quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ik heb echt soap-voer; het is weer aan voor de laatste keer
Jezuskriebels zegquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ja dat jij zo'n vent aan de haak hebt geslagen..............quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Steve het volgende:
[..].
Gaat lekker hier met al dat 'relatie'gedoe.
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet antwoordenquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef creno het volgende:
Wat Angel en TMM nodig hebben is:
kunnen ze even lekker ontspannen.
Voorspelling: binnenkort is het weer uit.quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat nodig ga hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef creno het volgende:
Wat Angel en TMM nodig hebben is:
kunnen ze even lekker ontspannen.
Says the one mouse to the other.quote:
snap echt niet wat iemand überhaupt met zo'n ding moetquote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nodig ga hebben
Beetje alsof je naar een treinongeluk zit te kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Da's Eriks schuld.quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat jij zo'n vent aan de haak hebt geslagen..............![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Deceit het volgende:
Haha ik weet t, maar dit keer heel anders,
quote:ik woon er dus niet meer en we gaan gewoon afspreken, af en toe er slapen, en als het uit gaat is het voor altijd
quote:Maar ja, d'r zit nog geen verandering in!
Wat jij er van verwacht weet alleen jij, maar wat de rest er van verwacht lijkt me niet zo moeilijk te ontcijferenquote:dus wat ik er van verw8, weet geen mens!
We zitten voor je klaar.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Deceit het volgende:
Jaaaa ik twijfel maar geef het nog een kans blabla en als het uit is ga ik hier weer zeiken!
Dan geef je hem toch aan deceit, voor als ie weer single is...quote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nodig ga hebben
Ja, maar sinds het aan is heb ik mijn handen er van afgetrokken afgehaald. Dus als het uit gaat is het je eigen schuldquote:Op maandag 19 april 2010 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Da's Eriks schuld.
En eerste relatie, en nieuw, en kort, en blablabla..
1.83quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Says the one mouse to the other.
O nee wacht.... jij was helemaal niet zo klein he?
Zo kom je alleen over!
> 1.80 toch?
leeft die nog danquote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een domme koe is die Sarah Palin toch he... en de mensen die haar geweldig vinden
en het daarna weer aanmaken zekerquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Deceit het volgende:
Jaaaa ik twijfel maar geef het nog een kans blabla en als het uit is ga ik hier weer zeiken!
Een TheaterMaMa. Teruglezen als je het wil snappenquote:
Die wordt de eerstvolgende keer gewoon de Republikeinse kandidaat voor het presidentschap... mark my words... om vervolgens compleet kansloos afgeslacht te worden door Obamaquote:
Sinds november/december vorig jaar.quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang zijn Vlarp en Steve een stel dan?
Ok danquote:
Het is mijn beste werk tot nu toequote:
Hmm het vorige topique dus! uitleg in 3 zinnetjes? =]quote:Op maandag 19 april 2010 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een TheaterMaMa. Teruglezen als je het wil snappen.
lijkt me niet dat ze het redquote:Op maandag 19 april 2010 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt de eerstvolgende keer gewoon de Republikeinse kandidaat voor het presidentschap... mark my words... om vervolgens compleet kansloos afgeslacht te worden door Obama
drama, gezeur en soap, dus lees maar niet terugquote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm het vorige topique dus! uitleg in 3 zinnetjes? =]
Ze is bij de Republikeinen veruit het populairst... vraag mij ook niet waarom maar het is echt zoquote:
je doet het goedquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik doe nu ruim acht jaar met mijn.
Doe ik dan iets goed of juist iets fout?
duurt nog wel jaar of 2 voordat het circus weer begint dus er komt nog wel verandering inquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is bij de Republikeinen veruit het populairst... vraag mij ook niet waarom maar het is echt zo
De conclusie was dat Ang3l vond dat TMM zijn cockblocker wasquote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm het vorige topique dus! uitleg in 3 zinnetjes? =]
Wat denk je zelfquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik doe nu ruim acht jaar met mijn.
Doe ik dan iets goed of juist iets fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |