^^^quote:
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! nu echt!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:16 schreef kwakz0r het volgende:
oh en wat ik eigenlijk kwam vertellen
IK HEB EEN BAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gesprek was meer mij overtuigen om voor hen te kiezen dan andersom - er zijn nog wat onzekerheden over de precieze samenstelling en grootte en soort van aanstelling, maar er is me verzekerd dat ze er alles aan doen om me de uren te bieden in de toekomst die ik wil. de halve baan vervanging vanaf september is er sowieso. dus ik neem het kleine risico, en ik ga ervoor: ik ga werken bij de school die mijn hart gestolen heeft!
het kan best dat ik scholen laat lopen die me secundair meer te bieden hebben, maar ik wil zo graag hier werken, heb er nu al zo'n zin in. en rete spannend is t ook nog eens, dat wel. ik krijg nu binnenkort een voorstel voor aanstelling enzo, maar de baan is van mij
als ik jou schop, wil jij mij dan schoppen? ben al de hele dag gooische vrouwen (quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef AKnynke het volgende:
wat fijn kwakkestein!
Wie schopt mij aan het werk? Wat een shitdag is vandaag zeg!
ja echt snel. ben eind maart begonnen met solliciteren, deze school heb ik 7 april gemaild, 9 april uitgenodigd voor gesprek, 15 april gesprek, 16 april gebeld voor tweede gesprek, vandaag tweede gesprekquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Kwak! Ik heb alweer even meegelezen, maar volgens mij is het best snel gegaan toch? Tussen dat je bent begonnen met solliciteren en nu?
Maar je gaat wel een bevoegdheid halen toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja echt snel. ben eind maart begonnen met solliciteren, deze school heb ik 7 april gemaild, 9 april uitgenodigd voor gesprek, 15 april gesprek, 16 april gebeld voor tweede gesprek, vandaag tweede gesprek
heb 4 uitnodigingen gekregen op 12 sollicitatiebrieven en ik ben nog niet eens bevoegdhet tekort aan engels eerstegraders is écht groot...
ik heb hele lange benen, dus weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
als ik jou schop, wil jij mij dan schoppen? ben al de hele dag gooische vrouwen () aan het kijken maar moet naar de bieb...!
maar je moet natuurlijk wel helemaal vanuit zweden schoppen (of ben je nu in duitsland/nederland?)quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb hele lange benen, dus weet je dat zeker?
Häagen-Dazs is veel lekkerder ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga B&J in de aanbieding ook gewoon negeren. Ik vind het wel lekker, maar ik koop sowieso niet zo snel ijs, dus het kost mij geen enkele moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |