Hey doe rustig aan hoor meis doe ik ook zware dag gehad haha pfff vertel je later wel meer moet nu eerst de kids van school halen doeidoeiiquote:
Als je nou mag kiezen 4e worden of 5e en je hebt allebei Europees voetbal , alleen met 4e help je 020 aan de titel en met 5e niet ?quote:Op maandag 19 april 2010 18:17 schreef Samael het volgende:
Als Feyenoordfan ben ik het hier mee eens. Maar goed er zijn wel meer kleine groepen die het verpesten voor de meerderheid. Dit keer is er tenminste wel gerechtigheid
hopen voor zoiets is één ding, als een mongool het veld op stormen en vanalles eisen slaat werkelijk nergens opquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als je nou mag kiezen 4e worden of 5e en je hebt allebei Europees voetbal , alleen met 4e help je 020 aan de titel en met 5e niet ?
Makkelijke keuze hoor
Als je 4e wordt heb je toch een voorronde minder te voetballen? En verder, tja... leuk johquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als je nou mag kiezen 4e worden of 5e en je hebt allebei Europees voetbal , alleen met 4e help je 020 aan de titel en met 5e niet ?
Makkelijke keuze hoor
Óf 2 wedstrijden extra te spelen met de bijbehorende inkomstenquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als je 4e wordt heb je toch een voorronde minder te voetballen? En verder, tja... leuk joh
Volgens mij doelt TS daar niet op . Het is hem schijnbaar te doen om het feit dat er mensen zijn die -020 de titel niet gunnen .quote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef Samael het volgende:
[..]
hopen voor zoiets is één ding, als een mongool het veld op stormen en vanalles eisen slaat werkelijk nergens op
Het is ten eerste lang niet zo triest als opzettelijk verliezen, en ten tweede heeft Ajax helemaal niet gezegd dat ze dat gaan doen. Martin Jol heeft na een vraag van een journalist gezegd dat ze dat "misschien wel moeten doen". Het lijkt mij persoonlijk vrij sterk dat dat gebeurt, een club die in de schulden zit kan zoiets niet maken.quote:
Lekker oude koeien uit de sloot halenquote:
Idd triest, maar dit heeft er nu even niks mee te maken ? Overigs was dit in 2004quote:
En als diezelfde club vervolgens de titel pakt en CL gaat spelen ipv voorronde ?quote:Op maandag 19 april 2010 18:35 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Het is ten eerste lang niet zo triest als opzettelijk verliezen, en ten tweede heeft Ajax helemaal niet gezegd dat ze dat gaan doen. Martin Jol heeft na een vraag van een journalist gezegd dat ze dat "misschien wel moeten doen". Het lijkt mij persoonlijk vrij sterk dat dat gebeurt, een club die in de schulden zit kan zoiets niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |