doordat in je hoofd iedereen meewerkt, geinteresseerd is en goed geslapen heeft!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond weer eens couscous eten.
En waarom verlopen mijn lessen altijd minder soepel dan ik in m'n hoofd heb zitten?.
Ik gebruik er een ander progje voor, dus dat bedoel ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zelf msn er een jaar of twee geleden uitgeflikkerd, maar dat bedoel je zeker niet?
Veel? Het getuigt iig niet van variatiequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Quinazoline het volgende:
Net maar weer even mijn huidige gewicht in dieetweb gezet, en ik zie dat ik zelfs vanaf 76 kom.
Ik zie op jullie lijstjes allemaal veel minder brood staan dan bij mij. Is 5/6 boterhammen op een dag veel?
dat vind ik persoonlijk echt onzin. ligt er maar net aan wat je erop doet. bij mij zijn 5/6 boterhammen i.e.g. mijn basisvoeding. 1 boterham kan vervangen worden door een aantal eetlepelsd muesli of twee crackers of beschuiten, dat wel (in mijn voeding dan he? ik zeg niet dat dat voor iedereen moet gelden)quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel? Het getuigt iig niet van variatie
Voor ontbijt, lunch en tussendoortjes samen vind ik dat een prima hoeveelheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Quinazoline het volgende:
Net maar weer even mijn huidige gewicht in dieetweb gezet, en ik zie dat ik zelfs vanaf 76 kom.
Ik zie op jullie lijstjes allemaal veel minder brood staan dan bij mij. Is 5/6 boterhammen op een dag veel?
Mij maakt schillen niks uit, tis meer dat ik die 2.5 kilo niet op krijgt voordat er dingen uit groeien enzo. En voorgekookt of geschild kopen ben ik te knierterig voorquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Mijn MSN knalt er ook geregeld uit, maar dat ligt volgens mij niet aan MSN zelf, maar aan de internetverbinding.
@ de luie mensen die geen aardappelen willen koken: is het niet zozeer dat jullie ze niet willen schillen? Want de AH verkoopt gewoon geschilde aardappelen die je dus alleen nog maar in de pan hoeft te flikkeren.
Voor mij werkt het anders, brood is geen onderdeel van mijn basisvoeding. Ik kan ook zonder. Veel brood is niet per definitie gezond, itt tot wat de meeste mensen denken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk echt onzin. ligt er maar net aan wat je erop doet. bij mij zijn 5/6 boterhammen i.e.g. mijn basisvoeding. 1 boterham kan vervangen worden door een aantal eetlepelsd muesli of twee crackers of beschuiten, dat wel (in mijn voeding dan he? ik zeg niet dat dat voor iedereen moet gelden)
als jij het fijn vindt.. ehh... weet niet meer wie t vroeg, zou ik er gewoon mee doorgaan.
Ik eet er dus nog wat groente bij (tomaat, komkommer, bleekselderij) en een banaan. En dan nog avondeten. Voor mij is het inderdaad ook het makkelijkste. Ontbijten met muesli is in de trein niet zo practisch, en nog eerder opstaan wil ik niet. En op mijn werk kan ik broodjes e.d. in de kantine kopen, maar dan lijkt me dit toch gezonder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor ontbijt, lunch en tussendoortjes samen vind ik dat een prima hoeveelheid.Toen ik nog stage liep at ik dat ook, omdat brood gewoon het makkelijkst is om mee te nemen. Het is volgens mij ook niet per se ongezond, als je maar gezond beleg neemt en zorgt dat je op andere manieren toch nog wat zuivel en groente enzo binnenkrijgt.
Wat is dan wel per defintie gezond, volgens jou? Want op die manier kun je alles wel weerleggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef loveli het volgende:
Zuivel is ook niet per definitie gezond, bij de weg.
Weet wel dat je me niet quote maar wil me er toch mee bemoeienquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is dan wel per defintie gezond, volgens jou? Want op die manier kun je alles wel weerleggen.
Dat is precies wat ik dacht inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef Perruche het volgende:
Weet wel dat je me niet quote maar wil me er toch mee bemoeien![]()
Volgens mij is er niets "per definitie" gezond. Zelfs al zou je 4 kilo broccoli op een dag eten kom je mineralen en vetten en vitamines te kort.
Gevarieerd groenten, fruit, noten, vis, vlees en niet te vet![]()
Frituur en suiker en wit meel
Eiwitten uit zuivel zijn niet goed voor je darmen. Eiwitten uit tarwe zijn niet goed voor je darmen. Koemelk is voor kalfjes om binnen no time uit te groeien tot een flinke koe, volwassen koeien drinken ook geen melk meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is dan wel per defintie gezond, volgens jou? Want op die manier kun je alles wel weerleggen.
Bijna mee eens, het mag best vet, als je maar de goede vetten kiest. Alle light de deur uit!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weet wel dat je me niet quote maar wil me er toch mee bemoeien![]()
Volgens mij is er niets "per definitie" gezond. Zelfs al zou je 4 kilo broccoli op een dag eten kom je mineralen en vetten en vitamines te kort.
Gevarieerd groenten, fruit, noten, vis, vlees en niet te vet![]()
Frituur en suiker en wit meel
Waarom vertel je dat????quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:18 schreef Adelante het volgende:
Waarom is Ben & Jerry's weer in de bonus bij AH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |