Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt nietquote:
Kennelijk druk onder die steenquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net het toepje aangeklikt en ken hem echt niet
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijnquote:
We komen af en toe wel glurenquote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zienquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Oudje Ik kan hier nog steeds om lachen
Dit is beter.. en ja dit is ook kip roken![]()
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
Ik weet het met spelfouten ook enz..quote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is hier ergens een topic over, de meest afzichtelijke kun je daar zien
Dat is echt een lelijke tattooquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?quote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik geloof dat ik binnenkort maar helemaal onder die steen verdwijn
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rondquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Dit is binnen wereldquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je sluit je helemaal af voor de buitenwereld?
En wij dan?![]()
Ja precies, dat is ergquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is .. En nu loopt ie met zo'n gedrocht rond
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Ja sorry was meer een reactie op een prive ietsquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent erg vaak onduidelijk moet ik zeggen
Ik denk dat die tattoo ook van na het overlijden isquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zure is denk ik dat de dame in questie overleden is ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |