abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80508146
Goedemorgen!

Volgens mij had ik Syrena nog niet gefeliciteerd met haar nieuwe baan. Bij deze!!

Brinta op, naar werk
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80508362
Ik heb nu een BMI van 27,7 en het gaat naar beneden

Misschien over een paar weken hier verder

* Of op beide topicreeksen verder posten
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:14:40 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80508482
Goedemorgen .
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 07:34 schreef Phaidra het volgende:

Volgens mij had ik Syrena nog niet gefeliciteerd met haar nieuwe baan. Bij deze!!

Ik ook niet . Gefeliciteerd Syrena!

Ik ga zo weer naar school en ik heb echt geen zin . Maar dat trekt wel weg straks.
Niet meer actief op Fok!
pi_80508608
Goedemorgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80508808
Oh, ik ben al 2 plaatsen gestegen voor dat huisje, ik sta nu 17e. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:44:56 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80508905
good meuning!
Kwak
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:45:11 #182
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80508908
Goedemorgen!

Resultaat gisteren:
O: 2 boterhammen met 30+ kaas
S: 40 min fietsen
O: 500 ml vifit light
T: 2 cappuccino
L: 3 crackers met roomkaas en avocado en 1 sinaasappel
T: 1 Banaan
T: Bakje optimel yoghurt
T: 1 sinaasappel.
S: 30 min fietsen
D: Ceaser salade
T: 2 koffieleutjes

Planning vandaag:
O: Krentenbol met boter
O: vifit light 500 ml
T: 1 sinaasappel
L: 4 crackers met roomkaas
D: Salade
S: 40/50 min fietsen
S: 1 uur dansen
S: Naar huis fietsen (20 min)

Wat is avocado vet en calorierijk zeg Dat wist ik echt niet

Zitten jullie hier trouwens om af te vallen, advies te krijgen, of op gewicht te blijven? Of zijn jullie blijven hangen door de gezelligheid?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:49:46 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80508982
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!

Resultaat gisteren:
O: 2 boterhammen met 30+ kaas
S: 40 min fietsen
O: 500 ml vifit light
L: 3 crackers met roomkaas en avocado en 1 sinaasappel
T: 1 Banaan
T: Bakje optimel yoghurt
T: 1 sinaasappel.
D: Ceaser salade
T: 2 koffieleutjes
dat vind ik echt heel weinig eigenlijk. avocado zijnn overigens wel gezonde vetten. gewoon niet té vaak nemen, maar in zo'n mager lijstje (veel fruit, heel weinig boterhammen, geen normaal diner) kan het makkelijk
quote:
Planning vandaag:
O: Krentenbol met boter
O: vifit light 500 ml
L: 4 crackers met roomkaas
D: Salade
S: 40/50 min fietsen
S: 1 uur dansen
S: Naar huis fietsen (20 min)
2 crackers is 1 boterham. je eet dus maar 2 boterhammen, een krentenbol, een salade en 2 stuks fruit en wat zuivel op een dag, met nog sport erbij ook....
quote:
Zitten jullie hier trouwens om af te vallen, advies te krijgen, of op gewicht te blijven? Of zijn jullie blijven hangen door de gezelligheid?
een combinatie van al die dingen ik zit nog op een bmi van 38 maar post hier lekker mee. we geven commentaar op eetlijstjes als mensen ongezond of teveel of te weinig eten, en kletsen over alles en niks
Kwak
pi_80509024
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: boterham met kaas
T: citroenyoghurt
D: onbekend Nasi met satehsaus, augurken en gebakken ei

Planning voor vandaag:
O: kliekje spinazietaart
T: tomaatjes
L: kliekje nasi
T: tomaatjes
T: kliekje nasi
D: onbekend
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:00:51 #185
220609 Nouk84
pi_80509189
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:49 schreef kwakz0r het volgende:
dat vind ik echt heel weinig eigenlijk. avocado zijnn overigens wel gezonde vetten. gewoon niet té vaak nemen, maar in zo'n mager lijstje (veel fruit, heel weinig boterhammen, geen normaal diner) kan het makkelijk
Ik had ook nog 2 boterhammen bij mijn avondeten, bedenk ik me net. Ingevuld op voedingscentrum en kwam op 1850 calorieën. Niet slecht, dacht ik.... Hoe zou je mij adviseren meer te eten?
quote:
2 crackers is 1 boterham. je eet dus maar 2 boterhammen, een krentenbol, een salade en 2 stuks fruit en wat zuivel op een dag, met nog sport erbij ook....
De crackers die ik eet zijn 66 kcal, dus niet heel veel minder dan een boterham Heb je advies voor mij wat ik er meer bij kan eten?
quote:
een combinatie van al die dingen ik zit nog op een bmi van 38 maar post hier lekker mee. we geven commentaar op eetlijstjes als mensen ongezond of teveel of te weinig eten, en kletsen over alles en niks
Gezellig, dat dacht ik al
pi_80509243
Goedemorgen

Ook maar mijn planning voor vandaag hier neerzetten:
O: Volkoren boterham met sandwichspread
T: tomaat, stuk komkommer
T: boterham pate
L:3 boterhammen pate
T: restje broccoli van gisterenavond + bleekselderij
T: banaan
D: wraps met kip, paprika, sla, komkommer en sausje van griekse yoghurt met komijn

Realiseerde me trouwens dat ik me helemaal niet had voorgesteld. Ik ben dus Quinazoline, ben aan het promoveren bij de grootste lampenfabriek in het land en de technische universiteit in het westen. Heb tot een paar jaar geleden nooit gesport en veel gegeten en ben toen door te gaan sporten en regelmatig te gaan eten afgevallen van 75 tot 65 kg. Nu weeg ik weer 67 en is het tijd om weer op te gaan letten en misschien zelfs nog wat verder af te vallen, want met mijn 1.62m ik 65 nog net een BMI boven de 25.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80509415
Goedemorgen allemaal!

Geen zon

Ik ga zo naar de markt, iemand nog tips voor lekkere & gezonde groentjes?
- broccoli
- sla
- radijs
- courgette
- paprika
- komkommer

Oh en P.F:, ik vind je trui echt heel leuk! Heb er vroeger ook zo één gehad
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:03 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen

Realiseerde me trouwens dat ik me helemaal niet had voorgesteld. Ik ben dus Quinazoline, ben aan het promoveren bij de grootste lampenfabriek in het land en de technische universiteit in het westen. Heb tot een paar jaar geleden nooit gesport en veel gegeten en ben toen door te gaan sporten en regelmatig te gaan eten afgevallen van 75 tot 65 kg. Nu weeg ik weer 67 en is het tijd om weer op te gaan letten en misschien zelfs nog wat verder af te vallen, want met mijn 1.62m ik 65 nog net een BMI boven de 25.
Supergoed! hoe lang heb je over die 10 kilo gedaan?
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:17:13 #188
220609 Nouk84
pi_80509596
quote:
Goedemorgen

D: wraps met kip, paprika, sla, komkommer en sausje van griekse yoghurt met komijn

Welkom Wat goed dat je zoveel al bent afgevallen en dat je nu de motivatie weer hebt gevonden om te gaan sporten en gezond eten. Ik moet mezelf nog echt aanleren dat vol te houden (bij 2 kilo aankomen dacht ik altijd; ach, het is maar 2 kilo... En dan is het ineens bijna 20 )
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:20:06 #189
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80509660
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik had ook nog 2 boterhammen bij mijn avondeten, bedenk ik me net. Ingevuld op voedingscentrum en kwam op 1850 calorieën. Niet slecht, dacht ik.... Hoe zou je mij adviseren meer te eten?
[..]

De crackers die ik eet zijn 66 kcal, dus niet heel veel minder dan een boterham Heb je advies voor mij wat ik er meer bij kan eten?
[..]

Gezellig, dat dacht ik al
1850, echt? ik zou t lager hebben ingeschat - had je erg veel avocado? met 1850 is niks mis....
ik eet dagelijks 5 a 6 boterhammen, en avondeten (AGV/pasta/rijst), rauwkost en fruit, en kom daarmee aan 1700 dus vandaar dat je lijstje me magertjes leek...

wel uitkijken met de salades: sla is een nitraatrijke groente en volgens mij moet je dat liever niet echt elke dag eten...
Kwak
pi_80509700
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe zou je mij adviseren meer te eten?
Ik denk dat je vooral gezondere keuzes zou kunnen maken.
Waarom Fivit en niet gewone yoghurt bijvoorbeeld?
En waarom roomkaas en krentenbollen?
En ik zie geen groente.
Sla zit niet zoveel in en je mag eigenlijk maar twee keer in de week nitraatrijke groente eten en spinazie of andijvie is dan een veel betere keus.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:24:22 #191
220609 Nouk84
pi_80509768
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:20 schreef kwakz0r het volgende:
1850, echt? ik zou t lager hebben ingeschat - had je erg veel avocado? met 1850 is niks mis....
ik eet dagelijks 5 a 6 boterhammen, en avondeten (AGV/pasta/rijst), rauwkost en fruit, en kom daarmee aan 1700 dus vandaar dat je lijstje me magertjes leek...

wel uitkijken met de salades: sla is een nitraatrijke groente en volgens mij moet je dat liever niet echt elke dag eten...
Ja, ik had 1 hele avocado, omdat je het niet kunt bewaren Dat dacht ik al, dat 1850 best goed te doen was.

Salade vind ik heerlijk, en eet het wel te vaak inderdaad. Vind het makkelijk om op die manier aan mijn 200gr groenten te komen. Eet het niet altijd als avondeten, maar wel bij mijn lunch. Op maandag en dinsdag wel vaak als avondeten ivm dansen waar ik gelijk uit mijn werk naartoe ga. Vorige week ging ik ook gelijk, zonder te eten, op de fiets en toen werd ik tijdens het dansen niet blij
pi_80509787
Lijstje:

O: 2x geroosterd volkoren brood, 1 met eiersalade, 1 met boter en jam
L: 2x geroosterd brood met filet americain, tomaten/ui/basilicum-salade
T: aardbeien en meloen
S: hardlopen, hoewel ik gisteren ook al ben geweest, maar morgen en overmorgen komt het er niet van.
T: wodka, light chips of nootjes
D: Toscaanse schijf en gemengde groene salade met kaas/ui/tomaat/ei
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:25:46 #193
220609 Nouk84
pi_80509803
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk dat je vooral gezondere keuzes zou kunnen maken.
Waarom Fivit en niet gewone yoghurt bijvoorbeeld?
En waarom roomkaas en krentenbollen?
En ik zie geen groente.
Sla zit niet zoveel in en je mag eigenlijk maar twee keer in de week nitraatrijke groente eten en spinazie of andijvie is dan een veel betere keus.
Vifit is makkelijk op mijn werk, drinkyoghurt Light roomkaas, vind dat lekker(en eet het niet vaak). Krentenbollen omdat we dat toevallig in huis hadden. Ik wil niet doorslaan in 'gezonde' keuzes, omdat ik dan alleen nog maar dat wil eten. Ik wil mezelf bewijzen dat ik op deze manier lekker kan eten en kan afvallen. In plaats van als een malle gezond en light te eten en dat weer te laten varen over een tijdje. Ik ken mezelf, ik kan doorslaan. Als ik wél blijf eten wat ik lekker vind, dan heb ik het idee dat ik die kans aanzienlijk verklein. Sterker nog, ik weet het zeker.

Zoals ik zei, op maandag en dinsdag heb ik geen tijd om te koken, dus eet ik een salade.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:27:07 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80509835
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ja, ik had 1 hele avocado, omdat je het niet kunt bewaren Dat dacht ik al, dat 1850 best goed te doen was.

Salade vind ik heerlijk, en eet het wel te vaak inderdaad. Vind het makkelijk om op die manier aan mijn 200gr groenten te komen. Eet het niet altijd als avondeten, maar wel bij mijn lunch. Op maandag en dinsdag wel vaak als avondeten ivm dansen waar ik gelijk uit mijn werk naartoe ga. Vorige week ging ik ook gelijk, zonder te eten, op de fiets en toen werd ik tijdens het dansen niet blij
t jammere van sla is dat 200 gram sla niet echt als 200 gram groente telt, qua voedingsstoffen.
van de week op dietetiek weer eraan herinnerd dat je qua groente ivm de voedingsstoffen het beste kan varieren in kleur - dus witte, rood/oranje/gele/groene/paarse gorentes combineren en afwisselen.
Kwak
pi_80509839
quote:
Goedemorgen

Hoi Quinazoline.

Mooi lijstje, op de vette paté na.
Wraps zijn trouwens een stuk minder light dan je denkt, maar de vulling en saus zijn prima.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:28:19 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80509866
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:25 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Vifit is makkelijk op mijn, drinkyoghurt Light roomkaas, vind dat lekker. Krentenbollen omdat we dat toevallig in huis hadden.

Zoals ik zei, op maandag en dinsdag heb ik geen tijd om te koken, dus eet ik een salade.
het kan bijna niet dat je dan vandaag genoeg eet, met light roomkaas en zonder avocado... ik zou er echt nog een paar boterhammen of een bak yoghurt met muesli ofzo bijnemen. of iets eten voor sporten en daarna een normale maaltijd thuis...
Kwak
pi_80509879
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:10 schreef Perruche het volgende:
[..]

Supergoed! hoe lang heb je over die 10 kilo gedaan?
Denk misschien wel meer dan een jaar. Maar vind het eigenlijk nog veel fijner dat het er tot nu toe af is gebleven. Sporten is ook een stuk leuker nu, hoewel het nog steeds moeilijk is soms motivatie te vinden.
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:17 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Welkom Wat goed dat je zoveel al bent afgevallen en dat je nu de motivatie weer hebt gevonden om te gaan sporten en gezond eten. Ik moet mezelf nog echt aanleren dat vol te houden (bij 2 kilo aankomen dacht ik altijd; ach, het is maar 2 kilo... En dan is het ineens bijna 20 )
Die 2 zitten er al weer even aan denk ik hoor (zo sinds december ofzo), maar wil inderdaad niet weer langzaam omhoog kruipen. Goed moment om dus weer eens aan de slag te gaan en misschien zelfs wel een BMI<25 te gaan proberen te bereiken.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:28:43 #198
220609 Nouk84
pi_80509880
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
t jammere van sla is dat 200 gram sla niet echt als 200 gram groente telt, qua voedingsstoffen.
van de week op dietetiek weer eraan herinnerd dat je qua groente ivm de voedingsstoffen het beste kan varieren in kleur - dus witte, rood/oranje/gele/groene/paarse gorentes combineren en afwisselen.
Ik weet, maar ik heb dus geen tijd om te koken op maandag en dinsdag, vandaar een salade De rest van de week kook ik wel gezonder.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:30:03 #199
220609 Nouk84
pi_80509921
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
het kan bijna niet dat je dan vandaag genoeg eet, met light roomkaas en zonder avocado... ik zou er echt nog een paar boterhammen of een bak yoghurt met muesli ofzo bijnemen. of iets eten voor sporten en daarna een normale maaltijd thuis...
Zie mijn edit. Denk dat ik nog wel een bak yoghurt oid ga eten, maar een normale maaltijd na het dansen zeker niet.

Moet ik wel even naar de AH, en daar heb ik door het fietsen niet altijd de tijd voor (en de kans om het allemaal mee te slepen..)
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:30:58 #200
220609 Nouk84
pi_80509944
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Quinazoline het volgende:
Die 2 zitten er al weer even aan denk ik hoor (zo sinds december ofzo), maar wil inderdaad niet weer langzaam omhoog kruipen. Goed moment om dus weer eens aan de slag te gaan en misschien zelfs wel een BMI<25 te gaan proberen te bereiken.
Goed! Heb je de motivatie weer helemaal terug? Hoop dat het je gaat lukken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')