote:
Is ie een goede kok?quote:
en nog geen sprake van afrijden? ik vind het trouwens wel erg duur als ik dat zo hoor wat het kost.quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
zo makkelijk dat ie moestquote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit is wel zo fout on so many levels.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef Deceit het volgende:
Ik zei expres berIJden want wist dat ik jullie opmerkingen zou krijgen
Geen Celine vandaag?quote:
9 keer?quote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben pas na 9 keer geslaagd voor mijn rijbewijs... een bonk zenuwen was ik op een gegeven moment...
quote:
ik betaalde 47 gulden per uur. Vond dat toen al een klap geld.quote:Op maandag 19 april 2010 21:09 schreef Deceit het volgende:
Nope geen sprake van afrijden, en kost 42 euro 50 per les ja
Homeopatische middelen om je rijbewijs te halen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik betaalde 47 gulden per uur. Vond dat toen al een klap geld.![]()
sommigen zweren bij homeopatische middelen..
ja, om je rustig te houden o.i.d.quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homeopatische middelen om je rijbewijs te halen?
4 keerquote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
9 keer?heb je uiteindelijk staatsexamen gedaan? Ik weet niet of dat nog bestaat.
zenuwpeesquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk laat ik mike eens voor zijn met foute opmerkingen
quote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij vind ze misschien niet fout
Geen ideequote:Op maandag 19 april 2010 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
@thaErik... jij bent moderator... vraagje...
ik ben op zoek naar het topic awkward family photos, maar in de zoekfuncties geeft ie niets aan. Betekent dat het topic verwijderd is?
Dat was een leuk autootje geweest jaquote:Op maandag 19 april 2010 21:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zenuwpeeshad je zeker klauwen vol met geld gekost. maar goed, je hebt 'em.
het leven gaat snel tegenwoordigquote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef Stroekie het volgende:
wat een haast
quote:
jaaa zeg!!quote:
thanx!quote:Op maandag 19 april 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou niet te veel vertrouwen hebben in de search
. Als je weet in welk subforum het stond dan kan je het daar misschien in het feedbacktopic vragen of de moderators daar het weten.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was een leuk autootje geweest ja
quote:Op maandag 19 april 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het leven gaat snel tegenwoordig
a pity-fuck??!!quote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaa zeg!!
wees blij dat ik eens een pittyfuck aan jou schenk!
nog eisen stellen ook?
Oh.. ik had deze gemist. Maar jullie zijn welkom hoorquote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warming
en dan horror of comedy. geen drama's.
Misschien kunnen we daar geld op in gaan zetten?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Voorspelling: binnenkort is het weer uit.
Sent.quote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef creno het volgende:
hee won, kun je me een pm sturen, ik wil het ook wel volgen.
Dat kereltje was wel cute btw...
hihi, hallo shatzquote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a pity-fuck??!!![]()
hallo, ik heb meer invoer dan de haven.![]()
o nee.![]()
hoe is het jongen?
Lekker he, zo'n trainingsvrije dagquote:
Ik zou ook wel een pm lustenquote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sent.
Ik volg Skye met plezier ja, hij is altijd zo upbeat. Sommige van die jongens hebben alleen maar depri filmpjes, da's niet zo leuk om te kijken.
gebroken?quote:
ik geef het twee maanden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar geld op in gaan zetten?
Eet smakelijkquote:
met vleierij krijg je alles gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
hihi, hallo shatz![]()
nu ik jou spreek gaat t stukken beter!
en daar?
te lang en te veelquote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik geef het twee maanden.en zet in 30 dollars..
quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja mieke we zijn bejaard en afgeschreven
Heerlijkquote:
Nee, tis gewoon een vrouw. Er zijn vele highschoolfoto's te vinden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef creno het volgende:
tnx won.
Nu jij daar zo mee bezig bent he, kun jij me vertellen of Lady Gaga nou wel of geen omgebouwde man is ?
Als ik haar zo zie, dan zie ik daar toch ook iets van Kelly en Dana International in.
o, ik bedoel euro'squote:
Wat een verschil inderdaad!quote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tering! als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dat een jongen was.Jezus, wat een verschil met een jaar geleden..
Zijn et pillen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Zo, en nu even naar de pharmacy om mijn potje T te halen![]()
Hey Wondy.... de jongen in het filmpje geeft zelf aan dat hij wel gedeeltes van zichzelf verliest, of iig dat ze flink veranderen. Hoe sta jij daar tegenover? En Brad?quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Zo, en nu even naar de pharmacy om mijn potje T te halen![]()
Yup, een oude Corsa waar ik al 7 jaar mee rondtuf... ooit gekocht voor een paar honderd euroquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal ik afgeschreven en afgelikt weer door elkaar
Gaat ie bij jou ook altijd op?quote:
o dan heb je je geld er bijna uit!quote:Op maandag 19 april 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, een oude Corsa waar ik al 7 jaar mee rondtuf... ooit gekocht voor een paar honderd euro
quote:
heilig boontjequote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
zoveel fuckbuddies heb ik nou ook weer niet gehad. (you know, in de kast and shit)
jij met je glazenkastquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
zoveel fuckbuddies heb ik nou ook weer niet gehad. (you know, in de kast and shit)
Met een camera erbij is het geen FB, maar gewoon 'werk' ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Hee peter, heb jij na je wortelkanaalbehandeling nog pijn gehad ? ik namelijk wel, en ben vandaag terug gegaan, al had ik nu dus geen pijn meer, alleen wat gevoelig bij koude lucht en water, en nu heeft de tandarts er fluoride tussen gespoten. Hij zei dat het zou komen doordat de zwelling was vermindert ofzo.quote:
Dat hoeft ook nie... D'r zit geen verschil tussen afgelikt worden door 100 man of 100 keer afgelikt door 1 man... hoe dan ook ben je 100x afgelikt...quote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en toch wil je me niet zien...quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met vleierij krijg je alles gedaan.![]()
daar? ik ben nog steeds in Nederland. Ik probeer einde deze week te vliegen. Tis zo'n chaos nu.
ahh, een grote zak.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb hem dichtgedaan en terug in de kast gelegd. Als het zo'n kleinere sensations-zak was dan waarschijnlijk wel.
Ik ookquote:
No i am telling the truth.quote:
Weet je nog dat we ooit zwarte chips haddenquote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
maar ze zijn niet zo lekker (croky hula hoops bbq)
Ik mocht het al spreiden over 4 behandelingen, met tussendoor wel pijn (maar de tandarts belde zelf nog op om te vragen of het ging!), 1: boren, open leggen, ontsteking er uit laten gaan.. 2: schoonspoelen en alleen stiften vullen, 3: helemaal afvullen. 4: mondhygiëniste alles er omheen nog schoonmaken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hee peter, heb jij na je wortelkanaalbehandeling nog pijn gehad ? ik namelijk wel, en ben vandaag terug gegaan, al had ik nu dus geen pijn meer, alleen wat gevoelig bij koude lucht en water, en nu heeft de tandarts er fluoride tussen gespoten. Hij zei dat het zou komen doordat de zwelling was vermindert ofzo.
Maar dat heb ik nooit gedaan. Mijn werk bestond uit het regelen van alles en nog wat. Het had net zo goed mainstream kunnen zijn, dat betekent niet dat ik erin speel.quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Met een camera erbij is het geen FB, maar gewoon 'werk' ?
als dat niet zo is, sue that bitch.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hee peter, heb jij na je wortelkanaalbehandeling nog pijn gehad ? ik namelijk wel, en ben vandaag terug gegaan, al had ik nu dus geen pijn meer, alleen wat gevoelig bij koude lucht en water, en nu heeft de tandarts er fluoride tussen gespoten. Hij zei dat het zou komen doordat de zwelling was vermindert ofzo.
Werk.. fluff-boyquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nooit gedaan. Mijn werk bestond uit het regelen van alles en nog wat. Het had net zo goed mainstream kunnen zijn, dat betekent niet dat ik erin speel.
You only hear what u wanna... Lisa Loeb
Die heb ik nog steedsquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je nog dat we ooit zwarte chips hadden?
quote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nie... D'r zit geen verschil tussen afgelikt worden door 100 man of 100 keer afgelikt door 1 man... hoe dan ook ben je 100x afgelikt...
You saaaaaaaaaaay..............quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nooit gedaan. Mijn werk bestond uit het regelen van alles en nog wat. Het had net zo goed mainstream kunnen zijn, dat betekent niet dat ik erin speel.
You only hear what u wanna... Lisa Loeb
pot.ketel.zwart.quote:
O_I !quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef Peter het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor een G_E-poll?
ben je besodermieterd.quote:
we zien niets.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodermieterd.alhoewel wij weinig gebruik van maakten. maar dat is sowieso normaal in gayporn.
omg u know the song?quote:
jij was toch half uit de kast?quote:
Laat die panty maar aan hoorquote:
en wat is het onderwerp? chips? ik vind die sea salt wel lekker...quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef Peter het volgende:
Oe, een nieuwe, wie pakt hem als eerste ?quote:
gewoon een gangbang... zal em leren.. hij is jong, hij moet nog leren..quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
Oe, een nieuwe, wie pakt hem als eerste ?
volgens mij is ie hetroquote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:
maw: strak.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan heb je je geld er bijna uit!![]()
komt ie nog wel door de APK, zo'n oude barrel?
Wel een minderwaardig soort verderfelijk mens.quote:
i call it bullshit..quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar ik weet dat de deur openstaat en jij denkt dat jouw deur nog dicht is
ben je verdwaald hier?quote:
ja, en? geloof me. sommige hetero's lusten er ook pap van. Willen experimenteren and shit. i should know.quote:
alle chips van kettle is yam yamquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat is het onderwerp? chips? ik vind die sea salt wel lekker...
geen idee of mn ouders het wetenquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i call it bullshit..![]()
ja, maar jouw ouders weten het toch niet en vrienden toch wel?
Nee, een olie-emulsie die ik moet injecteren in een spier. Dat spul is alleen nogal duur, merkte ik net, dus eens even kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen.quote:
Die jongen in het filmpje is een "echte". Ik niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Wondy.... de jongen in het filmpje geeft zelf aan dat hij wel gedeeltes van zichzelf verliest, of iig dat ze flink veranderen. Hoe sta jij daar tegenover? En Brad?
Kort verhaal: ik word een jongetjequote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Wonderer, zou je in een notedop even kunnen melden wat dit allemaal inhoudt waar je mee bezig bent... ik heb denk ik maar een heel klein deel meegekregen omdat ik hier nog niet zo lang post
Het zal wel een kloon zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
ja das waar. Ken het nog uit mijn tijd van dat ik Pfeiffer had. Ik at alles. Was toen ook flink aangekomen.quote:
Waarover?quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef Peter het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee of mn ouders het weten
zoals iedereen in het begin.quote:
iedereen waar ik mee omga weet het dusquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar je vrienden weten het wel. Althans sommigen, toch?
dus ik kan net zo goed tegen jou zeggen: glazenkast.![]()
Dus net zoals ik, 1 been eruit. LOL
dan mag hetquote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik wou alleen even buurten, niet rellen
ik hoor net dat je nog gebruik kan maken van de sloopregeling.quote:
moet je alles zelf betalen? beware of the cheap shit...quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[quote]Nee, een olie-emulsie die ik moet injecteren in een spier. Dat spul is alleen nogal duur, merkte ik net, dus eens even kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen.
quote:Kort verhaal: ik word een jongetje
buurten kan altijd, je bent niet de eerste.quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik wou alleen even buurten, niet rellen
o echt waar? dan ben je nog verder dan dat ik ben.quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen waar ik mee omga weet het dus
Yeah, maar $108 is een beetje veel als een vriend in een andere staat er $30 voor betaaldequote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je alles zelf betalen? beware of the cheap shit...
[..]
wel je nieuwe birthday noteren..
Ik had helemaal niet in de gaten dat jij als vrouw geboren bentquote:
waarom zou ik het hun 'moeten' vertellen dan, ze weten het denk ik toch alquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt waar? dan ben je nog verder dan dat ik ben.![]()
waarom vertel je je ouders en broers het dan niet?
dat is wel een enorm prijsverschilquote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar $108 is een beetje veel als een vriend in een andere staat er $30 voor betaalde
jezus, wat een verschil.quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar $108 is een beetje veel als een vriend in een andere staat er $30 voor betaalde
mijn ideequote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zou ik het hun 'moeten' vertellen dan, ze weten het denk ik toch al
hoe oud was je toen?quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat ik het mijn ouders vertelde... da's de langste zondag van mijn leven geweest geloof ik
maar jij denkt dat je hier nog diep in de kast zit maar je hebt niet door dat die eigenlijk van glas isquote:
Da's het handigst denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet in de gaten dat jij als vrouw geboren bent
Oh ja, ik vond dat hier ook zo'n ongemakkelijk en beschamend gesprekquote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat ik het mijn ouders vertelde... da's de langste zondag van mijn leven geweest geloof ik
je bedoelt met 'hier' Nederland? Ik denk dat het net zo is als jij met je ouders, als ik het er niet over heb, dan bestaat het niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij denkt dat je hier nog diep in de kast zit maar je hebt niet door dat die eigenlijk van glas is
met je ouders?quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, ik vond dat hier ook zo'n ongemakkelijk en beschamend gesprek.
dat was 3 jaar geleden... ik was laatquote:
Dus toch 40+!quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp niet zo goed waarom mensen het woord afgelikt gebruiken. Lijkt wel een vorm van jealousy. Ik bedoel niet dat jij dat in die context zegt, maar ik vraag me dat af nu in het algemeen.
en ja, 100 keer?? ik ben 15 jaar ouder dan dat jij bent. geloof ik
Ik was 17quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was 3 jaar geleden... ik was laat
Je valt in herhalingquote:
o nee, xag nu pas je geboortedatum. ik bedoel dus 7 jaar.quote:
Dat klinkt echt onwijs viesquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een olie-emulsie die ik moet injecteren in een spier. Dat spul is alleen nogal duur, merkte ik net, dus eens even kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen.
Nee, Nee, Nee Mike'je, nu niet terugkrabbelen he!quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, xag nu pas je geboortedatum. ik bedoel dus 7 jaar.
o die foto...had ik em hier al eerder gepost?quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je valt in herhaling
Of is dat je nieuwe tattoo en wil je em erg trots aan ons showen
worden we oud?quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die foto...had ik em hier al eerder gepost?![]()
pics or it didnt happenquote:mijn nieuwe tattoo?? hello, ik heb een sixpack, geen kratje...
Hoezo dat?quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was 3 jaar geleden... ik was laat
40+ he... heeft ie net zelf toegegevenquote:
Omdat ik nu 30 ben... meestal zijn mensen er vroeger bijquote:
dat heeft ie al vermeld. dementie?quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat klinkt echt onwijs vies
Moet je dat zelf betalen?
Nee... i'm pulling a Mike... Ik las niet voldoende terugquote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heeft ie al vermeld. dementie?
Ja nee dat snap ikquote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik nu 30 ben... meestal zijn mensen er vroeger bij
toegegeven? like hell. ik ben van september '75quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
40+ he... heeft ie net zelf toegegeven
botoxquote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toegegeven? like hell. ik ben van september '75![]()
Trouwens, er zijn een paar fokkers die me hebben gezien, dus die vlieger gaat niet op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |